Bram Moskowitz

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:03

Prima schreef:
Helemaal mee eens, ik word er ook niet goed van dit soort mensen (schumacher Bram en die idols jury) te zien en te horen bij elk goedkoop progamma wat er is.

Waarom kijk je er dan naar? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:05

Katja schreef:
Waarom kijk je er dan naar? Verward


Dat vraag ik me ook wel eens af ja.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:38

Omdat we aan het zappen waren en we hem tegen kwamen. En plastische chirurgie programma's daar wil ik altijd naar kijken. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:47

Brammeke, man met dubbele moraal. Heeft het graag over zijn joodse verleden, maar als er veel geld valt te verdienen, maakt het hem niet uit om de slechtste crimineel vrij te pleiten. Zet dan je kunde in om te tegenpartij te helpen om zo'n grote boef achter de tralies te krijgen. Bij hem is veel geld nooit genoeg, altijd meer, meer.

Absoluut een hele goede strafpleiter, maar ik voel mij als burger niet door hem gediend. Heb het geld er niet voor als ik hem nodig acht, en door hem lopen er grote criminelen lachend rond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:49

russel schreef:
Brammeke, man met dubbele moraal. Heeft het graag over zijn joodse verleden, maar als er veel geld valt te verdienen, maakt het hem niet uit om de slechtste crimineel vrij te pleiten. Zet dan je kunde in om te tegenpartij te helpen om zo'n grote boef achter de tralies te krijgen. Bij hem is veel geld nooit genoeg, altijd meer, meer.

Absoluut een hele goede strafpleiter, maar ik voel mij als burger niet door hem gediend. Heb het geld er niet voor als ik hem nodig acht, en door hem lopen er grote criminelen lachend rond.


Dat is zijn werk. Het hoort erbij.
En ik wil niet banketstaaf zijn maar ik denk dat het merendeel van de nederlanders nooit tevreden is met het saldo op hun rekening hoor. Er kan altijd meer bij. Alleen zegt iedereen van niet. Nou je mag eerlijk weten ik zou er ook nog wel wat bij willen hebben hoor.

En het is dat ik niet in een juridisch vakgebied zit anders had ik zeer zeker geprobeerd binnen te komen bij hun bedrijf.

manzano

Berichten: 24040
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:52

russel schreef:
Absoluut een hele goede strafpleiter, maar ik voel mij als burger niet door hem gediend. Heb het geld er niet voor als ik hem nodig acht, en door hem lopen er grote criminelen lachend rond.


Je kan veel van hem zeggen, maar niet dat hij de wet kan veranderen. Als er criminelen vrij rondlopen komt dat doordat er mazen in de wet zitten. En ja, je moet goed zijn om iemand daar doorheen te loodsen. Maar uiteindelijk heeft de rechter ALTIJD het laatste woord en berust een uitspraak op zijn oordeel.
En wat zijn joodse achtergrond.........sommige mensen weten privé en werk gewoon geheel gescheiden te houden. Dat maakt hem ook tot een goed advocaat. Als je je eigen moraal mee laat spelen kan je al veel zaken niet meer doen. Op zich niks mis mee, maar je zal er niet zo groot door worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:55

Het gaat om zijn moraal. Juist omdat hij goed is krijgt hij ze vrij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:59

russel schreef:
Het gaat om zijn moraal. Juist omdat hij goed is krijgt hij ze vrij.


Was dat niet waar een strafpleiter voor staat?

manzano

Berichten: 24040
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:01

En er zijn nog genoeg anderen hoor, die dat ook doen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:02

Sorane schreef:
Dat vraag ik me ook wel eens af ja.


zie uitleg Jura Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:03

manzano schreef:
En er zijn nog genoeg anderen hoor, die dat ook doen.



Oh dat zal vast wel. Maar Bram doet gewoon zijn werk, werk waar hij goed in is. En ja dat is het verdedigen van criminelen maar ook vaak van onschuldige mensen. En als er dan mensen zijn die het raar vinden dat hij die gasten OF vrij krijgt OF met een mindere straf helpt, ja dan vraag ik me af of je het hele concept advocaat/strafpleiter wel begrijpt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:00

Bram zegt zelf dat het niet aan hem is om te beoordelen of iemand gestrafd hoort te worden, dat is aan de rechter.
Op het moment dat Bram ingehuurd wordt om te pleiten, vraagt hij zich ook niet af of iemand wellicht schuldig is.

De ergste broer is Baruch.

manzano

Berichten: 24040
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:42

Sorane schreef:
Oh dat zal vast wel. Maar Bram doet gewoon zijn werk, werk waar hij goed in is. En ja dat is het verdedigen van criminelen maar ook vaak van onschuldige mensen. En als er dan mensen zijn die het raar vinden dat hij die gasten OF vrij krijgt OF met een mindere straf helpt, ja dan vraag ik me af of je het hele concept advocaat/strafpleiter wel begrijpt.

Dat bedoelde ik dus ook........Knipoog. Ik bedoelde alleen te zeggen dat Bram niet de enige is die criminelen verdedigt.