Peking Express Deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 23:26

Bah ik heb het gemist, komt er nog een herhaling ofzo ?

Olga89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 23:29

weet ik zo niet of er herhalingen komen maar woensdag om 21-55 komt in het spoort van peking express met bekende nederlanders

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 23:38

Ik gun het Jan en Miranda erg en die 2 donkere jongens. En theo en die andere eigenlijk ook wel. Best erg dat Jan en Miranda elkaar in het begin kwijtraakten en elkaar toch weer terugvonden! Ik hoop dat Jan het lichamelijk gezien wel een beetje aankan!

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 23:46

Oh leuheuk! een Peking Express topic

Per toeval (tijdens het zappen vanavond) zag ik de aankondiging van Peking Express... bleek het vanavond al te beginnen! Onder welke steen heb ik al die tijd gelegen

Oeh, ik hou wel van het enthousiasme van die twee lesbische meiden, die blonde is zo enthousiast. Roept ze opeens heel droog (terwijl alles mis gaat tijdens het 'rijst-lopen) 'heej, ik heb een slak gevangen'. .... vervolgens naar dr vriendin 'ik heb ons avondeten voor vanavond al hoor '. Nu komt het vrij dom over, maar toen vond ik het geniaal!

Die twee mannen (ik ben zooo slecht in namen...) die elkaar nog niet kende vind ik ook een super koppel, en die twee vrouwen vind ik juist verschrikkelijk, bah!

Spannend, ik ben nu al benieuwd naar de volgende aflevering! Wat een nagelbijt systeem, dat steeds het laatste koppel afvalt, en ze niet op punten letten. Nu moeten ze keer op keer vlammen!

UK_eef

Re: Peking Express Deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 00:22

Channie23 schreef:
Avanti schreef:
Geweldig programma, ga zeker kijken.

Die peking express met bekende nederlanders is volgens mij meer een soort reis programma. Vind het zoiezo leuker met onbekende, met wie is de mol vind ik het ook jammer dat het weer bekende nederlanders zijn.

Volgens mij niet hoor. Het zou ook echt zo'n race worden.

Het is dit jaar wel anders dan de vorige jaren. Ze krijgen nu geen punten meer maar ze moeten er voor zorgen dat ze niet als laatste aankomen. Wie het laatst aankomt, ligt er meteen uit.

In het nieuwe programma In het Spoor van Peking Express volgen zes bekende Nederlanders de route van Peking Express: De Mekong Route. Maar in plaats van deze zo snel mogelijk af te leggen, nemen zij juist de tijd om het mooie landschap, de unieke locaties en de bijzondere mensen beter te leren kennen. Inge de Bruin, Victor Reinier, Dennis van der Geest, Rifka Lodeizen, Reinier (oud- deelnemer van Peking Express) en Dyanne Beekman nemen de kijker mee op een unieke reis naar het dak van de wereld.

Helaas is dit dus niet dezelfde race maar een soort Yorin Travel.

UK_eef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 00:23

MarianneR schreef:
Chris heeft bij mij in de klas gezeten, wat grappig

Ik herkende ze ook al

Esterdebest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 07:01

Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen wat voor programma dit is?? Lesbische vrouwen en koppels die elkaar niet kennen... ik begrijp het niet helemaal meer... maar 't is ook al 6 uur... zucht nog 1,5 uur dan zit mn dienst erop...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:07

Ik heb er ook naar gekeken en vond het eigenlijk best wel leuk.

_Linda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:12

Ik heb al van de eerste aflevering genoten! Jammer dat Rome niet goed aansluit op PE, dan maar iedere keer alleen het laatste half uur van Rome kijken.

Esterdebest schreef:
Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen wat voor programma dit is?? Lesbische vrouwen en koppels die elkaar niet kennen... ik begrijp het niet helemaal meer... maar 't is ook al 6 uur... zucht nog 1,5 uur dan zit mn dienst erop...

http://pekingexpress.net5.nl/ is de site van het programma waar het allemaal duidelijk op staat uitgelegd.

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:05

Ja ik heb het gister ook weer gekeken! Hebben we weer wat leuks te kijken op zondag
vond het gister wel leuk! Zal wel even duren voordat ik alle namen precies ken

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:10

Ja ik volg het ook weer heb de vorige delen ook gezien

Emilia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 19:38

Esterdebest schreef:

De derde editie van Peking Express is een unieke race van Vietnam via Cambodja, Laos en China naar Tibet. Tijdens deze indrukwekkende tocht worden voor het eerst vijf landen doorkruist en wordt er gefilmd op plekken waar nog nooit eerder tv- opnamen zijn gemaakt. Acht koppels uit Nederland en België moeten hun weg zien te vinden, stroomopwaarts langs de Mekong rivier. Ze moeten zelf voor vervoer en een slaapplaats zorgen en strijden tegen elkaar tijdens proeven die ze langs de route moeten afleggen. Deze unieke race naar het dak van de wereld wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker. Peking Express: De Mekong Route is vanaf zondag 5 maart om 20.30 uur te zien op NET 5.

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 19:48

ik heb het gister gezien.. ben al jaren een grote fan. . heb ze alle 3 gevolgd..gister was een erg leuk begin van een nieuwe reeks.. ik ben benieuwd volgende keer. Ik zou echt doodsbang zijn al zouden die mensen van die brommers zo geld komen schooien ( terwijl Chris van te voren nog zei: No money no money...

achjaa heb zin in volgende week

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 19:54

Jup, ik heb het ook gezien. Van de vorige serie heb ik wat flarden opgevangen, maar ik vind het wel een leuk programma

Ik vind ook die lesbische meiden wel tof Die blonde is echt chaotisch En die Miranda vond ik nogal overdreven gister...

Ik zat trouwens ook gedeeltelijk op dingen als 'Saigon' en 'Ho Chi Minh' enz te letten. Ik heb namelijk binnenkort examens, en voor geschiedenis moet ik een heel boek over Vietnam leren

Emilia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 19:58

Spelen jullie het spel op internet ook?

Esterdebest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:58

Channie23 schreef:
Esterdebest schreef:

De derde editie van Peking Express is een unieke race van Vietnam via Cambodja, Laos en China naar Tibet. Tijdens deze indrukwekkende tocht worden voor het eerst vijf landen doorkruist en wordt er gefilmd op plekken waar nog nooit eerder tv- opnamen zijn gemaakt. Acht koppels uit Nederland en België moeten hun weg zien te vinden, stroomopwaarts langs de Mekong rivier. Ze moeten zelf voor vervoer en een slaapplaats zorgen en strijden tegen elkaar tijdens proeven die ze langs de route moeten afleggen. Deze unieke race naar het dak van de wereld wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker. Peking Express: De Mekong Route is vanaf zondag 5 maart om 20.30 uur te zien op NET 5.

Dank je wel... werpt een nieuw perspectief op de zaak... misschien dat ik er ook maar eens voor moet gaan zitten... klinkt wel leuk!

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:48

wie waren er gister ook nog maar weer uit?
ben het nu alweer vergeten

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:36

Martijn en Marjolein er jammer..die 2 meiden vind ik niet zo geweldig..maar Jan en .....mogen van mij er wel inblijven die zijn cool!

Maikuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:19

Welk spel op internet?

Ik volg het ook, heerlijk programma!!

maaike93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:21

ik kwam het gisteravond op TV toevallig tegen! ben natuurlijk blijven hangen, wat een leuk programma! ik had er eigenlijk nooit van gehoord. volgende week ben ik weer vanm de partij hoor

BiancUgo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:45

Ik ben ook een favo kijker en stipt 20.30 zit ik voor de buis hoor..heerlijke programma, ik dacht dat miranda en haar schoonpapa er gauw uit zouden liggen aangezien die man toch al 71 is, maar ik heb het helemaal bij het verkeerde eind gehad ze hebben zelfs de vrijgeleide naar cambodja... super leuk voor ze.
Is het nog geen zondag.....

loesje688

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:58

Ja!!!!! Ik kijk ook altijd al vanaf de eerste serie (net als Wie is de Mol, Expeditie Robinson en al die reality onzin ). Ik heb de eerste twee afleveringen al gekeken en 't is weer leuk Lut is iniedergeval echt een muts

edit: Just en Brechtje hadden vorig jaar idd moeten winnen

Emilia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 10:16

En volgen we het nog allemaal? Was weer een leuke aflevering gisteren.

_Linda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:22

had wel gehoopt dat jan en dat meisje eruit gingen, liever hun dan die twee donkere. (namen kan ik dus echt niet goed onthouden)

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:37

Ik heb het gemist gisteren. Spijtig. Er zijn nergens herhalingen van te vinden toch? Zonee, wat is er precies gebeurd?