Nieuwe hype?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35701
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:06

Justy schreef:
Nu krijg ik echt mijn vraagtekens vero!! Haha! Haha!


nee, het is niet wat jij denkt Haha!

Nadir

Berichten: 12744
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 23:23

Justy schreef:
Ik was blijkbaar een trendsetter, ik had er op m'n 12e al 5 versleten Schijnheilig Haha!

Wat deed jij dan met die konijnen... >;) Vrat je ze op? Nagelbijten / Gniffelen

Dan ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er absoluut niet bij hoor... Heb namelijk geen konijn...

En dat scobiedou is echt om te huilen... *kotssmiley*
Wat is daar nou leuk aan? Scheve mond

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:44

Ik heb ook een konijntje Foto staat in m'n profiel Lovers

Samantha_

Berichten: 10853
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:33

Ik heb ook een konijntje.
Dusty heet ze. T is een echt kreng. Maar wel lief hoor. Haha!

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:08

Ik werk in de dierenwinkel, we hebben nu een stuk of 20 konijnen te koop. Allemaal nog heel jong. Geld, geld! 15,- per stuk!!

Miran

Berichten: 4482
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:08

Ik heb al 6 jaar konijnen, ben ik nu trendsetter?

mandylover, in de opvang zitten al zat konijnen, ook jonge, die een leuk baasje zoeken. Daar kunnen mensen beter gaan kijken.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:31

Jaha, na de hamsters Rolleyes zijn nu konijnen de nieuwste trend

(heeft dat te maken met het aantal hamster-overlijdensadvertenties dat op bokt heeft gestaan?)

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:37

Heb je het al in de krant gelezen over die twee jongens die een konijn in een doek hadden gewikkeld en ermee gingen voetballen? Scheve mond Verdrietig

En toen hun buurvrouw hem kwam redden is ze er meteen mee naar de dierenarts gegaan Lovers

Jokonootje

Berichten: 4866
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:53

ik heb er ook eentje ... een regel rechte relteef doet niks anders dan mensen bijten die haar er zo "lief" uit vinden zien...

En heb er nog eentje sinds vorige week bij mijn zus staan tijdelijk, was een dumpkonijn en ik zocht nog een konijnenvriendje voor mijn rel teef ... dus tadaaa daar is Pôlle ....

Ayasha
Blogger

Berichten: 58107
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 18:56

wil je mijn angora kreng niet hebbe? Scheve mond
wat een rotbeest dat het is het vreet je arm en om 9 uur smorgens gaat ze tegen der kooi kloppen voor meer eten! heb al verschillende keren konijnenboutjes willen eten Vork Extreme duivel

maar ze is nog wat mager Schijnheilig

Yessy

Berichten: 23050
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:02

ik wil een angorakonijn, dat is schattig Lachen maar hij moet wel aaibaar zijn Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Berichten: 58107
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:03

hij laat zich te graag aaien Verward
ik heb gewoon te weinig tijd en zin om hem te aaien... heb hier ook 4 jachthonden dus Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:03

Kennen jullie dat konijntje uit die ene reclame...

Die witte met blauwe ogen, zo eentje wil ik Lovers

Tancreda4

Berichten: 24190
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:24

Iris82 schreef:
Please, neem dan op zijn minst twee konijnen...


Idd!

We hebben er hier 7 Bloos
Maar die 5 waren een beetje een ongelukje... Onze Bambi (overigens gevonden met gebroken poten hier in het park, vast gedumpt Boos!) was ontsnapt en had een leuk wild parkkonijntje gevonden wat een mannetje bleek te zijn... Paar weken later 7 kids, en niet aan de straat stenen kwijt te raken (want ze zijn echt wild net als papa). Gelukkig hebben we hier de ruimte, mijn zus heeft er nog twee geadopteerd in een grote ren.

Er zit er 1tje alleen... Haar maatje werd een half jaar terug vermoord door een hond Verdrietig

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:39

konijnen hoeve ook niet presee samen hoor, kan wel, maar je hebt er tussen zitten die het echt niet willen! (mijn exemplaar dat al 3jr dood is *snik*)

Tancreda4

Berichten: 24190
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:48

Alle beesten zijn met maatjes beter af, ze leven ook in groepen in het wild. Net als paarden hebben ze een maatje nodig. Nou leven er veeeel knijns alleen, maar dat is in mijn ogen net zo zielig als een paard alleen houden. Daar roept iedereen altijd boe en bah over en andere dieren lijken veel (niet alle natuurlijk!) mensen niet erg te vinden...
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, en je kunt (net als bij paarden) ook niet zomaar twee vreemde volwassenen bij elkaar donderen, maar twee kleintjes uit de dierenwinkel nemen ofzo.

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:41

Ik heb pas eenkonijntje gekregen! Het is een Nederlands hangoor dwergje. Kleur Madagascar... LIEF!! Lovers

Der naam is Bo.

Foto Haha! :

Afbeelding

Afbeelding


En ze heeft een heeeleboel maatjes! OK dan!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:56

Tancreda4 schreef:
Alle beesten zijn met maatjes beter af, ze leven ook in groepen in het wild. Net als paarden hebben ze een maatje nodig. Nou leven er veeeel knijns alleen, maar dat is in mijn ogen net zo zielig als een paard alleen houden.


Ik heb mijn volwassen nijn tot in den treuren toe proberen te koppelen met een ander. Nou hij heeft heel duidelijk gemaakt dat hij het NIET leuk vond.
Tijdens alle pogingen raakte hij ook helemaal van slag. Pas als hij een tijdje weer alleen in zijn eigen kooi had gelegen werd hij weer een beetje gezellig. (overigens staat de kooi altijd open, dus hij kan er gewoon uit).

Dus ik ben het niet eens dat dieren altijd gelukkiger zijn met meer. Misschien wel van jongs af aan, maar tegen heug en meug proberen te koppelen werkt dus niet.
Ik heb geen zin om mijn konijn nog verder in de stres te jagen omdat het nou eenmaal "logisch" is dat hij het beter heeft met een vriendje...
Hij heeft een knuffel en daar is hij heel dik mee....

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:58

On topic:
Konijnen zijn het helemaal tegenwoordig, merk ik ook om me heen, dus ja, je bent gewoon cool als je een konijn hebt! Haha!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:12

axeltje schreef:
Neem mijn konijn! ik vermeld niet dat die niet schattig is en dat ik dan zelf weer zo'n lieverd neem die ik wél opvoed

*LOL* jaaaaaaaaaaaaa Haha!
neem de mijne neem de mijne Haha!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:28

Ik heb twee nijntjes waarvan 1 zelf opgevoed met flesje enzo Lovers