Waar gaan jullie altijd stappen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 12:38

Citaat:
Op 2001-11-28 17:01, schreef blaffie:
ik gam eestal naar haarlem: naar murphy's is een engelse kroeg. ben van plan om binnenkort een keer naar het feestcafe te gaan, is dat leuk?


De Murphy´s ken ik!!! Die zit naast de London Bridge, maar ik kom daar nooit, vind het best een foute tent. Ben er wel eens geweest, maar vond het toen echt verschrikkelijk!!! Op zich wel fantasties, maar dat was omdat ik met een paar vriendinnen onwijze sterken uit ging halen en alle foute mensen uit ging lachen!! Haha! Schijnheilig
Het feestcafé ken ik niet?? Waar zit dat?

Kitty

Berichten: 7707
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:26

Citaat:
Hmmm overal en nergens in Groningen
Meestal 3 Gezusters en verder alles wat op loopafstand daar vandaan is. Groningen roeleert wat betreft stappen


Ik ook. Grote Griet, Drie Gezusters, Sportbar, etc. Blauwe Engel ben ik niet zo weg van.

Af en toe gaan we naar Assen, naar de Beefeater of naar Diana.
Ook gaan we wel eens naar Ter Apel, Bermuda. Boerentent maar enorm gezellig!!!

Suzanne F.

Berichten: 49434
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 15:18

Ik ga eigenlijk altijd met Merilyn uit, dan gaan we naar: Bunnik, the brothers, Hollywood music hall Rotterdam, Gemert, Time Out.

We gaan ook naar de Mega music Dance Experience, wie hier nog meer??? Grote Boktmeeting!!!! BTW in Utrecht, Jaarbeurshallen, 15 dec. Tickets available now!!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 21:36

Ik ga vaak naar de Brothers (Bunnik) De Steeg (Utrecht), Dansfabriek (Utrecht), Get Down (Utrecht), Baggant (niet zo heel vaak meer). Veel in Utrecht dus. In Dikke Dries ben ik trouwens ook een paar keer geweest (nie' zoveel hoor)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 21:39

Bwwleek, Blauwe engel, het stinkt er naar kots vind ik! Alhoewel, als je zelf een flinke borrel op hebt, ruik je het niet meer Haha!

In Groningen vind ik De Kachel ook errug leuk! En de skihut doet het ook goed.
Is lang geleden dat ik daar was stappen. Afgelopen weekend was ik in Drachten, in Feu Verward ehm, nou ja in de buurman. Leuk met die draaiende bar! *LOL*

Verder staat mijn uitgaansleven in de winter op een laag pitje. Af en toe eens flink los, maar iedere week? Echt niet!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:05

Citaat:
Op 2001-11-29 20:39, schreef jantina:
Bwwleek, Blauwe engel, het stinkt er naar kots vind ik! Alhoewel, als je zelf een flinke borrel op hebt, ruik je het niet meer Haha!

In Groningen vind ik De Kachel ook errug leuk! En de skihut doet het ook goed.
Is lang geleden dat ik daar was stappen. Afgelopen weekend was ik in Drachten, in Feu Verward ehm, nou ja in de buurman. Leuk met die draaiende bar! *LOL*


Whahaha Jantina hoe kom je in godsnaam in FEU terecht Verward Heel toevallig was ik er vorige week weer eens. Ik heb 8 jaar in Drachten gewoond, dus voor een keertje was het wel weer eens leuk. Alleen niet te vaak, en ik kan me nauelijks voorstellen dat het voor buitenstaanders leuk is Knipoog
Ennuh de Blauwe Engel... ik ben daar laatst een keer nuchter naar binnengestapt, dan is het echt heel goor. Maar dat komt ook door de plastic bekertjes. Als je op het eind van de avond daar naar binnen rolt is merk je er weinig van Clown

Ik heb me trouwens gisteravond weer kostelijk vermaakt in de 3 Gezusters, was weer top avondje! (en dat was vandaag helaas ook te merken Boos! )

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 22:10

hahaha, ja... Hoe kom ik daar? *LOL*
Mijn oom en tante wonen in Drachten en dan ga ik met een van mijn nichtjes stappen. Was even een weekendje veel geld uitgeven aan nieuwe kleren daar, dus maken we er direct maar een feestje van.
Die maken we met zijn tween. Die grote zaal waar je binnenkomt vind ik niet zo. Geen interessante mensen voor mij, alleen wanhopige kereltjes. Bah
In de buurman vind ik het leuk! Hoempapamuziek, een draaiende bar en flink wat sukkels om om te lachen. Leuker kan het toch niet? *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 12:22

Tsja, de gemiddelde leeftijd ligt wat laag hè? Ik vond toen ik 15 was de Buurman ook nix aan, maar de laatste paar jaar wel. Nu heeft dat wel wat, maar ook NIET te vaak... ik ben voor de komende paar maanden wel weer genezen van Feu, ALS ik weer eens in Drachten ga stappen wordt het de Swetser ofzo.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 12:38

Hahahaha sja die leeftijd he..
Vaak naar de Paap, maar binnenkort ook naar Oss (heet dat De Pul ofzo?) en Deurne, hoe heet die tent ook al weer... Apollo dacht ik.. En naar Nieuw Vennep... Laatst nog in P60 geweest in Amstelveen, schijnt nieuw te zijn. Maar de leukste gaat Tivoli in Utrecht worden, 14 december dacht ik... Haha!