Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Zonnebloem schreef:Dat zal die man vast ook niet met opzet gedaan hebben.Maar omdat die lummel niet in zijn spiegel keek heb ik nu een zooitje schade van heb ik jou daar
Jolanda_ schreef:Zonde van je auto... Maar dat is nu eenmaal het risico als je veel geld in auto's steekt. Door de fout van anderen kan het jou een hoop geld kosten...
Ik snap prima dat je het mooi vind hoor... maar je neemt het risico wel voor lief als je hiervoor kiest...
Desalniettemin echt zwaar balen ben benieuwd wat de schadeexpert ervan zegt !!
Jolanda_ schreef:nee dat zeg ik niet..
Jolanda_ schreef:zeker als je dan niet de bijbehorende verzekering afsluit.
Suzanne F. schreef:......
Bij de trucks is Sakaweje (ofzo) heel bekend.
Chiqa schreef:Jolanda_ schreef:nee dat zeg ik niet..
Maar zo komt het wel over, dat het je eigen risico is en dat is natuurlijk groet onzin,
een ander moet uit zn doppen kijken punt
Jolanda_ schreef:zeker als je dan niet de bijbehorende verzekering afsluit.
Als jij goed had gelezen had je kunnen lezen dat er geen evrzekering voor af te sluiten is
(Over goed lezen gesproken?)
Ik vidn je opmerking gewoon nergens op slaan ik denk dat een ieder voor zichzelf heel goed kan bepalen wat hij aan geld in zn auto's stop, dat een ander niet uit zn doppen kijkt kunnen hun dan ook niets aan doen.....
amondi schreef:kat echt iedereen af die er anders over denkt zeg! En dan heb je er ook nog eens geen kijk op....
amondi schreef:Er is wel degelijk een casco verzekering af te sluiten voor gepimpte auto's, getuned of niet! Neo klassiekers, via een tuning club etc.
Katja schreef:Zonnebloem schreef:Dat zal die man vast ook niet met opzet gedaan hebben.Maar omdat die lummel niet in zijn spiegel keek heb ik nu een zooitje schade van heb ik jou daar
Rinske schreef:Och jeetje, dat is kl*te zeg. Misschien een andere 323 kopen waar je je koplampen en motorkap op monteert? Echt balen zeg, pfff .
Chiqa schreef:Neo klassiekers? Vertel mij eens wat meer? (Hoor het voor het eerst)
juval schreef:maar als je hem zwart laat maken zie je die mooie schildering toch niet meer....
juval schreef:maar als je hem zwart laat maken zie je die mooie schildering toch niet meer....