Konijn laten inslapen of niet?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melletje
Berichten: 43
Geregistreerd: 06-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:37

Mijn vraag of hij wel op het eten afkwam als je het gaf maar hem niet op eet. Wijst vaak ook op een tandprobleem uit. Zeg dit soort dingen dus aan de DA, alle veranderen van hem moet je zeggen tegen de DA, de kleinste dingetjes. Als het alleen maar haken zouden zijn zou het zonde zijn om hem te laten inslapen.

Laat je weten wat de DA gezegt heeft?

Ik zou pas nadat deze andere DA een conclusie heeft getrokken zeggen wat de andere DA heeft gezegt. Want hij moet alles eerlijk na kunnen gaan.

Laat je ons weten hoe het gegaan is wij duimen!!!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:12

ik duim mee!

Ik hoop dat het toch mee blijkt te vallen!

succes!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:15

Duncan schreef:
konijnen zijn inderdaat niet zo duidelijk met pijn aangeven, maar als die nog lekker rondrent, valt het echt wel mee. geloof me, een konijn met ondragelijke pijn is niet zo actief! Ik heb je al gepbt

Klopt! Ik heb ook een konijn die had een gebroken pootje en daar kon niets aan gedaan worden. Ik dacht ook dit is het einde maar heb toch even afgewacht en pijnstillers gegeven en na haar rustperiode rent ze weer vrolijk rond.
Serkte met je beslissing Ach gut

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 00:53

Nou ik ben benieuwd hoe het afloopt morgen, hopen dat het haken zijn.
Heel veel succes

Melletje: ik heb haar het adres van een konijnkundige dierenarts gegeven vd lijst v konijnen.nl

Mijn konijn heeft het ook ooit gehad en toen hebben ze hem zonder narcose een klemmetje opgezet. Even veilen en het was al weer klaar. Gelukkig was ze heel braaf en hoefde ze dus geen narcose.

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 21:06

Nou ik ben geweest..

Het begon al goed Mijn moeder wou niet naar de dierenarts in purmerend (die _inge_ mij aan had bevolen):( Dus wij naar de da waar we eerder waren geweest...
Waren we na een uur wachten eindelijk aan de beurt..
Keek hij eventjes in zijn bekkie, nouja hij probeerde het, maar konijn vloog alle kanten op. Nou toen zei hij dat het wel goed was omdat hij er beter uitzag en een stuk levendiger was Scheve mond Dus ik vertellen dat ik dacht dat hij haken aan zn kiezen had enzo... Zei hij dat hij dat niet had Scheve mond
Maar dat kon je toch alleen maar ien met een klem?

Nouja ik ben dus eigenlijk niks opgeschoten..
Met het konijn ging het ietsje beter vandaag, hij heeft uitzichzelf wat gegeten..

Ik weet niet goed wat ik hier nou van moet vinden, maar mijn moeder heeft geen zin om naar die andere da te gaan om naar zn kiezen te laten kijken Boos!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:16

ik ken het... Ik ben ook 3 x voor nop met mijn konijn naar een da geweest. De 1e x rust geven aan het konijn omdat een spierverrekt zou hebben en ze zei nee duidelijk niet gebroken. Dus ik na 2 weken weer terug omdat ik het niet vertrouwde zei de andere da van de praktijk duidelijke breuk. Hup na 8 weken weer terug en geen steek verder.
Succes en ik zou als ik jou was toch proberen naar de andere da te gaan.