Boktcaps: nieuwe lijst GOED LEZEN AUB

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:01

Ik denk dat dit gezeur maar eens moet ophouden hoor! En de laatste twee berichtjes voor de mijne dan, loop anderen niet zwart te maken AUB. Ik voel me hierop nogal aangesproken terwijl bij mij het toch een grote misverstand was. Ik had gewoon info gevraagt en geen caps besteld!!! Ik vind het ook niet echt leuk dat iemand me niet betaald voor iets dat ze bestelden, maar er zal heus wel een of andere reden zijn waardoor sommigen niet kunnen betalen. Sorry dat ik het nogal persoonlijk opvat maar mijn naam stond ook op de "zwarte lijst" terwijl ik van niets wist.

Ik hoop dat jullie er allemaal uitkomen want dit topic begint nogal zeikerig te worden en anderen worden ermee aangevallen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:08

DC, cool down, joh!!!!!!

Als iemand iets over een ander zegt, moet je je niet direct aangesproken voelen, we zijn toch geen kinders meer? Als jij weet hoe het verhaal werkelijk in elkaar steekt, dan is het toch goed??
laat ze dan maar lekker lu*llen.

Rivendell

Berichten: 6864
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:16

Sorry, maar ik was dat ding helemaal vergeten. Ik heb het geld vandaag via internet overgemaakt.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:48

DC, jouw verhaal hebben we gelezen, ik heb er in begrip voor, maar zo zijn er velen die GEEN reactie geven, daar heb ik geen begrip voor!

Het is toch logisch dat mensen achter hun cap aan zitten, ik heb er in ieder geval voor betaald dus ik zou het fijn vinden om dat ding ook een keer te krijgen, het is jammer dat anderen dat in de weg staan.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 21:39

nee DC ik vind ook dat je je dan nergens om druk hoef te maken...JIJ weet (en IK ook) dat je er niet bij hoort...dus ik zou me er echt niets van aantrekken als ik jouw was...maar je moet begrijpen dat ik het de mensen kwalijk neem die niets meer van zich laten horen.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:38

Kleintje schreef:
Prisca, je moet nu toch nog wachten op de anderen, misschien wil de persoon die hierboven nog graag een capje wil wel gelijk betalen, dan hebben we er toch weer 1 bij.

Ik kwam er destijds op het laatste moment bij en ik heb gelijk betaald.
Het blijkt wel dat je mensen leert kennen als er geld in het spel komt, dan willen ze opeens niet meer betalen!

Prisca... jij in ieder geval bedankt dat je het wil regelen!!!


Vind ik een goed idee van je!
Als iemand nu direct betaald dan zijn er misschien gelijk genoeg mensen en degenen die dan niet betaald hebben, hebben dan gewoon pech gehad toch?
Als er te weinig mensen zijn wil ik ook wel eventueel een petje bestellen en dan gelijk via internet betalen hoor.
Ik zit niet op een petje te wachten maar als het een probleem is dat er te weinig betalingen binnen zijn wil ik er best wel een bestellen. Ik kan via internet zo geld overmaken hoor.....

dus als het nodig is hoor ik het wel.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 00:11

Okee, k'ben blij dat ik er niet meer bijhoor! Haha!
Ik hoop dat jullie allemaal je caps krijgen hoor! Knipoog

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 09:48

DiamondCheckers schreef:
Okee, k'ben blij dat ik er niet meer bijhoor! Haha!
Ik hoop dat jullie allemaal je caps krijgen hoor! Knipoog


ja ik ook, want ik heb niet gezegt van ik neem hem. dus wat mij betreft kun je de anderen hun cap sturen Haha!

Druif_01

Berichten: 8863
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 16:18

k heb nog steeds geen bericht terug van prisca! dus zonder pb terug van prisca kan ik niks beginnen! en nu dus al helemaal niet want ik zit in amerika en als prisca dus gewoon gelijk had gereageerd had ik het allang op de post kunnen hebben

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:48

Kleintje schreef:
maar zo zijn er velen die GEEN reactie geven, daar heb ik geen begrip voor!


Prisca is wat mijn petjes betreft al lang op de hoogte van de situatie. En sorry, maar ik ben anderen totaal geen verklaring schuldig over mijn situatie.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:28

OK, ik zet het hier ook maar even neer, ik heb Prisca al een keer eerder een berichtje gestuurd dat WMJ en/of MGM van Mensvoort van mij is. Ik heb op dat pbtje geen antwoord gehad en nu blijkt ineens dat ze niet weet van wie die naam is?? Komt mij toch een beetje vreemd over. Maar er is er dus al 1 van de 2 gevonden!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 02:34

Zo te zien Prisca ben je dus ook een beetje fout als ik het zo lees. Sommigen hebben betaald en opeens kun jij het niet meer vinden dat ze betaald hebben. Anderen hebben geprobeerd je berichtjes te sturen en die kregen dus geen berichtjes terug. Zo schiet het ook niet echt op! Buiten dat zet je een "Zwarte Lijst " neer zodat anderen kunnen zien wie er kan betalen of niet. Vind dit dus een beetje overdreven. Frusty

Ik hoop echter dat iedereen zijn cap krijgt. Ik weet ook hoe sommigen zich voelen. Je hebt betaald en je moet op anderen wachten. Maar, er zijn dus weer andere mensen die betaald hebben en die nog steeds op de "Zwarte Lijst" staan. Ik hoop dat jullie eruit komen! Knipoog

Prisca, misschien zou je dit niet meer moeten doen sinds er zoveel problemen bij komen. Knipoog

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 11:38

sorry hoor dat ik hier op ga reageren:

maar DC prisca wil alleen wat leuks proberen te doen, dat je een bokt cap kan kopen is toch hartstikke leuk of niet? het komt gewoon dat sommig mensen wel willen maar niet betalen en dat is wel erg irri. (ik heb het nou niet over jou maar over het algemeen.)


en dat ze het nog een keer wilde proberen is omdat ze zelf geen bokt cap had gehad, dus dat is erg banketstaaf

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 11:49

Honeybee"]
[quote="Kleintje schreef:
maar zo zijn er velen die GEEN reactie geven, daar heb ik geen begrip voor!


Prisca is wat mijn petjes betreft al lang op de hoogte van de situatie. En sorry, maar ik ben anderen totaal geen verklaring schuldig over mijn situatie.
[/quote]
Als jij inderdaad hebt gereageerd ben je ons inderdaad geen verklaring schuldig. Dan zou het gewoon fijn zijn als Prisca jou van de lijst afhaalt.

Maar anderen die niet reageren, ook niet naar Prisca toe... die laten toch een behoorlijke groep wachten!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:19

Kleintje schreef:
Prisca, je moet nu toch nog wachten op de anderen, misschien wil de persoon die hierboven nog graag een capje wil wel gelijk betalen, dan hebben we er toch weer 1 bij.

Ik kwam er destijds op het laatste moment bij en ik heb gelijk betaald.
Het blijkt wel dat je mensen leert kennen als er geld in het spel komt, dan willen ze opeens niet meer betalen!

Prisca... jij in ieder geval bedankt dat je het wil regelen!!!


Als er nog mensen afhaken moet je maar een gil geven want ik zou ook nog wel een boktpetje willen Lachen
Ik heb het topic hierover jammergenoeg niet gezien Frusty

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:28

kon niet meer ! Verdrietig ik heb het namelijk ook al gevraagd omdta ik er graag nog 1 wil maar dat kon niet ofzo

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:32

chatelaine schreef:
kon niet meer ! Verdrietig ik heb het namelijk ook al gevraagd omdta ik er graag nog 1 wil maar dat kon niet ofzo

ahh jammer Scheve mond

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 14:38

ja vind ik ook wou er heel graag 1 maar jah Scheve mond

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 03:13

Samantha,
Ja, boktpetje zijn inderdaad hatrtstikke leuk en ik heb daar ook helemaal niets over gezegt. Ik vind het sneu voor diegenen die moeten wachten op anderen die inderdaad niets over zich laten horen. Maar er stond ook een paar berichtjes waaruit bleek dat sommigen hadden betaald of sommigen hadden een petje besteld en hoorden niets meer van Prisca. Dus, het is niet alleen de schuld van diegenen die niets van zich laten horen, maar ook Prisca die dus duidelijk niet reageerd op sommige berichten die de boktpetjes betreft. Prisca ging er ook vanuit dat sommige van ons petjes hadden aangevraagt terwijl dat toch zo niet was. Ik bedoeld het dan ook niet gemeen wat ik tegen Prisca zei want ik had toch duidelijk een lachend smillie erbij staan.

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:40

Sjeempie, wat zitten jullie nou toch te zeuren! DC, ik dacht dat jij een paar berichtjes hierboven aangaf dat het wat jou betreft is afgerond?! Hou dan ook op met ingaan op reacties (dit geldt voor meerdere personen trouwens!)!
Ik wacht ook op mijn petje en baal ook dat het lang duurt, maar dit is duidelijk NIET toe te schrijven aan 1 persoon, er zijn er meerdere die een steekje hebben laten vallen: daar zijn we gelukkig mensen voor!
Pris, hartstikke tof dat je ondanks het gezeur van de eerste keer de klus toch weer op je hebt genomen!

Als er nog iemand is die beter weet hoe het aangepakt zou moeten worden....doe het dan lekker zelf een volgende keer!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:30

BBL, ik kan hier reageren zoveel ik zelf wil. Hoef echter geen verantwoording af te leggen tegenover jou en hoef ook niet aan jou te vragen wat ik wel dan niet mag schrijven. t'Mijne is gelukkig inderdaad afgerond maar dat betekend niet dat ik hier niet mag op reageren. Dus, wel eventje opletten voordat je mij gaat aanvallen he! Als ik hier op dit topic wil reageren voor de rest van mijn leven is dat mijn goeie recht. Ik vertel jou toch ook niet wat jij kan doen of niet? Laat mij lekker banketstaaf als ik dat wil!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:54

poeh poeh......

Miran

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 13:43

Ja jongens, ga vooral nog even door zo. Dan weet je zeker dat er niemand meer zoiets zal regelen.

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 15:36

CUT THE CRAP!!!!!!!!!!!! gewoon ff betalen, ja? (dc uitgezonderd)!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:29

Prima, idd POEPOEH. DC, als je je zegje hebt gedaan, kun je beter niet meer op dit topic reageren, tenzij via PB, lijkt mij.
Prisca steekt hier heel veel tijd en moeite in en dat wordt nu in een klap moeiteloos de grond in geboord.
Een trieste zaak!