Parijs

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:06

Natalie schreef:
Geen idee, ga er eind april voor de eerste maal naartoe, dus zal het dan weten te vertellen Knipoog

okey
heel veel plezier!!
oow ja je moet de bedelaars negeren anders volgens ze je de heletijd (geld voor iedereen die daar naar toegaat!!!!!!!)

suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:07

Yessy schreef:
ik vind het een leuke stad Haha! gezellig al die terrasjes enzo, en natuurlijk mooie gebouwen enzo
mijn zusje en ik wilden op de foto voor de moulin rouge, zo'n plaatje als uit de film, maar om daar te komen moet je heel die straat door (met alleen maar sex-dingen, lopen we daar met m'n toen 12-jarige zusje Tong uitsteken)

oepsiej Schijnheilig

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:08

Parijs is super leuk Haha!
ben er met school geweest, was heel gaaf!
Er zijn alleen wel een beetje boel vieze mannetjes Scheve mond (stonede neger; heeeej i am mr lover lover *LOL*, vieze serveerder in een restaurant die in je oor ging hijgen enz. enz. *LOL*) Tong uitsteken

suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:16

Lautjuh123 schreef:
Parijs is super leuk Haha!
ben er met school geweest, was heel gaaf!
Er zijn alleen wel een beetje boel vieze mannetjes Scheve mond (stonede neger; heeeej i am mr lover lover *LOL*, vieze serveerder in een restaurant die in je oor ging hijgen enz. enz. *LOL*) Tong uitsteken

jah egt goor
ik had er niej zoow last van maar mijn zus wel
ze had er een een elleboog in de balluh gegeven!!! Schijnheilig

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:19

mja echt heel vies Scheve mond
zitten we rustig in de macdonalds te eten (lekker cultureel Tong uitsteken) komen er 2 mannen op ons af van boven de 30! "ow je bent zo mooi, ohh ik vind je lach zo mooi" Scheve mond

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:52

uh mijn vriend en ik hebben onze hart verloren aan deze stad. Het is inderdaad misschien vies en je hebt van die gore kerels en zwervers, maar daar buiten is het een prachtige stad en het OV is inderdaad goed geregeld!