Autoloze zondag - zin of onzin?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 22:54

avantilover"]
[quote="Margreet"][quote="Pipo schreef:
Amsterdam- Hilversum is een drama verbinding.


Ik doe het vrijwel dagelijks met het OV, vanuit Laren dan, dat is pas echt een gat vergeleken met H'sum.
Nooit problemen. Met de auto daarentegen is het doffe ellende, ik ben met het OV echt veel sneller.
[/quote]

Nou zoals hieboven sta heb ik er ook al geen problemen mee en de bussen komen bestwel op tijd! Heb je het (pipo) eigenlijk weleen geprobeert dan, als het bij Margreet geen probleem is?
[/quote]

Ik doe het al 3 jaar en de ergste vertraging die ik ooit gehad heb was 10 minuten. Kom daar in de file maar eens om...

Niks tegen autorijden hoor, ik doe het ook graag, maar piepen over een slechte verbinding tussen A'dam en H'sum is in dit geval niet terecht, maar ik denk niet dat Pipo het ooit geprobeerd heeft. Hint: het is niet met de trein...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 22:59

Openbaar vervoer is voor mij geen optie. Nog steeds vraag ik me af wat het nut van een autoloze zondag is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:00

Margreet"]
[quote="avantilover"][quote="Margreet"]
[quote="Pipo schreef:
Amsterdam- Hilversum is een drama verbinding.


Ik doe het vrijwel dagelijks met het OV, vanuit Laren dan, dat is pas echt een gat vergeleken met H'sum.
Nooit problemen. Met de auto daarentegen is het doffe ellende, ik ben met het OV echt veel sneller.
[/quote]

Nou zoals hieboven sta heb ik er ook al geen problemen mee en de bussen komen bestwel op tijd! Heb je het (pipo) eigenlijk weleen geprobeert dan, als het bij Margreet geen probleem is?
[/quote]

Ik doe het al 3 jaar en de ergste vertraging die ik ooit gehad heb was 10 minuten. Kom daar in de file maar eens om...

Niks tegen autorijden hoor, ik doe het ook graag, maar piepen over een slechte verbinding tussen A'dam en H'sum is in dit geval niet terecht, maar ik denk niet dat Pipo het ooit geprobeerd heeft. Hint: het is niet met de trein...
[/quote]

hahah nee nooit geprobeerd, 2 jaar hilversum amersfoort, en 2 jaar amsterdam hilversum.

Maar nee nog nooit geprobeerd.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:00

Zz zullen toch wel duidelijk hebben aangegeven wat de reden ervoor is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:07

avantilover schreef:
Zz zullen toch wel duidelijk hebben aangegeven wat de reden ervoor is?


Ja, dat zullen ze vast wel hebben gedaan, dat kun je aan groen links wel overlaten. Dat was de vraag trouwens niet, de vraag is of het zin heeft?

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:09

Pipo"]
[quote="Margreet"][quote="avantilover"]
[quote="Margreet"][quote="Pipo schreef:
Amsterdam- Hilversum is een drama verbinding.


Ik doe het vrijwel dagelijks met het OV, vanuit Laren dan, dat is pas echt een gat vergeleken met H'sum.
Nooit problemen. Met de auto daarentegen is het doffe ellende, ik ben met het OV echt veel sneller.
[/quote]

Nou zoals hieboven sta heb ik er ook al geen problemen mee en de bussen komen bestwel op tijd! Heb je het (pipo) eigenlijk weleen geprobeert dan, als het bij Margreet geen probleem is?
[/quote]

Ik doe het al 3 jaar en de ergste vertraging die ik ooit gehad heb was 10 minuten. Kom daar in de file maar eens om...

Niks tegen autorijden hoor, ik doe het ook graag, maar piepen over een slechte verbinding tussen A'dam en H'sum is in dit geval niet terecht, maar ik denk niet dat Pipo het ooit geprobeerd heeft. Hint: het is niet met de trein...
[/quote]

hahah nee nooit geprobeerd, 2 jaar hilversum amersfoort, en 2 jaar amsterdam hilversum.

Maar nee nog nooit geprobeerd.
[/quote]

Nou dan vind ik het een nogal domme opmerking die je maakt dat het een drama verbinding is, dat wist je dua helemaal niet Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:12

avantilover"]
[quote="Pipo schreef:
hahah nee nooit geprobeerd, 2 jaar hilversum amersfoort, en 2 jaar amsterdam hilversum.

Maar nee nog nooit geprobeerd.


Nou dan vind ik het een nogal domme opmerking die je maakt dat het een drama verbinding is, dat wist je dua helemaal niet Koe
[/quote]

Als je iets beter zou lezen... had je misschien begrepen wat er staat. Ik denk namelijk dat Pipo dat heel goed weet.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:13

Lovely schreef:
Ja, dat zullen ze vast wel hebben gedaan, dat kun je aan groen links wel overlaten. Dat was de vraag trouwens niet, de vraag is of het zin heeft?


Wat is de reden dan? Hoe kun je nou aangeven of iets zin heeft of niet als je de reden niet weet?

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:14

Ben ik toch benieuwd of Pipo mij een busnummer kan geven.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:16

Lovely"]
[quote="avantilover"][quote="Pipo schreef:
hahah nee nooit geprobeerd, 2 jaar hilversum amersfoort, en 2 jaar amsterdam hilversum.

Maar nee nog nooit geprobeerd.


Nou dan vind ik het een nogal domme opmerking die je maakt dat het een drama verbinding is, dat wist je dua helemaal niet Koe
[/quote]

Als je iets beter zou lezen... had je misschien begrepen wat er staat. Ik denk namelijk dat Pipo dat heel goed weet.
[/quote]

Nee begrijp het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:16

avantilover"]
[quote="Pipo schreef:
hahah nee nooit geprobeerd, 2 jaar hilversum amersfoort, en 2 jaar amsterdam hilversum.

Maar nee nog nooit geprobeerd.


Nou dan vind ik het een nogal domme opmerking die je maakt dat het een drama verbinding is, dat wist je dua helemaal niet Koe
[/quote]

Sorry, zeg jij nu dat ik een domme opmerking maak? Ik vind het een waardeloze verbinding, aangezien dat ding nooit op tijd rijdt, en ik zelf heel goed met mijn auto rekening kan houden met files, maar nooit kan rekenen op het openbaar vervoer. Eens in de randstad gaan wonen is misschien een idee. Waarschijnlijk is het in jou dorp altijd optijd, krijg je waar weinig mensen wonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:20

avantilover"]
[quote="Lovely"][quote="avantilover"]
[quote="Pipo schreef:
hahah nee nooit geprobeerd, 2 jaar hilversum amersfoort, en 2 jaar amsterdam hilversum.

Maar nee nog nooit geprobeerd.


Nou dan vind ik het een nogal domme opmerking die je maakt dat het een drama verbinding is, dat wist je dua helemaal niet Koe
[/quote]

Als je iets beter zou lezen... had je misschien begrepen wat er staat. Ik denk namelijk dat Pipo dat heel goed weet.
[/quote]

Nee begrijp het niet
[/quote]

Er staat toch duidelijk dat ze 2 jaar lang de verbinding Amsterdam-Hilversum gebruikt heeft?

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:21

Maar wel overduidelijk de verkeerde...

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:21

Nou Ridderkerk is de randstad hoor vlak bij Rotterdam en er wonen bestveel mensen en ik moet ook in Dordrecht weer terug en dat ik ook geen klein dorpje. Gek hoor dat ze bij jou nooit op tijd komen en bij mij wel Verward Ik kan er wel op rekenen en anders heb ik een goede telaat smoes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:22

Margreet schreef:
Ben ik toch benieuwd of Pipo mij een busnummer kan geven.


Ov bestaat ook uit treinen, en de trein van zowel 13 over als 28 over of voor, die zijn altijd vertraagd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:22

Margreet schreef:
Maar wel overduidelijk de verkeerde...


jajaja, er zijn ook zoveel meerdere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:23

daniel79"]
[quote="Lovely schreef:
Ja, dat zullen ze vast wel hebben gedaan, dat kun je aan groen links wel overlaten. Dat was de vraag trouwens niet, de vraag is of het zin heeft?


Wat is de reden dan? Hoe kun je nou aangeven of iets zin heeft of niet als je de reden niet weet?
[/quote]

Van www.amsterdam.nl :
Eén dag per jaar wordt alle Nederlanders gevraagd de auto thuis te laten en alternatieve middelen van vervoer te gebruiken. Aan gemeenten wordt gevraagd straten af te sluiten voor het gemotoriseerd verkeer. Amsterdam geeft aan deze oproep gehoor en sluit de binnenstad af voor gemotoriseerd verkeer.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:24

Margreet schreef:
Maar wel overduidelijk de verkeerde...


*LOL* haha! 1-0!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:25

Als je in het centrum moet zijn, zou ik ook voor de trein kiezen, me de bus is dat nagenoeg kansloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:26

avantilover"]
[quote="Margreet schreef:
Maar wel overduidelijk de verkeerde...


*LOL* haha! 1-0!
[/quote]


hmm, is het wedstrijd hier dan?

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:27

Ik ga altijd naar Rotterdam cenrtum met de bus en ook Dort of bedoel je de hele grote afstanden enzo?

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:27

Pipo"]
[quote="Margreet schreef:
Ben ik toch benieuwd of Pipo mij een busnummer kan geven.


Ov bestaat ook uit treinen, en de trein van zowel 13 over als 28 over of voor, die zijn altijd vertraagd.
[/quote]

Je moet ook niet met de trein gaan natuurlijk...
Dan ben je niet echt slim bezig!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:27

Lovely schreef:
Van www.amsterdam.nl :
Eén dag per jaar wordt alle Nederlanders gevraagd de auto thuis te laten en alternatieve middelen van vervoer te gebruiken. Aan gemeenten wordt gevraagd straten af te sluiten voor het gemotoriseerd verkeer. Amsterdam geeft aan deze oproep gehoor en sluit de binnenstad af voor gemotoriseerd verkeer.


Ik zie geen reden staan in dit stukje... Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:28

Pipo"]
[quote="avantilover"][quote="Margreet schreef:
Maar wel overduidelijk de verkeerde...


*LOL* haha! 1-0!
[/quote]


hmm, is het wedstrijd hier dan?
[/quote]

Nee dat zeggen we altijd bij een leuke goede uitspraak Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 23:29

Daniel, dat is dus precies het probleem. Het heeft te maken met de wens van de overheid om automobilisten in het OV te krijgen, dit is een van de tools.