verschrikkelijk... kan het niet geloven

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 18:42

bedankt allemaal
ik ben net terug van het ziekenhuis en het ziet er nog erger uit dan ik me voorstelde Huilen
Ze ligt daar gewoon te liggen met een buis in haar keel (zo via een gat) om te ademen. Haar lip is dik van er op te bijten en dat ziet er vreselijk pijnlijk uit.
Soms doet ze haar ogen wel open maar ze kijkt dan maar wat rond. Als je dan met je hand naar haar ogen gaat sluit ze ze ook niet dus heeft ze niet echt een zicht. Haar rechterarm (die niet verlamd was van haar tumor) beweegt ze soms door hem te strekken of te plooien maar dat is het dan ook.
Echt vreselijk is het.
Ik heb daar gewoon zitten praten maar weet niet of ze het hoort of niet.
Ik hoop dat ze in comakliniek iets voor haar kunnen doen want zo is het ook helemaal geen leven.

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:57

Dat is echt poedersuiker! Veel sterkte, ik hoop dat het goed komt

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:10

Wat erg, sterkte...

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:17

joh wat vervelend! je zal altijd zien dat juist zulk soort fantatische mensen
die al wat is overkomen zoiets moet overkomen!

veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:30

Wat vreselijk voor haar en haar vriend en familie. Zeker als je al een keer gevochten hebt. Heel veel sterkte!

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:18

aah wat erg zeg in coma Scheve mond
heel veel sterkte!!!! Ach gut

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:20

Heel heel erg veel sterkte... voor jou en ook voor haar vriend en familie...

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:54

hopelijk kunnen ze wat doen...
heel veel sterkte...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:04

Ik wil je geen 'valse' hoop geven, maar mijn neef heeft 19!!! weken in coma gelegen na een auto ongeluk. De artsen wilden de stekker er al uit trekken maar mijn tante heeft dit geweigerd. Maar goed ook, want hij is uit die coma gekomen. Hij heeft alles opnieuw moeten leren, zoals: lopen, lezen, schrijven, praten, bewegen etc...
Als je hem nu ziet (iemand die hem niet kent) zou je hooguit kunnen zeggen dat hij stoned is omdat hij traag is.
Ik wil jou en die vriend van je veel sterkte wensen! En vooral je vriendin, blijf tegen haar praten!!!

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 13:09

Bedankt
Maar het rare is dat ze niet aan machines hangt ofzo.
Waarschijnlijk heeft ze op Ivan (haar paard) iets gekregen en is er dan afgevallen. Omdat als ze haar verschrok of bang was haar linkerkant van haar lichaam (de verlamde kant) helemaal verstijfde en ze dan onmogelijk uit haar stijgbeugel kon (dat was een speciale beugel zodat ze haar linkervoet erin kon steken). Ze is er waarschijnlijk gewoon als een 'zak' afgevallen want heeft niets gebroken,....
Ze ademt zelf door een buis via haar keel maar dat is ook alles. Voor de rest doet ze echt niets.
Maar hopen dat ze morgen goed nieuws krijgen en dat ze in de coma kliniek iets voor haar kunnen doen

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:04

Wat erg zeg. Laten we hopen dat ze snel weer uit haar coma komt. En dat ze in het coma centrum iets kunnen doen. Dit moet slopend zijn, je kunt alleen afwachten.. Verdrietig Heel veel sterkte Ach gut