GSM.... beste bereik ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:17

Dan is dat t misschien.. Ik heb ook een rot telefoon. Scheve mond

Morrie

Berichten: 22341
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:26

ik heb KPN genomen toen ik nog in Baarle Nassau werkte, je zat daar steeds in België en had alleen met KPN bereik.

Hier in de Randstad heb ik altijd bereik, dat is geen probleem (meer)

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:33

Nathalie schreef:
T-Mobile is echt in één woord Kl0te!
Ik heb dus T-Mobile en heb echt heel slecht bereik. Op stal heb ik geen bereik, ligt afgelegen.. Maar verder heeft altijd iedereen bereik. Ik moet helemaal naar de weg lopen wil ik daar een beetje bereik hebben.
In sommige discotheken heb ik ook geen bereik. Scheve mond

ik heb ook t-mobile maar geen last van hoor...heb overal gewoon bereik! Verward

Jokonootje

Berichten: 4863
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:54

Ik heb een dik jaar T mobile gehad en ik ben er alles behalve tevreden over ... had in gebouwen geen bereik zelfs in mijn eigen huis niet ik moest bij een open raam gaan staan om ontvangst te hebben. Tijdens gesprekken hoorde je soms maar als je geluk had 1/3 van het gesprek. Viel telkens weg wat zwaar irritant is als je met bv je baas aan het bellen bent ...
Mijn vader heeft Vodafone en hij is daar ook al niet over te spreken ... heeft ook slecht bereik en ook geen goede dekking tijdens gesprekken...

Bij Orange is het bereik niet goed... dit heb ik uit laten zoeken in een winkel hier kunnen ze voor je kijken hoe het bereik is in de stad/ dorp waar je het meeste bent ... en dat was ondanks 6 zendmasten om leeuwarden heen in Leeuwarden zelf erg slecht en in mijn straat zelfs helemaal geen bereik... dus zou ik dan de straat uit moeten lopen om bereik te hebben ... hier was ik dus absoluut niet van gediend maar zij vonden het wel een goed idee om dan toch Orange te nemen want het werd in de toekomst wel beter ....
Waar heb ik dat eerder gehoord ?! oh ja bij Ben toen die overging in T-mobile... dat is ook niks beter geworden ....

Ik zit nu weer terug bij KPN en ondanks dat het ietsjes duurder is ga ik dan toch liever voor perfecte dekking dan voor waardeloze dekking en goedkoop bellen... over KPN heb ik nooit klachten gehad...

oh ja T-mobile is ook erg slecht met service aan bv telefoons, mijn zus heeft regelmatig veel te hoge rekeningen gekregen of rekeningen die niet eens voor haar waren ....