Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:34

Diamante schreef:
Iemand die zo heeeerlijk kan lachen dat iedereen lacht zonder te weten waar ht over gaat! Geweldig Haha!


Ja, dat is ook geweldig Ja

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 23:36

Laatst bijgewerkt door Polivy op 05-07-07 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:36

milou123 schreef:
Nee die aai. Knipoog
Of een arm om je heen uit het niets, gewoon zomaar. Lovers
Van je zusje is ook leuk, die kleine kinderen zijn zo geweldig zo puur, zo echt!


*in t weekend mag het weer Go jij! Go jij! *heeft er nu nog meer in in.

Zo heerlijk he. haha. Ik kan er echt zo van genieten.
Of nog zo 1, super romantische mannen. Oeh. Die altijd vol verassingen zitten.
Kan ik ook zo van genieten.

*zwijmelt helemaal weg..

Heerlijk topic dit. OK dan!

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:39

Ja heerlijk topic!
Maar die aai, of die arm hoeft niet perse van een man te komen, mag ook van een vrouwlijk iemand waar ik gewoon heel veel om geef. Lovers ene, geniet van het weekend he! Knipoog
Of van die kleine kinderen op die ponytjes dat ze de beentjes helemaal los doen om de pony vooruit te krijgen geweldig! Haha!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:40

Ja, maar ik heb nooit zo'n speciale band met vrouwen, zegmaar. Kan veel beter met mannen omgaan, en dan ook echt een speciale band met een man opbouwen zonder er ook verder iets mee te hebben op een goeie vriendschap na ! OK dan!

En inderdaad, kleine ukkies op zo'n lieve pony. Ik moet geen jurylid worden, dan worden die ukkies zwaar voorgetrokken vrees ik. Nagelbijten / Gniffelen

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:43

Ik heb dat met enkele mannen, maar vooral met vrouwen gewoon écht een goede vriendschap,, niet allemaal, nee die zijn heel heel heel zeldzaam.. En gekgenoeg, allemaal behoorlijk wat ouder dan mij.. Bloos En daar ben ik dus heel zuinig op! Lovers
Al kan ik ook gewoon een vriendschap hebben met een man, heerlijk. Ja

Ik denk bij vele, dat die kleine voorgetrokken worden! Knipoog

Michelle_

Berichten: 3191
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Rotterdam/Rhoon

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:45

t strand.. enigste waar ik mezelf kan zyn..

kelcy
Berichten: 3500
Geregistreerd: 28-02-06

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:48

ik kan helemaal op bloeien als ik me vriend zie en zeker na een rot dag op me werk ofzo... maar mocht me vriend niet in de buurt zijn kan me paard dat ook zeker die voelt dan aan en als ik dan aan kom lopen en even voor haar stal deu kom staan en haar roep.. komt ze naar me toe en gaat ze helemaal aan me friemelen haha dan moet je wel weer lachen Haha!
echt heerlijk en ook kan ik een super gevoel krijgen als ik bijvoorbeeld weer wat hoger heb geprongen met me paard als normaal Haha! ook echt fijn Lachen

KSB

Berichten: 1663
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:54

Ik geniet echt van kleine momenten! bijvoorbeeld als je naam word opgeroepen bij de prijsuitreiking, als iemand uit het niets aanbied van: goh! laten we gezellig een terrasje pakken!

Maar het meest geniet ik toch van de momenten waarbij het bijvoorbeeld stortregent, en ik op dat moment naar huis fiets, iedereen heeft haast, loopt vloekend over straat, en automobilisten die elkaar geirriteerd aankijken, ik ga dan nog iets zachter fietsen, want nat word je toch wel. Dan geniet ik echt, gewoon jezelf helemaal afsluiten midden in de drukte,en alles over je heen laten komen. raar hé!? Tong uitsteken

Of vroeg in de morgen op stal aan komen, omdat je op concour moet, dat het buiten nog heel fris ruikt, en dat heel de wereld nog slaapt, geweldig!

Maar je MP3 keihard aanzetten en loeihard mee schreeuwen terwijl er niemand thuis is, kan ook erg genieten zijn!

jaa ik weet het, ben appart! haha! Haha!

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 00:04

Als ik één van mijn stagekinderen tegenkom en die volmondig: HOOI Juf Kelly! roepen...
Als ik 's ochtends vroeg of tegen zonsonderdgang hardloop in de weilanden en ik me even alleen op de wereld voel...
Als ik 's ochtends tijdens de ergste drukte over Centraal Station loop, en me opgenomen voel worden in de enorme mensenmassa...
Als ik me teruggetrokken heb op m'n sofa met een kop chocomel en een goed boek
Als ik 's zomers op vakantie ben en niets hoeft, niets aan tijd gebonden is
Als ik mijn hele familie om me heen heb

gewoongek

Berichten: 180
Geregistreerd: 20-06-05
Woonplaats: Eext

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 00:17

Leuk topic Haha!
Komt mijn waslijst aan geniet momenten Vork

- In de winter een mooie heldere lucht, met als gevolg een heerlijke zonsopkomst lekker in je gezicht.
- Een lief smsje als ik in bed lig, dan word ik helemaal gek Clown
- Zomers als ik s avonds tot laat gewerkt heb nog even in de tuin zitten bij de potkachel en een lekker glas dinken.
- Rustige momenten in het algemeen, van die momenten dat niks moet en de sfeer ontspannen is.

en verder zijn er nog genoeg kleine dingen waar eigenlijk iedereen van geniet Knipoog

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 00:20

gewoongek schreef:
- Een lief smsje als ik in bed lig, dan word ik helemaal gek Clown

Ook zo herkenbaar. Haha!

LadyElmira

Berichten: 3737
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: In een huisje

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 00:21

Ik reageer net in een waarbaaljijvan-topic, maar hier heb ik toch meer zin in!

Mijn lijstje:

Ik houd van de geur van gemaaid gras.
De geur van bomen in een bos, vooral in de ochtend.
De geur van koeien en paardenmest in de ochtend, ruikt heel Barendrecht naar haha.
De geur van een cakeje of taartje, doet me aan de kerst denken..tja welke geuren nog meer haha..
Als ik in de ochtend wakker wordt, mijn vriend weg is maar nog wel zijn geur op zijn kussen ruik (zwijmel zucht).

Verder houd ik ervan om heel vroeg in de ochtend, of heel laat in de nacht naar buiten te gaan met de honden. In mijn spijkerbroek met teenslippers, zonder bh en met een trui met dikke winterjas lekker lopen, al het gezeur achter mij te laten en een open potje te gaan janken (heeeeeerlijk!) Dat is overigens niet omdat ik zielig bent, maar omdat huilen een van de ontspannendste (spelling?) dingen zijn, nog lekkerder dan lachen..echt! Het gevoel dat iedereen je kan zien, maar toch ook weer niet (ze zijn er immers niet) en dan dat briesje of regenbui terwijl je lekker warm in je jas zit..ga ik morgen maar weer eens doen.

Verder houd ik van tijd nemen voor dingen. Even de tijd om rustig een broodje te maken inplaats van een boterham met een plakje kaas..mijn dingetjes regelen en daarna met een gerust gevoel de dag kan beginnen. Zucht...kan wel merken dat ik dat lang niet meer heb gedaan.

Oja nog wat..massages! Lang geleden, moet vriendlief maar eens lief aankijken (dus vriendje, als je dit leest..je bent de l*l!)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 04:11

Ik geniet gigantisch veel van mijn paardjes, geweldig om ze te zien rennen, spelen, knuffelen.
Ook geniet ik van mijn katjes, als ze lekker liggen te dutten op de hocker of buiten op een stoel in de zon.
En dan natuurlijk nog Zorra, mijn puppekind, waar ik super van geniet als ze haar kop op mijn handen legt of een lik geeft of helemaal tegen me aan kruipt met een tevreden zucht.

Natuurlijk geniet ik ook van mijn verdere leven, maar bovenstaande dingen geven mij gewoon op welke dag dan ook zo'n geweldig fijn gevoel.

woofie
Berichten: 2147
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: vaassen

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:14

Deze vraag riep bij mij de herinnering op aan een versje ooit in mijn poëzie album geschreven door juf Hoftiezer....in 1973.

Wees bevriend met kleine dingen,
met een kleine bloem die bloeit.
Met de vogeltjes die zingen,
met het vlindertje dat stoeit.
Met de held're regendroppen,
met de blijde zonneschijn.
Wees bevriend met kleine dingen,
en je zult gelukkig zijn.

En inderdaad, het zijn de kleine dingen die je gelukkig maken......

knuffelpoesz

Berichten: 491
Geregistreerd: 31-07-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:27

Ik geniet echt van dit topic, klinkt misschien heel stom.
Maar ik werd wakker met een rothumeur, en ik lees al die kleine mooie dingen waar
een mens gelukkig van word, en dan denk je; JA dat heb ik ook.
Ik heb gelijk een heel gelukkig gevoel in me buik.
Ik kan heel erg genieten van als iemand een lach naar mij lacht Lachen gewoon
een simpele glimlach is al voldoende.
En die "kriebel" aai over je rug.
En zo kan ik nog wel Heel lang doorgaan Haha!

Himyar

Berichten: 4539
Geregistreerd: 14-08-01

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:28

Mijn super lieve paard, daar geniet ik op het moment heel erg van. Lekker met hem aan het werk zijn en hem steeds een beetje zien verbeteren of gewoon lekker tuttelen met hem.

Zunzuncito

Berichten: 1574
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: in de Buurt

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:29

Hee, dat stond ook in mijn poëzie album Haha! !
Ik geniet van alles om me heen en ben blij te horen dat jullie ook zo genieten, maar ik vroeg me af of dat iemand het volgende herkend: Soms ben je ergens, bij mij was het de laatste keer in de achtertuin van mijn ouders waar ik samen met mijn ouders wat aan het drinken was, ...lekker ontspannen...weet ik veel wat aan het doen, en zonder dat je ergens aan denkt komt er zo'n heel heel heel intens geluksgevoel door je lichaam heen gestroomd. Dat tintelt dan helemaal van buik naar tenen en hoofd en het voelt heerlijk. Mijn moeder kent dit gevoel niet, maar mijn vader antwoordde meteen:"Ja! heb ik ook weleens!" dus ik weet dat ik dat in ieder geval van hem heb. Het is niet te vergelijken met je gelukkig voelen en bijvoorbeeld zonder er erg in te hebben een glimlach op je mond te hebben staan ofzo, maar echt iets intens wat je ineens overkomt, niet iets wat je oproept. Het is trouwens ook zo weer weg en dan ben je weer 'gewoon' heel gelukkig Haha!.

edit: Nors opkijken Niet te verwarren met verliefdheid, dat is iets heel anders! Knipoog

knuffelpoesz

Berichten: 491
Geregistreerd: 31-07-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:36

Ik snap wat je bedoelt! zo een gevoel heb ik nu ook, je bent zo intens gelukkig dan Haha!
Aan de ene kant heb je het gevoel dat er "iemand anders" in je lichaam zit, dat jij het niet bent, omdat je het niet gewend bent.
(of klinkt dat nou heel erg stom?)
Waar ik ook zo van kan genieten is als me overbuurjongetje van 4 zijn spelletje voetbal abrupt onderbreekt omdat ie even naar Miranda(ik dus) moet zwaaien. En dan van die grote blauwe sprankelende kijkers die naar je kijken, Heerlijk.

celticpony

Berichten: 1771
Geregistreerd: 06-07-06

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:37

samen met mijn pony buiten in alle vroegte, als de meesten nog slapen, op mijn rug voel ik de zon en weet ik dat we samen genieten van helemaal niets anders dan dat moment.
mijn meisjes die ochtends naast me in bed komen liggen en zeggen mama, ik vind je zo lief.
onderweg in de auto,in de file Clown keihard muziek aan en meezingen..al die reacties
een knuffel van mijn jongste aan haar grote liefde onze hond..en dan vooral zijn reactie erop...
het nummer it´s my life,dr.Alban 16 jaar en helemaal losgeslagen Haha!
de gedachte aan mijn grote liefdes...en speciale momenten
de geur van een bos, heide,strand
goede sex
met 200 km per uur op de motor
kijken naar mijn ouders,die nog steeds gelukkig met elkaar zijn
kamperen in een tent en dan ochtends de rits open en op je blote voeten de wereld in
een miljoen winnen
hardlopen net voor een regenbui,veelzuurstof en weinig mensen omjeheen
tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd de straat opgaan , heeerlijk rustig,want iedereen zit binnen
verrrast worden, bijv. snachts de autopakken omdat je niet kan slapen en naar parijs rijden

kan nog wel even doorgaan......leuke dingen opschrijven,geniet ik ook van!!!!!!!!

tanya89

Berichten: 3092
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:37

Eigenlijk altijd als mijn vriend komt geniet ik van hem Lachen gewoon zijn aanwezigheid.. En wat ik ook heerlijk vind is als we lekker op de bank hangen ik een beetje tegen hem aanhang en af en toe een kusje krijg. Of als ie weer eens zegt dat ie me zo geweldig vind..
Ook vind ik het heerlijk als paardrijden goed gaat Haha!

Oh en nog één ding, ik kan er ook van genieten als ik stelletjes zie die al meer dan 25jaar getrouwd zijn en nog steeds zo lief zijn voor elkaar Lovers komt waarschijnlijk omdat mijn ouders gescheiden zijn...

Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:39

Als mijn paardje mij begroet met een blije hinnik.
De glimlach van mijn vriend.
En het helpen/blij maken van andere mensen met iets wat voor mij klein lijkt, maar voor hun veel betekent.

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:51

Ik kan van redelijk wat dingen genieten! Lachen
Grazende paardjes, kop thee, onweer, mijn hondjes die liggen te slapen, op mijn blote voeten door t gras lopen, een schoon bed en oogcontact hebben met iemand die je stiekem heel leuk vind Bloos
Ehh nouja dit zijn enkele dingetjes waar ik van kan genieten! Haha!

luuntje

Berichten: 14014
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:35

Lekker knuffelen met mijn man.
Mijn zoontje horen lachen. Die kan erg aanstekelijk lachen.
Iemand horen zeggen " wacht even mijn vriendin komt net binnen".
Mijn neefje van 2 die Inda Inda roept (ik heet Indra).
Een zwaan die opstijgt uit het water.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Al dat geërger.... waar GENIET je nou echt van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:41

De geur van net gewassen bedden goed, daar kan ik ZO van genieten, er is niets lekkerders Knipoog.
Een knuffel
Een gezellig etentje met familie/vrienden
En als ik een rondje over de weg rij met het paard, kan ik ook helemaal gelukkig van worden.