Vreemde uitspraak van dokter...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:38

haha ik moest er wel om lachen, haalt wat lading weg lijkt me, maar...is je art homo ofzo? Verward

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:40

sorry,maar ik lig hier onder mijn stoel van het lachen!!!!!!
nee,eigenlijk hoort dat natuurlijk echt niet,maar ik proest het echt uit(m'n man snapt er niks van!! Verward )

Charaz

Berichten: 24350
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:41

Is ie leuk en jong Schijnheilig

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:53

nou,lekker als je arts dat zegt...beetje eng hor

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 14:46

Hij is niet jong en ook niet knap. Hij is gewoon getrouwt hoor, als had hij nou gezegd ooh wat een mooie borsten had ik er meer probleem van gemaakt. Het was dan ook een hele mooie bh Tong uitsteken

Mijn hoofdpijn schijnt door de rest van mijn lichaam te komen, rug, schouders, nek zitten compleet vast, dus nu gemarteld worden bij de fysio

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:59

Je moet je toch op je gemak voelen bij een dokter. Nu de volgende x bedenk je je wel of dat je met pijn blijft lopen of een dergelijke opmerking naar je hoofd riskeerd. Ik zou hier duidelijk niet van gediend zijn Zo'n iemand moeten ze opschorten!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 15:00

Volgende keer ga ik ook gewoon weer bij mijn eigen dokter Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:08

hahah wat leuk ik zou er wel om kunnen lachen. Bij mij zou het ijs wel breken op zo'n moment. Buiten dat je even met je mond vol tanden staat haha.

Waarom zou je zo'n opmerking niet kunnen maken?. Je bent toch prive vind de eerlijkheid wel lief van hem. Dokters hebben wel mensen kennis en weten wel in te schatten of ze het kunnen maken ja of nee.

Je had moeten zeggen waar je hem gekocht had leuk idee voor zijn vrouw?.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:15

op zich wel een rare opmerking...mijn huisarts kan er helaas ook wat van... meestal niet seksitisch ofzo, maar meer van "je moeder is depressief, je vader is depressief, je zusje is depressief en daar lijdt jij onder, ik geef je wel wat anti-depressiva voor" en dan kom je omdat je een nogal erge keelontsteking hebt?! Verward

o ja, wat misschien kan helpen bij je nek en rug e.d. is het oprekken van je kniebanden...klinkt raar, maar ik heb ook altijd last van mijn rug en nek gehad, en ben ermee naar de fysio geweest en ik moest mijn kniebanden gaan oprekken, zodat mijn houding beter werd, geloof ik. En het helpt echt!!! Heb nu nergens meer last van Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 15:58

Mijn houding is niet slecht Knipoog Dat is het hem juist, ik heb al eerder fysio gehad en toen werd verteld dat er met mijn houding niks mis was.

Natuurlijk weet ik waardoor alles vast zit... maar dat ga ik de fysio of dokter niet aan de neus hangen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:16

Volgende keer een smakeloze, kleurloze van de HEMA aandoen dus Haha!
Wat een opmerking zeg *LOL* Weet niet of ik me er meer door op mijn gemak zou voelen. Haha!
Overigens is een jonge, net afgestudeerde dokter die nauwelijks durft te kijken naar je (blote!! Bloos! ) knie Haha! ook niet alles, ik huppelde rond in mijn onderbroek en hij wist niet waar hij kijken moest. Daar word IK dan zenuwachtig van
Jullie hebben het trouwens over 'blij dat ik een vrouwelijke arts heb'.
Hebben wij ook, maar die is lesbisch, wat dat betreft dus weinig verschil Cool

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 16:18

Haha! ik heb wel wat smakeloze sportbh's, goede keuze voor de volgende keer. Nog een mooie bloemetjesonderbroek erbij en ik ben compleet onaantrekkelijk Tong uitsteken

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:29

Cody schreef:
Overigens is een jonge, net afgestudeerde dokter die nauwelijks durft te kijken naar je (blote!! Bloos! ) knie Haha! ook niet alles, ik huppelde rond in mijn onderbroek en hij wist niet waar hij kijken moest.

agossie, dat is ook wel weer sneu....

Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:42

haha ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zeggen hoor!
maar ja hij zal er niets verkeerd mee bedoelen, al vind ik die opmerking van die engelse wel te ver gaan(hoe weet je trouwens dat ie dat heeft gezegd?)

waarom ga je niet naar een kraker voor je nek&rug en schouders etc

doe ik ook en sindsdien geen last meer van vermoeidheid en hoofdpijn!

fysio hielp steeds maar tijdelijk, maar sins ik naar de kraker ga, gaat het echt super!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 17:15

Een kraker is toch in de trant van bottenkraker? Bij mij zijn het geen botten maar spieren die vast zitten. Een en al spierknoop dus...

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:19

flair schreef:
:D ik heb wel wat smakeloze sportbh's, goede keuze voor de volgende keer. Nog een mooie bloemetjesonderbroek erbij en ik ben compleet onaantrekkelijk Tong uitsteken

Doe voor de zekerheid ook een kuisheidsgordel aan

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:34

flair schreef:
Een kraker is toch in de trant van bottenkraker? Bij mij zijn het geen botten maar spieren die vast zitten. Een en al spierknoop dus...


yep, maar bij mij zat het al zo lang vast en verkeerd bij mn wervels, dat mn spieren verkrampt waren, dat maakte de fysio dan los en dan ging eht wel weer even

de kraker duwt als t ware alles weer op zn plaats, ook al was mn houding gewoon goed toch zat t allemaal net niet helemaal oke

nu dankzij af en toe massage en regelmatig naar de kraker gaat het echt super!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 17:37

De fysio kraakt toch ook? Er is bij mijn vorige poging weleens wat gekraakt bij de fysio.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:42

ja dat deed de mijne ook, maar dat stelt niets voor met als je naar een echte kraker(chiropractor) gaat, die voelt heel je rug van bekken en heupen tot aan je nek, en t kleinste foutje of beperking voelt ie en maakt ie los

de 1e keer ben ik op 9 plaatsen gekraakt, met flink veel lawaai Knipoog maar doet toaal geen pijn, ik ging er weg met t gevoel alsof mn hoofd los zat van mn lijf, ik kon alles weer!
moest in t begin om de week komen en dat is uitgebouwd naar om de 3 maanden en 't gaat nogsteeds goed!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:53

Haha typisch een opmerking voor onze dokter Haha!

Hij zei laatst: Was ik maar 20 *diepe zucht* Ik: Wat dan? Hij: Kon ik met jou verkering hebben Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos Bloos Bloos

Het is een vreselijke man Haha! Je moet er echt mee om kunnen gaan... Ik bekijk alles met een Knipoog bij hem