Wie is hier ooit fan geweest van Take That?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Take That Hot or Not??

Poll eindigt op

Ja, ben nog steeds fan.
2 (6%)
Nee, terugduwen in het graf waar ze uitkomen.
17 (54%)
Ik ben benieuwd of het echt gaat gebeuren.
12 (38%)

Totaal aantal stemmen: 31


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:41

Desiree"]
[quote="Naz schreef:
Hahahaha wat was dat BRILJANT toen ze op de radio bekend maakten dat Take That uit elkaar ging! Allemaal jankende meisjes aan de telefoon, geweldig, dat je je daar zo druk om kunt maken Haha!

Hou op hou op! IN mijn tijd (ik ben namelijk echt oud!!!!!!!) was dat Doe maar. Al die grietjes janken en ik maar stiekum opgelucht, hoefde ik ze niet meer te horen op de radio. met die afgelopen doe maar revival heb ik ze even aardig kunnen vinden maar ze gingen me toch al snel weer vervelen.
[/quote]

Ik had ook een hekel aan doe maar. Met name omdat alle populaire jongens hen zo geweldig vonden. Was ook blij dat ze wegwaren. Nu kan ik die muziek beter waarderen.
dat geld niet voor Take That. Waarschijnlijk hadden ze net als doemaar geld nodig.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:10

Tallie1979 schreef:
Whahahaha.. Wie heeft er gestemd op de tweede optie?? Maak u bekend.. *LOL*

Jullie zijn echt genadeloos, haha *LOL*


ja heb ik gedaan, vindt en vond het vreselijke muziek Gaaaap , ik hou helemaal niet van zulk soort, maar smaken verschillen, leuk voor de mensen die nog steeds fan zijn dat ze misschien terug komen, dit is voor mij nieuws ik had het namelijk nog niet gehoord!

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:15

Esme_27 schreef:
Och jee hou op!! Ik was een absolute bakvis!! Ben naar London geweest voor die jongens, heb urenlang voor hotels gelegen! Wat een jeugdsentiment komt hier naar boven!! Mark was mijn favo, maar nu ik ouder ben zie ik eindelijk dat ie gewoon homo is whahahaha
Robbie vind ik nog steeds fantastisch!!!


Wel goed dat je er zo eerlijk over kunt praten. Haha!