Mannen issue: zou het nog werken?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fjordowner18
Berichten: 2627
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: wamel

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:27

kleinmens schreef:
Praten ga ik zeker proberen. Hij is nu op vakantie...... Hij zou op stedentrip gaan met 1 vriend, maar is per ongeluk op de costa brava terechtgekomen... !!!!!
Hier ben ik ook helemaal niet blij mee, maar kan ik weinig aan doen en hem al helemaal niet verbieden. Hij kent overigens mijn mening over dit soort plaatsen.

Angelique18: Ja, dat gaat over hem... Toen twijfelde ik dus ook al, maar is dus uiteindelijk wel iets geworden.. en nu zijn we dus hier.. Had ik toen maar de andere keuze gemaakt denk ik soms, nu zit hij veel dieper Boos!.

Vetboltsje: Ik ruikte echt massageolie.. En ben vreemd genoeg niet echt bang dat er meer gebeurt is.. Omdat ik de naam al vaker heb gehoord, ik wist ook dat hij haar wel is masseerde voor wij iets kregen..

Ik baal er nu wel een beetje van dat ik niet gewoon naar hem toe kan gaan en met hem kan gaan praten, maar moet wachten tot na de vakantie.. Ik maak me denk ik gekker dan nodig is...
En mezelf kennende maak ik het toch niet uit, hoewel ik weet dat dit verstandiger is (en dan niet alleen door dit, er is nog veel meer :S)




hij is per ongeluk daar terecht gekomen???????
ben ik nou gek of?????
volgens mij houd hij je wel erg voor de gek

fjordowner18
Berichten: 2627
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: wamel

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:29

kleinmens schreef:
Niese1987: Mijn vriend zegt hier ook niet opgewonden van te worden.. Bij haar niet en bij mij niet. Ik ken het meisje niet alleen van wat ik van mijn vriend hoor. Er is wat ik van hem hoor tussen hun niks seksueels, ik ben dus ook niet echt bang dat er meer is gebeurd.
Ja, ik betrap mezelf hier wel is op dat ik hem onbewust toch wat controleer door in zijn telefoon te kijken. Eigenlijk gewoon uit verveling, maar ik doe het wel vaker. Zeker sinds ik die smsjes 'ontdekt' heb.
Nu zijn dit voor mij geen vreemde meisjes, hij heeft wel vaker verteld over gewone vriendinnen van hem. En heel toevallig smste ze die dag allebei. Hier heb ik verder niks achter gezocht. Pas toen ik die smsjes las zei hij: ja, heel toevallig die smste allebei ineens.
Ik denk niet dat hij dit bewust verzwegen heeft hoor, hij ziet dit denk ik niet als iets zo belangrijks dat hij het mij speciaal moet vertellen.

Heeft hij misschien wel een punt mee, maar toch ga ik hem minder vertrouwen doordat hij dit niet verteld, en ja smsjes zijn ook gemakkelijk te wissen...
Zo smste zijn ex ook een keer toen ik naast hem stond en trekt hij ineens snel zijn tel. weg. Dus hij had waarschijnlijk ook liever dat ik dat niet zag... Ik weet gewoon niet goed wat ik van hem op aankan op deze manier. Wanneer hij eerlijk is en waneer niet....





jullie hebben al 8 maanden een relatie en hij heeft goede contacten met andere meisjes die jij zelfs nog nooit gezien hebt????
vind ik toch wat vreemd, zien jullie elkaar zo weinig?

en dat hij nog steeds smsjes krijgt van zijn ex en dit klaarblijkelijk wil verbergen vind ik ook wel erg vreemd hoor

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:31

Ja, echt vreemd alles he?
Ik zal echt snel klaar zijn met zo iemand..

fjordowner18
Berichten: 2627
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: wamel

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:33

LiNdA1986 schreef:
Ja, echt vreemd alles he?
Ik zal echt snel klaar zijn met zo iemand..



dit gaat zelfs mij een beetje te ver en ik heb toch veel genomen van mijn vriend hoor en dat heeft uiteindelijk ook vruchtenafgeworpen, maar dit zou mij echt te ver gaan.

Suzanne F.

Berichten: 49552
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:37

Pfoei.... jeetje dat klinkt bekend!! Haha!

Ik kan me voorstellen dat het emotioneel killing is, maar verstandelijk zeg ik: (net als iedereen tegen mij riep) Dumpen zo'n onbetrouwbare klootzak.

fjordowner18
Berichten: 2627
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: wamel

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:40

Suzanne F. schreef:
Pfoei.... jeetje dat klinkt bekend!! Haha!

Ik kan me voorstellen dat het emotioneel killing is, maar verstandelijk zeg ik: (net als iedereen tegen mij riep) Dumpen zo'n onbetrouwbare klootzak.




bij hem denk ik het ook wel een beetje, maar dat kan ts toch alleen zelf bepalen, ik kreeg ook van iedereen advies om mijn vriend te dumpen, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.

fjordowner18
Berichten: 2627
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: wamel

Re: Mannen issue: zou het nog werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:12

ts is gebant wegens het aanmaken van een schaduwaccount zonder toestemming en zal niet meer reageren in dit topic