Wie is Pokemon?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 09:16

Ik wil ook heel graag weten wie het is.
Ik heb t niet gevolgt omdat mn internet er toen uit lag, maar ik heb gister die berichten terug gelezen.
En ze gebruikt een foto van MIJN pony en daar kan ik behoorlijk pissed om worden eerlijk gezegd.
Dus, wie is het..?
Volgens mij is het ook I Love Soraya, zij reageerde niet op die berichten van Pokemon (geloof ik?) en ze reageerde heel kwaad toen Obsession zei dat zij het was..

Dees

Berichten: 18964
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 14:18

Ik heb heel veel pret beleefd aan de beirchten van Pokemon, het was bijzonder grappig! Voor de bokker die erachter zat, gefeliciteerd, erg geslaagde grap Haha!

Maar eh....inmiddels is het al weer een weekje geleden. De lol is er nu wel af. Het maakt nu voor mij niet meer uit wie erachter zat. Als de bokker zich bekend had willen maken, dan was een paar dagen later het hoogtepunt daar om juist dat te doen...
Inmiddels is het mosterd na de maaltijd....

Maar ik heb vorige week wel bijzonder vaak gelachen om Pokemon!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:03

nou dan ben ik het ook,ik heb toch niet gereageerd!!
ik vind niet dat jullie onterecht mensen kunnen beschuldigen.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 23:17

Is niet onterecht diana!
De moddies zeggen t toch zelf ook! De reactie van laui in dit topic zegt toch genoeg?!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 21:14

Ik ben ook heeeeeeel benieuwd wie het is, heb echt enorm met haar gelachen!! *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 21:20

diana schreef:
ik vind niet dat jullie onterecht mensen kunnen beschuldigen.


Beschuldiging vind ik nogal overdreven. Onterecht is ook overdreven. Het gaat er niet om of ze het wel of niet is, maar als men een vermoeden heeft en dat kan onderbouwen is het a) niet onterecht, en b) het is geen beschuldiging, want zoals je ook kunt lezen: de meesten hebben genoten. Ik zou iets positiefs niet met een woord als 'beschuldiging' betitelen, al is het alleen maar vanwege de negatieve lading.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 19:40

net alsof er iemand boos zou worden op degene die het gedaan heeft, we hebben er allemaal om gelachen. Ik wil nog steeds weten wie het is Haha!