Over HotD; voor iedereen die de schoen past...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 16:53

volgens mij hebben ze die berichten weggehaald kan het niet vinden.
Nou ja wat maakt dat ook uit altijd maar dat zezeik.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 16:59

Triest zooitje daar bij horses, ik kom er eigenlijk nooit meer. Heb alleen een tijdje geleden een reactie geplaatst over rapsodie, maar ik was ook zo weer weg want het is er gewoon niet gezellig.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 21:08

- idd: grow up..
-denk aan de relevantie ( m.a.w. ruk geen dingen uit z'n verband en
draag je ergens echts iets aan bij of wil je gewoon je persoonlijke mening over iemand ff kinderachtig /'tussen de regels' kwijt, etc)
-probeer ook 'es buiten t vertrouwde clubje/kliekje te kijken/reageren..
-niet-reageren wil ook wel 'ns helpen Knipoog

d'as wat hierover in mij opkomt.

Kijik, van de 'jongeren'/kids onder ons kan ik 't ergens nog een beetje begrijpen en dat laat ik standaard voor wat
t is.
Maar van een beetje minimaal ontwikkelde
18/20+-er vind ik sommige dingen echt onbegrijpelijk.

I know, verbeter de wereld maar begin bij jezelf.
Dat heb ik gedaan en doe ik nog steeds en 't voelt niet slecht..!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 00:07

Ben net even bij horses geweest, in de Chat room. Kon geen "paardenpraat" vinden.
Chatten vond ik wel geinig, had ik al lang niet meer gedaan.
Kon er niets kwaads ontdekken, of ligt dat aan de box waar je in komt??

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41692
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 02:04

Het gaat vooral over de 'Digiplaza' van Horses, Sterre. Dat zijn de forums van Horses. Lijkt er inderdaad op dat Horses.nl alles verwijderd heeft, en terecht als je het mij vraagt..

BTW Lonneke, ik wil een groep van iets van 500 mensen niet echt klein noemen... Tuurlijk zijn er altijd een paar bij die zo'n beetje leven om te provoceren maar ach, een beetje negeren hier en daar doet wonderen. Kan niet bepaald zeggen dat ik de laaste tijd alleen maar gezeik over me heen heb gehad, ook niet tijdens dit Puck verhaal. Het is eigenlijk op bokt in tijden niet zo rustig geweest Knipoog

Maar inderdaad, kost allemaal een hoop tijd. Was die woensdag van plan eens flink bij te lezen met Psychologie maar daar is door dat hele ban verhaal maar bar weinig van gekomen. Oh well, dit weekend maar wat meer doen Knipoog Anyway, ik ga nu naar bed, alweer veel te lang bezig geweest Gaaaap

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 09:50

op HOTD is alles inmiddels verwijdert

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 09:53

de chat bij horses is heel leuk. Af en toe komen er van die pubers tussendoor die iedere keer van naam veranderen zoals laatst iemand die inderdaad onder de naam van Bart in logde. Maar dat kun je dus aan het adres zien. Verder kun je irritante figuren negeren door /squelch zodat je er geen last meer van hebt. Aan digiplaza heb je niet zo veel. Op de chat zitten heel veel bekenden, veel bokkers.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:17

STT, desiree, niet teveel goede dingen over de chat vertellen. dan komen er zoveel niet-leuke mensen. Het is nu net zo gezellig *LOL* *LOL* Lachen Haha! Knipoog