jilleroo schreef:als je een bedrijf hebt heb je ook personeel, immers is dr altijd iemand de directeur of dergelijken haha...
wat denk je van een eenmansbedrijfje?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jilleroo schreef:als je een bedrijf hebt heb je ook personeel, immers is dr altijd iemand de directeur of dergelijken haha...
jilleroo schreef:wij haalden wel eens vlees bij de makro of hanos voor in onze vriezer (makro heet tegenwoordig lukas klamer)
GillyZidane schreef:jilleroo schreef:als je een bedrijf hebt heb je ook personeel, immers is dr altijd iemand de directeur of dergelijken haha...
wat denk je van een eenmansbedrijfje?
Suzanne F. schreef:Moet je contant afrekenen daar, of pin dan, of gaat het op rekening?
Haagsemeid schreef:je hebt en Makro en Lukas Kramer. Sowieso gaat het voor patriculieren moeilijk worden want (geloof ik) de KvK wil niet meer dat zij hier winkelen. Wat aan de ene kant normaal is want het is voor de horeaca etc.
Destinietje schreef:Ik werk bij de makro, en woon er bijna in de achtertuin, dus wij doen er regelmatig boodschappen, ook omdat ik personeelskorting krijg enzo.
MoniqueT schreef:Ik kom minimaal een keer per week bij de Makro. Soms wel vaker dus. Ik koop er bijna alles. Tja, niet goed voor de middenstand, ik weet het. Maar het is zó makkelijk, alles onder één dak, parkeerruimte, goed spul.
Maar die kids ... grrrr. Op vrije dagen zwermen ze overal onderdoor en tussendoor, ik vind het niks.