Boeken kaften op HBO?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:49

kaften: daar blijven ze niet mooier door bij mij. het is maar net wat voor tas je hebt, hoe je erin leest en hoe je ermee omgaat! Ik heb ze nooit gekaft en ze zien er nog prima uit! doorverkopen: soms moeilijk, maar lukt vast nog wel, als er geen nieuwe druk komt Knipoog

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:13

ik heb mijn boeken niet gekaft, heb eigenlijk ook niemand gezien die dat wel had. Niet dat ik mijn boeken ooit gebruikt heb, maar dat is weer wat anders.....

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:31

Boeken kaften vind ik een beetje Havo-achtig.. maar goed.. Mijn boeken gingen nooit zo vaak mee eigenlijk.. Sterker nog: Sommigen zitten nog in het plastic.. Schijnheilig En tóch netjes afgestudeerd Haha!

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 07:01

Doorzichtig kaftfolie doet wonderen!!! Ik zit op het WO en m'n boeken blijven keurig netjes als ik ze met doorzichtig folie kaft. Je kan dan aan de binnenzijde met marker je naam e.d. zetten. Het voordeel van folie is dat je het er makkelijk weer vanaf haalt en het er niet zo 'middelbareschoolachtig' uitziet.
Ik heb ooit een boeklon poging gedaan maar dat was geen succes, overal bellen....

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 19:47

Folie kan misschien nog maar van dat kaft papier???? Ken in mijn klas niemand die dat doet hoor. Het is dan ook geen middelbare school meer. De boeken zijn van jezelf en als je er netje mee omgaat blijven ze erg goed. In een andere klas was er zelfs iemand die haar wetboek (gaat 1 jaar mee!) voorzien had van een roze kaft Haha! pfff behoorlijk suf!!

Daarbij neem ik ook mijn boeken maar zelden mee omdat je die vaak niet nodig hebt zeker niet tijdens de hoorcolleges.