ik ga ook bokt verlaten...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:50

Jammer, ik kom nooit op western dus ik volg dit niet, maar jammer dat je weggaat!!! En ik vind fjorden super!!! Lovers

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:07

ik krijg ook veel gezeur over mijn pony. So what??

Jullie weten ook mijn mening over fjorden, maar ik snap NIET waarom sommige zich er zo door laten beinvloeden. Lekker belangrijk zeg, kom op. Als je weggaat omdat een fjord afgezeikt wordt, dan vind ik dat zwak.
En Maf, ik weet niet wie je bent, maar als je zo'n grote mond opentrekt, dan ben je ook gauw uitgerangeerd hier denk ik. Ik zie in Steef zijn antwoord niets negatiefs. Jij brand hem vervolgens helemaal af. Die jongen heeft jou nooit wat misdaan. Het enige wat hij misdaan heeft gedaan is dat hij niet van Fjorden houd, en dat kenbaar maakt. Heb ik ook gedaan.

Gr,
Prima

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:40

Prima en Steef, als jullie fjorden niets vinden dan moeten jullie dat dan maar niet zeggen. Daar kwets je namelijk mensen mee.

Tis ook niet leuk als ze over jouw paarden zeggen dat het stomme lelijke sjieke kotspaarden zijn.
Dat vind je ook niet leuk om te horen. Nu ga je vast zeggen: ik trek me er niets van aan, maar dat doe je toch wel.

laten we alle paarden nu maar in hun waarde laten, we gaan hier nou toch geen "rassen disriminatie" tussen de paarden krijgen?
wij zijn paardenvienden, hier de mensen op Bokt, dus houden we van alle paarden.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:52

JE MOET JE NIET WEG LATEN JAGEN!! door mensen die NIET van fjorden houden, jij houd daar toevallig wel van en er zijn vast wel weer mensen waarvan jij denkt: sjeeez dat ze DIE paarden leuk vinden,... dat snap ik niet hoor. maar ja BTW een fjord is vet cool!!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:53

ik denk dat het een kwestie van leeftijd is dan maar, waarom de 1 zich aangesproken voelt en de ander niet. Iedereen mag mijn paardje afkraken, zolang ik maar van hem hou, dan kan geen woord mij deren.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:56

Heb nog even ingelezen in deze problematiek, ha ha duur woord, ik weet nu wie idd deze oliebol tegen jou geuit heeft, ik noem hem blaaskaak, nou dat zegt toch genoeg.
Hij heeft wederom een waarschuwing ontvangen van Bart, gelukkig, want mensen als blaaskaak kunnen we missen als kiespijn. Ik weet hoe hij iemand kan bezeren, vaak genoeg met hem aan de stok gehad op de chat van horses, ik heb daar maar een mening over, jammer jammer jammer dat er zulke mensen bestaan.
Nogmaals jij bent een leuke meid en hebt een hele leuke fjord (ben geen fjordenfan, maar die van jou vind ik geweldig), laat je door dit soort mensen niet wegpesten, negeer ze gewoon.
Phoe voor mijn doen een lang stukje commentaar, ik hoop voor jou positieve commentaar, please blijf en maak lol met leuke mensen.

sterkte in je beslissing

doei doei

Geral

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:10

Waarom moet je plaatsen dat je weg gaat? Ga dan gewoon. of doe je dit om aandacht te trekken en zieltjes te winnen?
Lekker belangrijk wat anderen van jou fjord vinden, het is toch jou paard en jij bent er blij mee neem ik aan. Dus je moet toch eens bij jezelf nagaan waarom je niet tegen kritiek kan van anderen. Als je echt blij bent met je paard sta je boven al die kritiek. succes.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:19

wat een onzin. nu doe je net of iedereen hier tegen fjorden is. je hebt er bij met ongenuanceerde opmerkingen ja. maar dat belet je toch niet om hier te komen? Zie jij nu alleen maar negatieve dingen hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:22

hallo

ff nog een laatste bericht van mij ik had gehoopt op allemaal positieve reacties die me mischien zouden over halen maar helaas zijn er nu ook mensen die me duidelijk weg willen hebben. ik stel me aan en wil aandacht volgens deze mensen, dus erg jammer dat zelfs nu de mensen waar dit over gaat zich er mee gaan bemoeien. Erg jammer, ik bedank de mensen die nog zoeen leuke reactie hebben geplaatst, zal het best miseen maarja er moeten er altijd tussen zitten die de boel verzieken. Dus bij deze ga ik weg .....kom mischien nog wel eens terug maar voorlopig ff niet.

groetjes debora

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:32

Dus je plaatste dit om zieltjes te winnen en dat mensen je zouden overhalen om te blijven? nou als dat de reden is om hier te blijven....

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:35

He Debora,
Laat je niet weg jagen door anderen. Ik weet niet waar ze een fjord afzeiken maar ik heb ook niet alle forums gevolgd. Ik weet alleen dat op western er wel eens wat zijn die flauwe opmerkingen hierover maken, maar daar zou ik me als ik jou was niet aan storen.
Wat ik heel leuk vond is dat een kennis van mij die ook een fjord heeft meerdere malen heeft meegedaan aan onderlinge wedstrijden op haar stal waar veel serieuze dressuurruiters meededen op welbekende dressuurrassen. Er werd gejureerd door officiele jurys dus geen 'voor de lol' mensen. En wat bleek: ze is met haar fjord een keer 2e en 1e geworden!! Kortom laat iedereen maar kletsen en heb gewoon plezier met je paard!

Groetjes,

Jolande


_________________
Don´t just ride... Slide!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jolande op 2001-11-06 12:40 ]</font>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:51

Voor de verandering ben ik het eens met Desireen en Mytens Haha!
Dit plaats ik niet omdat ik je weg wil hebben, maar ik denk dat je met dit berichtje niets opschiet. De mensen die met aardige berichtjes reageren willen dat je blijft (en dat wist je toch al).
Ik denk niet dat het probleem zozeer bij de mensen hier ligt, (ok natuurlijk zijn er mensen die hun mond dicht moeten houden want die hebben niks zinnigs te zeggen) maar vnl bij jou, omdat jij je het blijkbaar te veel aantrekt. Ik snap best dat je het niet leuk vind, maar om bokt gedag te zeggen is natuurlijk een beetje overdreven. Erg jammer, als je door die negatieve mensen de postitieve niet meer ziet.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 15:52

Ik vind het jammer dat je weggaat, maar wil eigenlijk wel even kwijt dat een forum in mijn ogen is bedoeld om je mening over iets te geven. Dan kan positief zijn, maar ook negatief. Als jij plezier hebt met je Fjord dan zou ik me er niet zo druk over maken wat anderen er van vinden.

Dat topic ' fjordenkapsel' waar je het over hebt, was van mij. Het was zeker niet negatief bedoeld of om mensen met fjorden te kwetsen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:03

idd laura, ben het helemaal met je eens. Deb, je stelt je op als een zielig meisje. Niemand wil je weg hebben. Je hoort alleen die dingen die je wil horen. Als je hier al niet tegen kan, dan maak ik me ernstige zorgen om je wanneer je later veel meer onrechtvaardigheid tegenkomt.

He deb, succes in de grote mensenwereld!! Haha!

Onthoudt: het is meer nee als ja in het leven hoor!

gr
Prima

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:09

je hoeft toch niet weg te gaan?
jouw fjord en die van anderen zijn echt supermooi!
ze zitten ook haflingers af te kraken toch?
ik ga ook niet weg!
en trouwens een echte paardengek die vind alle pony's mooi want een paardengek die alleen maar van 1 ras houd is geen paardengek vind ik!
fjorden zijn 1 van m,ijn lievelingsrassen en haflingers en shets en andere rassen vin ik ook mooi!
maar waarom kraak je de fjord en haflinger enz. af?
dat zijn toch mooie raspaarden?
en voor die paar mensen hoef je niet weg te gaan!
dat willen ze juist!
maar ik had ff een vraagje!
zijn het telkens dezelfde mensen die iemand wegpesten of zo?
eerst puck dan #imke# dan lonneke en nu debora/ry ook al!
ik wil niet dat jullie weggaan en veel anderen vast ook niet!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:12

Nieuwste trend... want van de door jou genoemde mensen is er nog niemand weg hoor Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:15

wat zijn we weer bijdehand he Laura? Haha!

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:17

En even voor de goede orde: hier op Bokt worden geen mensen weggepest. Mensen kiezen er zelf voor om weg te gaan - en om weer terug te komen, want tot nu toe is er niemand die met veel kabaal wegging ook daadwerkelijk weggebleven. Pestgedrag wordt hier op Bokt ook echt wel aangepakt hoor. Je LATEN wegpesten is een ander verhaal. Zo lang er nog mensen zijn die het fijn vinden dat jij hier komt, is er toch weinig aan de hand? Probeer de eikels te negeren en word blij van de mensen die je bijdrage wèl waarderen!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:18

ik bedoe ermee dat die mensen van plan waren om weg te gaan!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:20

Frusty Frusty Frusty
(met de nadruk op 'we', puck?)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:21

aanvulling op Karin: en niet onnodig de boel opblazen! Want zo'n ramp is het nou ook allemaal niet!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:22

Nee ik ben eigenlijk maar bar weinig anti-fjord berichtjes tegengekomen. Maar misschien komt dat omdat ik wat minder Fjord-gericht lees ofzo?

MaF

Berichten: 19
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: REO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 17:30

Citaat:
Op 2001-11-06 11:07, schreef Prima o.a.:
En Maf, ik weet niet wie je bent, maar als je zo'n grote mond opentrekt, dan ben je ook gauw uitgerangeerd hier denk ik. Ik zie in Steef zijn antwoord niets negatiefs. Jij brand hem vervolgens helemaal af. Die jongen heeft jou nooit wat misdaan. Het enige wat hij misdaan heeft gedaan is dat hij niet van Fjorden houd, en dat kenbaar maakt. Heb ik ook gedaan.


ach ja .... ik heb alles zo eens gelezen en weet nu dat jij niet moet denken .... denken dat ik snel uitgerangeerd ben dus. Je voelt jezelf heel wat ... een heel watje dus.

Tipje .... lees voortaan al de threads voordat je je uitlaat over iets of iemand.

Iedereen kan een eigen mening hebben, alleen de manier van verwoorden dient wel aan bepaalde normen te voldoen. Iemand persoonlijk afbranden omdat hij/zij toevallig gek is van zijn/haar Fjord en/of de Fjord afbranden zonder dat je hem/haar kent hoort niet thuis op een forum. En als zo iemand zo zelf ingenomen is en ook nog zegt dat hij/zij niet wil luisteren wat een ander zegt ... en gelijk zegt: 'dat is mijn mening' en dus niet wil luisteren en misschien er achter komt dat zijn/haar vooroordeel verkeerd is zegt dat een heleboel over dat persoon.
En als iemand dat wel doet, kan hij/zij weleens rekenen op iemand die hem met gelijke euro terugbetaald. En tja als zo iemand daar niet tegen kan moet hij zich zelf ook eens beheersen. En IRL loopt iemand die een ander bewust probeert te kwetsen altijd de kans weleens tegen een verkeerd persoon aan te lopen en dan heeft hij/zij een groter probleem, dan nu vanachter zijn toetsenbordje.

En nog ff over dat uitrangeren .... ach gossie ... ik zit niet op bokt omdat ik het hier zo gezellig vind op dit moment, maar omdat ik het eens nodig vond een reactie te geven daar een goede bekende van mij zo benaderd wordt door zwakzinnige die denken alles te mogen zeggen over een ras.

Ik heb ook mijn voorkeuren voor bepaalde rassen, maar ik ga twijfelen of je echt van paarden houd als je hun soortgenoten van een ander ras zo afbrand. Het lijkt er dan meer op dat iemand meer een paard heeft ivm de eventuele status. Iedereen heeft een eigen voorkeur en dat is geen punt, alleen een ras zo afschilderen als Steef regelmatig doet vind ik dus tever gaan.

En bij deze nodig ik Steef ook uit mij eens recht in mijn gezicht op dezelfde manier over een ras te spreken.

Tevens spreek ik de hoop uit, dat de mensen eens bokt gingen gebruiken waarvoor het bedoeld is ipv bepaalde rassen zo minderwaardig te omschrijven.

MaF

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 18:03

hahah Ik denk dat je eens jezelf moet spiegelen aan je woorden. Ik vind ze grappig. Ze zeggen veel over je eigen complexen denk ik. (ook als ik je andere berichten lees) Je bent vast een hele stoere jongen in het echt. Geeft niet hoor. Knipoog

De enige die tot nu toe kleinerend bezig is, ben jij en niet steef. Ik ken veel mensen met een Godsyndroom. Leuk dat als ze 36 zijn ze die nog steeds kunnen hebben. Ga jij maar met je fjordjes spelen en je jongere vriendinnetjes en proberen op te bloeien over andermans rug, want zo klink je. niet erg volwassen. Hahaha.....
Een adviesje: Ga eens iets doen met je leven, bepaal wat je wilt en wie je bent, dan hoef je je niet in te laten met dit soort zaken op zo'n manier. Want dan boeit het je niet zo veel. Als je echt iets nuttigs aan het doen bent, dan houd je je niet bezig om over mensen te proberen te kleineren.

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 18:24

Tja, daar gaan we weer. Live and let live people.
Het is inderdaad uitermate triest dat er mensen zijn die een ras totaal afkraken. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, maar je hoeft niet bij elk topic over een ras dat jij niet zo vindt, je mening te verkondigen.
Ik ben niet dol op KWPN'ers, vind ze allemaal een beetje hetzelfde bruin bijv, maar daar ga ik niet over tekeer bij een KWPN-topic.
Ook Fjorden vind ik niet zo bijster interressant, toch heb ik zelf een FjordxArabier Haha! .

Debora ik vind dat jij met recht een van de gaafste Fjorden hebt, laat je door anderen dus niet wijsmaken dat dat minderwaardig zou zijn. Wie kan van zijn paard zeggen dat hij EN western goed is EN engels dressuur goed is?

Blijf lekker op bokt.nl en negeer mensen die je proberen te op te jutten door 'hun mening' te verkondigen. Jij hebt lol met je Fjord, dat kan niemand je afnemen toch?