Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SONY schreef:Aranel schreef:het beeld wat sommigen van haar creeëren klopt niet, ze is heel aardig!
Ik denk dat het niet de bokkers zijn die een bepaald beeld van haar neerzetten maar dat ze dat helemaal zelf doet. Immers vallen bokkers over haar uitspraken en dus zet zij een bepaald beeld van zichzelf neer.
Overigens zal het ongetwijfeld een aardige meid zijn maar ik weet niet denk eerder dat er in haar opvoeding iets verkeerd is gegaan dan in de opvoeding van homo's. Denken dat iemand homo is omdat die een aangeboren afwijking heeft of een verkeerde opvoeding is namelijk vrij discriminerend maar misschien heeft zij dat zo in haar opvoeding/geloof geleerd... Waardoor zij zo'n beeld over homo's heeft..
Als IK de lerares zou zijn zou ik een dergelijke mening als die van de TS ook niet normaal vinden. Echter zou ik dan in de klas zeggen dat ik een andere mening deel op een nette manier zonder de TS op een slordige manier aan te spreken op haar mening. Ik zou de TS apart nemen en een één op één gesprek met haar hebben over haar mening.
De desbetreffende lerares dient wel proffesioneel te blijven en niet achter de rug van de TS om dingen te vertellen dat is als lerares zijnde ook geen stijl natuurlijk!
manie schreef:sillyboy schreef:ik zou dit ook niet pikken. in nederland mag je je mening toch uiten!
Geldt ook voor haar docent
Citaat:Ik antwoordde dat ik denk dat de meeste het voor aandacht doen/aanstellerij of dat er toch iets is mis gegaan toen je werd geboren.)
SONY schreef:Oké dacht dat de TS het op een andere discriminerende manier bedoelde... Maar als ze dit artikel bedoelde dan word de situatie inderdaad anders. In haar topic verwoord ze het alleen wel op een manier die anders te denken geeft als ze het ook zo heeft uitgesproken in de klas is het naar alle waarschijnlijkheid ook verkeerd begrepen...
kinuh schreef:Je hebt niet voor niets een man en een vrouw.
Als homo zijn normaal was zouden 2 mannen of 2 vrouwen ook wel kinderen kunnen krijgen.
Een uitsteeksel op een uitsteeksel past niet.
Een inham op een inham ook niet.
Uitsteeksel op inham wel
Dat klinkt even heel kort door de bocht, maar zo is het wel.
UpToDance schreef:De docent vraagt toch om de mening van de TS? Bij jongeren kun je gewoon zo'n mening verwachten.Wat denken jullie hoe de jongens(en natuurlijk meisjes) bij mij op school over homo's denken? Of over buitenlanders(ook ik zit op een christelijke school). Laat ik daar dan maar mijn mond overhouden. Een docent hoort niet zo te reageren, dus ik zou inderdaad naar de directeur vd school gaan of naar je mentor. Desnoods naar de desbetreffende docent om verhaal te halen en te vertellen dat je het niet normaal vindt.
Fiffill schreef:UpToDance schreef:De docent vraagt toch om de mening van de TS? Bij jongeren kun je gewoon zo'n mening verwachten.Wat denken jullie hoe de jongens(en natuurlijk meisjes) bij mij op school over homo's denken? Of over buitenlanders(ook ik zit op een christelijke school). Laat ik daar dan maar mijn mond overhouden. Een docent hoort niet zo te reageren, dus ik zou inderdaad naar de directeur vd school gaan of naar je mentor. Desnoods naar de desbetreffende docent om verhaal te halen en te vertellen dat je het niet normaal vindt.
Helaas niet alleen bij jongeren.....
Er zijn zelfs homoseksuele schapen, hele kuddes.
Het is inderdaad niet de goede reactie van de lerares, maar als je haar uit haar lesgevende functie zou denken nog niet eens zo onbegrijpelijk.
celano schreef:kinuh schreef:Hij was misschien wat heftig ja, maar ze vroeg mij immers wat IK er van vond. (Ik antwoordde dat ik denk dat de meeste het voor aandacht doen/aanstellerij of dat er toch iets is mis gegaan toen je werd geboren.)
Jeetje, moeten we nu medelijden met JOU gaan hebben? Ik weet dat je dit topic niet start om over dit onderwerp te discussieren, maar ik kan zo'n opmerking toch niet echt serieus nemen. Iedereen kan wel zeggen 'ik heb recht op een eigen mening', maar dit is wel heel beledigend. wat mij btreft bveel beledigender dan wat zij jou zogenaamnd heeft aangedaan.
Ik hoop net als je lerares dat je nsle wat levenswijsheid op doet. Want zo kom je niet ver in het leven.