Mijn zus slachtoffer van zinloos geweld :(

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:13

misschien is het een idee je moeder het verhaal uit 1e hand op bokt te zetten. het kan namelijk wel eens gebeuren dat als je iets gehoord hebt het verdraait, overdrijft en uit z'n verband gerukt wordt.

en gelieve mensen niet triest te noemen, dat is niet netjes.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 10-11-02 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:14

lis schreef:
lijkt me voor de hand liggen, maar speciaal voor jou;
om te kijken hoe oud ze is.


Ik wist al hoe oud ze was,omdat ik haar op me msn heb staan.Ik vind haar vooral niet het tiepe wat gaat zitten liegen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:15

SuperPepeijn schreef:
misschien is het een idee je moeder het verhaal uit 1e hand op bokt te zetten. het kan namelijk wel eens gebeuren dat als je iets gehoord hebt het verdraait, overdreven en uit z'n verband gerukt wordt.

en gelieve mensen niet triest te noemen, dat is niet netjes.


Je maakt een goed punt, lijkt me inderdaad weleens slim om moeder aan het woord te laten.

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:16

Ik weet ook niet wat ik hier van moet denken... Verward
Als het idd waar zou zijn heeft die agent een zwaar probleem, als je zus bijvoorbeeld toen ze wegliep gescholden heeft o.i.d. had hij haar hoogstens een bekeuring kunnen geven voor het "beledigen van ambtenaar in functie" ipv er op los te gaan slaan...
Maar goed, als het idd waar is zullen we dit verhaal misschien nog wel in de krant (of op t.v.?) tegenkomen...

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 21:18

Als jullie zo graag een slotje op mijn topic willen waarom sturen jullie dan niet ff een pb naar bart ofzo??
En al deze reacties hadden jullie ook via pb naar mij kunnen doen! Maar jullie kennen blijkbaar de bokt regels niet.

Gaby
Berichten: 3409
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:19

Sorry Miesie, maar de geloofwaardigheid ligt laag.
Ik geloof niet in politie die zomaar om zich heenslaat, en carnaval is al geweest. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.

Staat het in jullie plaatselijke krant Lachen ? Dit valt immers onder mishandeling, als het waar is, en dat kan best de plaatselijke krant halen. Zo ja, wil het stukje inscannen ? Lachen. Ik zou het graag eens lezen.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:28

Gaby,denk je dat elke vechtpartij in de krant komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:29

Vivian schreef:
Gaby,denk je dat elke vechtpartij in de krant komt?


Dit soort vechtpartyen wel natuurlijk, op het moment dat een agent om zich heen gaat meppen haalt het zelfs het nieuws.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 21:30

Misschien haalt het de krant wel, en dan zal ik het ook zeker inscannen en op bokt plaatsen!!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:30

[quote="SuperPepeijn]ligt echt op nul. sorry. toegegeven, agenten zijn niet de slimste. maar zo stom als bovenstaande zijn ze nou ook weer niet.[/quote]

Beetje banketstaaf opmerking SP....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:32

juist niet, ik geef aan dat ze ZO stom nog niet eens zijn.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 21:33

Willen jullie a.u.b ophouden met het verpesten van mijn topic en andere opmerkingen e.d via pb sturen????

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:35

miesie, het topic was bij voorbaat al gedoemd door het plaatsen van een heel onwaarschijnlijk verhaal, zonder bewijs.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:00

ik geloof haar best, ik was met een vechtpartij ook door de politie geslagen met een knuppel,een hond die op me sprong en ze loslietten als ik niet b2 meter afstand hield, ik kom geen 2 meter achteruit dus werd ik met een knuppel op mn knie geslagen en lag in de sloot, alleen omdat ik toevallig wegrende bij een vechtpartij, omdat ik bang was....
vorig jaar stond het in de krant in Hendrik Ido Ambacht op koninginnedag, bij een optrede van alice DJ.
die politie dacht dat ik bij die groep hoorde vandaar, hoorde ik ook bij dus was meedeplichtig omdat ik er nix mee te maken weou hebben, daarom rende ik weg....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:06

[quote="SuperPepeijn]toegegeven, agenten zijn niet de slimste. maar zo stom als bovenstaande zijn ze nou ook weer niet.[/quote]

Gelukkig heb ik daarom van m´n baas een hond gekregen, helaas wel een belgische herder en zelf ben ik ook nog blonT maar samen redden we het net Knipoog

Ik vind het verhaal ook wel een beetje ongeloofwaardig en ga het donderdag als ik weer op het buro ben even chekken.
Als het wel zo is raad ik jullie aan om, behalve een aangifte, een klacht te doen bij de burgemeester van Rotterdam, hij is nl. hoofd van het korps en kan passende maatregelen treffen ( bijv. schorsing).

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:11

Profiel bekeken: 205x (sinds 7-7-2002)

Dat is nog best veel Tong uitsteken heeft ze die van mij er ook nog bij..

Ik vind het net zoals veel andere mensen érg ongeloofwaardig. Jij weet toch ook niet precies wat er is gebeurd? Natuurlijk is het heel erg als politie dat zou doen maar óf ze het hebben gedaan dat is de vraag..

Ik zou me trouwens ook klote voelen als niemand je geloofde en het toch waar was, maar in dit geval ben jij nieteens zeker van wat je zegt (aangezien je er zelf niet bij was) maargoed, wie ben ik om te bepalen of het nou wel of niet waar is.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:27

Barokkie schreef:
[quote="SuperPepeijn]ligt echt op nul. sorry. toegegeven, agenten zijn niet de slimste. maar zo stom als bovenstaande zijn ze nou ook weer niet.


Beetje banketstaaflige opmerking SP....
[/quote]

Vindt het zelfs heel netjes.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:59

Nou ik denk dat het best waar kan zijn, en als je het niet gelooft kan je het toch alleen lezen en niet reageren?

IcePrincess

Berichten: 7746
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 23:07

het is wel te merken dat degene met de k*t opmerkingen in een boerengat wonen
in rotterdam gaat het er elke dag zo aan toe!!!
grote kans dat de politie er helemaal niets aan doet, zo gaat het altijd
je voelt je echt niet meer veilig op straat in rotterdam Scheve mond

Tallie1979
Berichten: 22793
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 23:07

Vreemd verhaal.. Maar als het waar is vind ik het buitengewoon schandalig!! Boos!

Ik zal het morgen eens navragen bij iemand die bij politie werkt.. Misschien weet zij er wel iets van.. Mocht zij er iets over gehoord hebben, dan zal ik je naam zuiveren Lachen

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 23:09

Sheerza schreef:
ik haat je

Sorry dit bericht heb mijn vaders nieuwe vriendin de zoon geschreven Boos!
Ik had dit topic nog ff op het scherm staan en moet hij dit neerzetten Boos!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 23:26

SuperPepeijn"]
en waar is dit gebeurd? in dromenland?
[/quote]

SP, waarom is het nou nodig om iemand zo naar beneden te halen?

[quote="Tallie1979 schreef:
Ik zal het morgen eens navragen bij iemand die bij politie werkt.. Misschien weet zij er wel iets van.. Mocht zij er iets over gehoord hebben, dan zal ik je naam zuiveren


Is dat nodig dan? Om haar naam te zuiveren? Verward Sorry hoor, maar ik vind sommige reacties hier wel erg laag.... Misselijk

(Nothing personal verder hoor Knipoog )

Mies, K L O T E voor je zus, wens haar maar veel sterkte en ik hoop dat ze wat genoegdoening kan halen!!!
Succes!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 00:48

Wel jammer hoe sommigen reageren op dit topic! Boos! Denk niet dat het leuk voor sommigen zou zijn als er zo gereageert werd op een topic dat jullie schreef.
Het maakt verder ook niet uit als haar zus iets verkeerd heeft gezegt of niet. Het geeft een agent toch echt niet de reden om iemand te slaan. Dat hoort namelijk ook niet want daar zijn ze niet naar school voor geweest.
Toen ik 8 maanden zwanger was en nog in Nederland woonde kwamen er twee vrouwelijke agenten aan mijn deur aan en beweerden dat ik aan het boren was in mijn huis. Wij lagen al in bed en ik vertelde hen dat ze best wel binnen konden komen en rondkijken. Dat wilden ze niet doen en zodoende stonden ze daar in mijn deuropening me te bedreigen. Niet echt leuk dus en ik ben dus ook naar het politie bureau gestapt. Ze kwamen er dan ook al snel achter dat het andere buren waren die herrie aan het maken waren en zodoende hebben ze toch hun excuses moeten aanbieden.
Niet alle agenten zijn even slim hoor. Sommigen zijn agressief en weten soms niet echt waar ze mee bezig zijn.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 00:51

Jeetje wat is dit nou? Agenten horen helemaal niet te slaan en dat zal ook nog wel blijken als er eventueel een rechtszaak komt!! Een agent mag nooit 'ingrijpen' door te gaan slaan. Daarvoor wordt hij toch niet opgeleid? Kom op zeg

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 00:59

Offtopic: Ik vind het grappig om iedere keer weer te moeten lezen dat als iets "ongeloofwaardig" overkomt, ze blijkbaar aandacht te kort hebben. Wat doen jullie dan.........juist..........reageren. Dus die mensen krijgen dan toch hun zin, als ze aandacht te kort hebben. En dan vinden jullie zulke mensen triest Verward Vind het een stuk triester voor de mensen die zonnodig op zo'n topic moeten reageren, omdat ze duidelijk buiten bokt om niets nuttigs te doen hebben. Maargoed, zal wel de enige zijn die zo denkt Haha!

Ontopic: Ik wens je zus veel succes! Ik heb ook helaas vaak zulke dingen zien gebeuren. Daarom vertrouw ik de politie ook voor geen meter. Ik hoop dat er eens wat gedaan wordt aan zulke politieagenten. Ben alleen bang van niet, het is vaak één grote corrupte zooi!