Char

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:16

Ik heb zo'n gevoel dat Char alleen een hoop mensenkennis heeft, ze leest de houdingen van mensen af.
Gister vroeg ze bijvoorbeeld aan iemand (nadat ze had geraden dat opa dood is) ik zie een jongetje in sportkleding.

Ja, als die jongen dan zou zeggen: 'ik houd niet van sport, heb het nooit gedaan.', dan zou Char kunnen zeggen: "Ik voel dat je opa dat graag had gewilt,".

Als de jongen zou zeggen: "Ja, ik houd wel van sport", dan kan Char daar weer op in gaan.

Ik bewonder haar eigenlijk alleen om haar mensenkennis. Ik weet niet zo of ik die gave wel geloof.

Maar hoe dan ook, wat ik goed van haar vind is dat ze mensen met veel pijn en verdriet gerust kan stellen, of het nou waar is of niet, en dat vind ik dus echt een goede zaak, dan maakt het voor mij eigenlijk al niet meer uit of het banketstaaf is of dat ze echt een medium is.

manzano

Berichten: 24044
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:19

Vaak zitten er ook bekende nederlanders..........daar valt van te voren veel info over te halen hoor. Zoals namen van familie en vrienden.... Dan is het niet zo moeilijk om dat te raden Knipoog.

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:25

Ik heb er wel bewondering voor, maar ik blijf altijd met zoveel vragen zitten. En er bij na te denken of ze het niet echt van te voran instuderen.

Die vragen van mij zijn nu opgelost nadat vorige week ouders van een jongen die ik kende van school daar hebben gezeten. Ze doet alles echt in het echt zoals je op tv ziet. Er speelt niets meer bij. Ze wist zelfs dat hun andere zoontje dood was geboren terwijl echt niemand kon weten omdat ze dat altijd geheim hebben gehouden.

ik heb echt bewondering voor die vrouw.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:58

naar mijn idee zegt ze toch erg veel dingen die ze gewoon niet had kunnen weten, of aan lichaamstaal aflezen..
net als gister dat meisje, toen ze begon of ze de navelpiercing droeg an haar moeder.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:13

Ik heb haar boek thuis liggen (gedeeltelijk gelezen) Ik geloof er wel in, maar kan me ook voorstellen dat anderen dat niet doen.
Hoe dan ook of ze echt een medium is of veel mensenkennis heeft, ze doet goed werk. Ze geeft mensen positeve dingen mee waar ze verder mee kunnen en die ze nodig hebben.
In het ene opzicht is ze commercieel bezig aan de andere kant ook terughoudend. In haar boek schrijft ze bijvoorbeed dat mensen maar 1 reading per jaar bij haar mogen hebben omdat ze hun eigen leven moeten leiden en niet afhankelijk mogen zijn van haar. (aan de andere kant zal ze geld en "klanten" genoeg hebben en het ook niet nodig hebben, maar het is toch een stukje bescherming)

manzano

Berichten: 24044
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:14

Is er dan niemand die zich afvaagt of haar dat niet gewoon voor de uitzending verteld wordt en dat ze doen alsof ze het allemaal niet weet? Er is tegenwoordig zoveel nep, dat ik dit niet direct kan geloven.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:15

manzano schreef:
Is er dan niemand die zich afvaagt of haar dat niet gewoon voor de uitzending verteld wordt en dat ze doen alsof ze het allemaal niet weet? Er is tegenwoordig zoveel nep, dat ik dit niet direct kan geloven.

die mensen komen daar met vragen, die gaan dan van te voren haar niet antwoorden daarop geven lijkt mij..

aan de ene kant kan ik ook wel begrijpen dat het heel erg nep overkomt, idd omdat tegenwoordig zoveel nep is.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 20:34

Heb jaren terug al van Char gehoord en haar eerste boek heb ik ook, ik geloof erin!! Heb zelf al verschillende dingen zelf meegemaakt, topvrouw!!!

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 20:40

Ik ben het met Rainie eens. Ze weet er op in te spelen, en ik denk dat ze wel een soort van gedachten kan lezen. Ik denk dat ze eerder met die persoon onderbewustzijn communiceert dan met de dode zelf.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 20:52

De laatste keer dat ik het zag, heb ik het uitgezet.... was met de broer van Pim Fortuyn. "I can feel... I believe... It's a conspiracy!" Tuurlijk... >;)
Het hele verhaal heeft overal in de kranten en bladen gestaan. "Somebody has stopped him from what he was doing". Tuurlijk, Volkert vd G. Dat weet iedereen. En hij zou pissig zijn, omdat hij niet had kunnen afmaken waar hij mee bezig was. Lag mij ook een beetje te erg voor de hand. En zijn broer begon toen een hele politieke uitleg te geven (kon zij natuurlijk ook niks aan doen Knipoog ), toen had ik er genoeg van.

En dat raden naar die namen... "Is there an A in it? An L? An M? Marie? Margje? Mientje? Marieke?

Het was niet zij, toch, die zei dat het paard van Paul Derrez (western) het jammer vond dat ie nog nooit een suikerklontje had gehad? Dat was een andere hè? Werd ik ook een beetje beroerd van...

Morrie

Berichten: 22352
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 20:58

Citaat:
Dat was een andere hè


dat was Cecilia van der Drift

ik zat gisteren naar Char te kijken en vond het een hoog nep-heids gehalte hebben, dat vond ik vorig seizoen eigenlijk niet.....
Ze geeft die mensen overigens wel troost en rust, door precies de goede dingen te zeggen.....

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:08

Precies Smurf... Het kan best zijn dat ze nep is, ik vind haar ook plastic maar dat kan ook komen door die extreem Amerikaanse uitstraling... Maar als haar woorden ervoor kunnen zorgen dat mensen echt afscheid kunnen nemen van hun overleden dierbaren, dan vind ik het best.

Ik heb gelukkig een afstandsbediening, en een uitknop op mijn TV Clown

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:26

ik weet niet of ik het geloof..
maar zeg nou eerlijk??
is het nou zo tof om doden op te roepen?
ene keer hoor ik iedereen zeggen..doden moeten rusten..(op tv dan)
en dan gaan ze ze oproepen..
ik kan niet zeggen of het waar is of niet..
maar vind het wel heel stom..

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:27

Ik vind t ook goed dat ze dat doet, t maakt voor sommige mensen hun verdriet wat draagbaarder en geeft de ander weer hoop. Zou toch een mooie gedachten zijn als je na dat je niet meer op aarde bent zeg maar je verloren dierbaren weer zou zien Lachen zou graag mn vader weer trug willen zien. En ik vind de duivel nou ook zo een rot woord... daar geloof ik niet in. Noem t dan satan ofzo maar de duivel, yuk Knipoog

SplashIsLief

Berichten: 33033
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:30

Ik vind het heel gaaf om te zien Of het nou waar is of niet, vind het heel knap van haar hoe ze dat allemaal doet! Denk zelf wel dat het waar is maar dat is me misschien ook wel met de paplepel ingegoten.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:33

promiss schreef:
ik weet niet of ik het geloof..
maar zeg nou eerlijk??
is het nou zo tof om doden op te roepen?
ene keer hoor ik iedereen zeggen..doden moeten rusten..(op tv dan)
en dan gaan ze ze oproepen..
ik kan niet zeggen of het waar is of niet..
maar vind het wel heel stom..

ik vind het geen doden oproepen,
Zij communiceert op de een of andere manier met de dierbaren die nog steeds bij ons zijn, en die wel contact willen.
Ik vind dat geen doden oproepen, maar dat is mijn mening Knipoog

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:36

nee maar ze deed net of ze er mee praatte...
en dat ze dingen door kreeg die ze die familie moest vertellen...
maar weet er verder ook niks over hoor Tong uitsteken
vind het alleen zoiezo vaag dat ze dat zo zegt..maja Haha!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:47

waarom moet iedereen altijd bewijzen hebben??? Ik geloof er vast in, heb zelf veel ervaringen met zulke dingen gehad.

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:48

Ik had een stuk in de metro of spits gelezen van voor de afleveringen begonnen. Stond ook in dat ze de FBI of CIA (weet niet welke) inlicht en moordzaken oplost.
Weet niet of ik er alles van moet geloven maar als ze dat doet is t dus niet helemaal alleen maar commercieel. Ok op tv is t zeker commercieel en vind t ook wel ver gaan af en toe, maar op een of andere manier geloof ik er wel in.. Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe of wat Knipoog
Maar wat ik dan weer een beetje jammer vond is dat je overal kon lezen en horen van dat Pim Fortuyn dan 2 glazen had omgegooid, maar nergens gezien hebt.. Dan heb ik wel zo mijn twijfels of dat wel echt waar is..

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:50

Ja maar dingen die je in bladen leest zijn vaak ook wel s iets overdreven denk om meer lezers te trekken Knipoog

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:54

Charmed_One schreef:
Ja maar dingen die je in bladen leest zijn vaak ook wel s iets overdreven denk om meer lezers te trekken Knipoog

Waar doel je nu op op de metro of dat van die glazen.. Had t in de Telegraaf gelezen van die glazen en zei ze zelf ook nog in t programma...
Ok je hebt wel gelijk ja, maar dan kun je net zo goed niks meer geloven wat staat geschreven.. Knipoog

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:57

Charmed_One schreef:
Ja maar dingen die je in bladen leest zijn vaak ook wel s iets overdreven denk om meer lezers te trekken Knipoog


ben ik het wel mee eens hoor!!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:58

Zonnebloem schreef:
ik heb zelf een keer kontackt gezocht met een medium (niet char) en wat zij zei klopte precies.

hoe deed je dat dan Verward contact zoeken met het medium. of geesten oproepen ofzo. ben ik wel benieuwd naar..

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:00

contact met dat medium denk ik
Ik vind geesten oproepen, en zoiets als Char iets totaal anders

SplashIsLief

Berichten: 33033
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:00

o0Steffie0o schreef:
ja ik ook, wij zijn nu ook van plan om contact met haar te zoeken
na het ongeluk met mijn neef

super plan volgens mij OK dan!