Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Channie23 schreef:Avanti schreef:Geweldig programma, ga zeker kijken.![]()
Die peking express met bekende nederlanders is volgens mij meer een soort reis programma. Vind het zoiezo leuker met onbekende, met wie is de mol vind ik het ook jammer dat het weer bekende nederlanders zijn.
Volgens mij niet hoor. Het zou ook echt zo'n race worden.
Het is dit jaar wel anders dan de vorige jaren. Ze krijgen nu geen punten meer maar ze moeten er voor zorgen dat ze niet als laatste aankomen. Wie het laatst aankomt, ligt er meteen uit.
MarianneR schreef:Chris heeft bij mij in de klas gezeten, wat grappig![]()
Esterdebest schreef:Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen wat voor programma dit is?? Lesbische vrouwen en koppels die elkaar niet kennen... ik begrijp het niet helemaal meer... maar 't is ook al 6 uur... zucht nog 1,5 uur dan zit mn dienst erop...
Esterdebest schreef:Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen wat voor programma dit is?? Lesbische vrouwen en koppels die elkaar niet kennen... ik begrijp het niet helemaal meer... maar 't is ook al 6 uur... zucht nog 1,5 uur dan zit mn dienst erop...
Channie23 schreef:Esterdebest schreef:Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen wat voor programma dit is?? Lesbische vrouwen en koppels die elkaar niet kennen... ik begrijp het niet helemaal meer... maar 't is ook al 6 uur... zucht nog 1,5 uur dan zit mn dienst erop...
De derde editie van Peking Express is een unieke race van Vietnam via Cambodja, Laos en China naar Tibet. Tijdens deze indrukwekkende tocht worden voor het eerst vijf landen doorkruist en wordt er gefilmd op plekken waar nog nooit eerder tv- opnamen zijn gemaakt. Acht koppels uit Nederland en België moeten hun weg zien te vinden, stroomopwaarts langs de Mekong rivier. Ze moeten zelf voor vervoer en een slaapplaats zorgen en strijden tegen elkaar tijdens proeven die ze langs de route moeten afleggen. Deze unieke race naar het dak van de wereld wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker. Peking Express: De Mekong Route is vanaf zondag 5 maart om 20.30 uur te zien op NET 5.