ooh...wat doet dit pijn

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:06

Heel veel sterkte met dit grote verlies..........

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:56

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:01

Ook namens mij heel veel sterkte met dit ontzettend grote verlies Ach gut

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:01

....stilte....

Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en je familie... Ach gut

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:21

Gecondoleerd en heel veel sterkte..Je kunt altijd pben als je dat wil hoor Ach gut

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:25

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte met dit grote verlies...

Ik ben zelf ontzettend bang om één van mijn ouders te verliezen.....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:28

He gadverdarrie, wat een naar bericht zeg. Wat zal jij je rot voelen nu... er zijn helaas geen woorden waarmee wij je pijn kunnen verlichten anders hadden we dat natuurlijk meteen gedaan. Gecondoleerd en heel veel sterkte! Ach gut

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:30

ja, het valt niet mee als iemand die je hele leven, van je geboorte af bij je is geweest, en waar je altijd op kon terugvallen, er ineens niet meer is. Ik heb het nog niet meegemaakt, en zit er ook bepaald niet op te kijken.

Maar het zal gebeuren, onherroepelijk. Mijn ouders zijn aardig op leeftijd, en iedere keer denk je dat er gemakkelijk wel weer 10 jaar bij kan. Hun aanwezigheid is ergens zo vanzelfsprekend, ze waren er immers altijd al. Je gaat toch niet uit van hun dood. Stom ergens, maar het is niet anders.

Mijn vriend heeft het vorige zomer meegemaakt. IN july is mijn schoonvader gestorven. Heel ingrijpend allemaal. En je denkt nog vaak bij bepaalde dingen dat hij er bij had moeten zijn. Zal nog wel even duren vrees ik. En nu is het jou overkomen.

Heel veel sterkte met je verdriet.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:38

Hè gatver Hylke, wat vreselijk voor je! Ach gut Veel sterkte de komende tijd en haal moed uit je familie en dieren!!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:46

Heel veel sterkte Ach gut voor jou en je omgeving

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:48

Jeetje, gecondoleerd. Het lijkt me afschuwelijk om een van je ouders te verliezen. Ooit overkomt het iedereen, maar ik moet er niet aan denken....

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:00

Heel veel sterkte!!!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 10:00

Desiree schreef:
ja, het valt niet mee als iemand die je hele leven, van je geboorte af bij je is geweest, en waar je altijd op kon terugvallen, er ineens niet meer is. Ik heb het nog niet meegemaakt, en zit er ook bepaald niet op te kijken.

Maar het zal gebeuren, onherroepelijk. Mijn ouders zijn aardig op leeftijd, en iedere keer denk je dat er gemakkelijk wel weer 10 jaar bij kan. Hun aanwezigheid is ergens zo vanzelfsprekend, ze waren er immers altijd al. Je gaat toch niet uit van hun dood. Stom ergens, maar het is niet anders.

Mijn vriend heeft het vorige zomer meegemaakt. IN july is mijn schoonvader gestorven. Heel ingrijpend allemaal. En je denkt nog vaak bij bepaalde dingen dat hij er bij had moeten zijn. Zal nog wel even duren vrees ik. En nu is het jou overkomen.

Heel veel sterkte met je verdriet.


weet je....dat is het denk ik ook....je ziet het nl. om je heen gebeuren alleen ben je op een een of andere manier zo naief om te denken dat dat jouw ouders niet overkomt.....die hebben het eeuwige leven juist omdat ze zo'n constante factor in je leven zijn.
Zelfs toen mijn schoonmoeder overleed (3 maanden geleden) sluit je jezelf nog steeds af voor het feit dat dit ook je eigen ouders kan gebeuren.
Laatst bijgewerkt door djuno op 12-05-04 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:07

Gecondoleerd.
Ook ik ben mijn vader verloren. Inmiddels is het bijna 4 jaar geleden en tegelijk is het als de dag van gisteren.
FLairS schreef je had nog zoveel willen zeggen en vragen en ineens kan dat niet meer. Dat is inderdaad hetgene wat ik ook het moeilijkst heb gevonden en nog vind.
Maar je mag je hetzelf niet kwalijk nemen dat je daar geen lering uit hebt getrokken op het moment dat anderen dat tegen je zeiden.
Dat gevoel blijft altijd, hoeveel je ook tijdens het leven al gevraagd en gezegd hebt.

Heel veel sterkte de komende tijd Ach gut

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:13

djuno schreef:
Zelfs toen mijn schoonmoeder overleed (3 maanden geleden) sluit je jezelf nog steeds af voor het feit dat dit ook je eigen ouders kan gebeuren.

DAt klopt. Je kunt het je gewoon niet voorstellen, en als je het al kon, dan wil je het niet.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:28

Gecondoleerd, lijkt me echt vreselijk .. Verdrietig

Heel veel sterkte !

Kitty

Berichten: 7707
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:31

Komende zaterdag is het een jaar geleden dat mijn vader overleden is.

Het gemis blijft, de pijn wordt minder. Maar het is zo zuur.
Nog steeds komen de tranen als ik aan bepaalde dingen van of met hem denk.
Maar inmiddels kan ik ook glimlachen als ik aan hem denk. En ik hoop dat hij rust heeft.

En je verwacht dat het jouw ouders niet zal overkomen. Het lijkt zo ver weg. En ineens is het zo dichtbij.
Heel veel sterkte!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:28

mijn vader is 5 jaar geleden overleden,ik heb het al een plaatsje kunnen geven,maar soms heb je van die dagen,dan kun je wel gillen,zo heeft hij mijn bruiloft niet meer meegemaakt en de geboorte van mijn zoontje,die nog naar hem vernoemt is ook!!

ik wens je veel sterkte toe!
hou je taai!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:41

Heel veel sterkte toegewenst!! Misschien helpt het je een brief gericht aan hem te schrijven, waar je al je gevoelens in opschrijft, of ze nou boos zijn of verdrietig, het maakt niet uit..Elke dag dat je bv iets opschrijft, word de pijn iets minder, althans voor mij werkt dit altijd erg goed, het verdriet blijft nog wel een tijdje hoor, maar op den duur kan je het een plaatsje geven..
Sterkte.

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:34

heel veel sterkte....

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:35

Citaat:
om een bevestiging van hem, dat hij mijn laatste woorden nog gehoord heeft.


Als ie ze niet gehoord heeft dan heeft ie ze ongetwijfeld wel gevoeld, helaas heeft hij je dat niet meer kunnen bevestigen, maar alle liefde die hij ontvangen heeft van jou zal hij toch niet vergeten en dat zullen denk ik ook zijn laatste gedachten zijn geweest.

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

verootjoo
Berichten: 35671
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:42

Heel veel sterkte Ach gut De laatste woorden voor van mijn oma zal ik nooit vergeten, zo mooi: Dood ben ik pas, als jij me bent vergeten

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:52

Gecondoleerd en heel erg veel sterkte de komende tijd, ook voor de rest van je familie.

En de zin van verootjoo is heel erg mooi en ik denk ook dat er een hele grote kern van waarheid inzit.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 13:55

gecondoleerd en veel sterkte met de verwerking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:34

Meis, wat vreselijk.

Ik zit hier helemaal met tranen in mijn ogen, en het werd nog erger toen ik de zin van Verootjoo las.

Gecondoleerd, en heel veel sterkte toegewenst.