Roosmarijn schreef:Ja idd! eerst is het een kies die af en toe steekt, dan gaat het kloppen. Na verloop van tijd wordt het alleen maar erger en erger tot je niet meer weet waar het pijn doet omdat je hele hoofd klopt. Luister naar mij, ik heb het ook uitgesteld en uitgesteld tot ik het echt niet meer trok omdat ik bang was gemaakt door jan en alleman over wortelkanaalbehandelingen, en hoeveel pijn die doen. Ik heb er dus nu twee gehad binnen korte tijd en het doet helemaal geen pijn. Echt HE_LE_MAAL niet! Het is gewoon een enorme opluchting omdat je in één keer van je pijn afbent.
Goh, dat klinkt bekend, had precies hetzelfde met een kies trekken. Voor de vakantie ging er een vulling uit bij mij, en kon niet meer naar de tandarts, maar had er toch geen last van. In de vakantie veranderde dat, laatste dag van de vakantie lag ik jankend op bed van de pijn, zijn daarna nog 2 dagen naar Duitsland geweest en nog steeds jankend iedere keer als er een vreselijke steek door me kies trok. Na de vakantie dus meteen naar de tandarts, en kwas overtuigd dattie getrokken moest worden. Vriendin had al allerlei verhalen verteld, maar het kon me niets meer schelen. Dus ik aantal verdovingen gehad en hij trekken en ik natuurlijk gillen, maar twas meer uit angst, dan uit pijn, ik voelde er helemaal niets van.