Heb vandaag een tattoo laten zetten

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 13:59

gerbenfroh schreef:
laad m gewoon even ergens anders op?


Weet jij en goeie en gratis upload site dan?ik kan er namelijk niet eentje meer vinden Verward Bloos

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:21


Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:44


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:30

Ik ben ook wel benieuwd!
Ik zelf neem echt noooooit een tattoo brrrrr Haha!
Bij anderen vind ik het wel leuk, maar bij mezelf niet gezien, doe mij maar een leuke nepperd ofzo die je er weer af kan wassen Tong uitsteken

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 20:41

Hier weer een nieuwe poging Bloos k hoop dat het me nu wel gelukt is. Haha!
Afbeelding

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:47

Hij doet ut !


Maar ben zelf geen tattoo fan,maar das persoonlijk he Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:47

Yep, nu zie ik hem ook! Gaaf!!!!!!!!!

Hoe lang istie daar mee bezig geweest?
*edit* een uur en een kwartier las ik. Das ook niet lang!
En zeker niet duur.

Ik was laatst bij de tattooshop om te vragen wat het kost om mijn 12 jaar oude eenhoorn-tattoo weer opnieuw te zetten, 100 euro!!!!!!!!!!!!!! Alleen maar om een paar lijntjes over te trekken!
Laatst bijgewerkt door Buitenzorg op 29-02-04 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:48

Duurde DAT maar een uur en een kwartier????? Bloos!

Ik vind hem erg mooi geworden!!!!! Staat mooi!

Heb je nog last / jeuk?

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:17

Ik vind dit een mooie tribal maar als ik heel kritisch mag zijn.....volgens mij zit links niet even hoog als rechts.... Verward
Ik hoop dat ik het verkeerd zie maar als ik er een liniaal onder leg dan zit er verschil in hoogte.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 22:09

Cheveyo schreef:
Ik vind dit een mooie tribal maar als ik heel kritisch mag zijn.....volgens mij zit links niet even hoog als rechts.... Verward
Ik hoop dat ik het verkeerd zie maar als ik er een liniaal onder leg dan zit er verschil in hoogte.


Manlief heeft nog even gekeken maar volgens hem stond ie wel recht hoor.
Ach en anders vindt ik het ook niet zo'n ramp als ie maar niet schots en scheef staat.
Ben er wel tevreden mee zo. OK dan!

Ene Misja ik heb er eigenlijk niet echt last van,alleen als ik buk trekt het een beetje en het begint nu wat te zweten,komdt al een korstje op maar dat is normaal.
Ik had verwacht dat ik er veel meer last van zou hebben. Haha!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:14

oke gelukkig maar, het is natuurlijk vanaf een foto moeilijker te zien. Maar wilde je er inderdaad even op wijzen, veel plezier ermee enne ....wat wordt de volgende?

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:16

kijk uit met bukken wanneer het aan het genezen is. Heb er eentje rondom mijn middel. Ben tijdens het genezingsproces een paard gaan scheren, met bukken en strekken met als gevolg dat er een stukje is uitgelekt. Dat komt doordat de dieper gelegen cellen scheuren en zo gaat de inkt iets uitlopen...kijk nog maar even uit voor de zekerheid, zou zonde zijn als jij dat ook kreeg.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 22:20

Cheveyo schreef:
kijk uit met bukken wanneer het aan het genezen is. Heb er eentje rondom mijn middel. Ben tijdens het genezingsproces een paard gaan scheren, met bukken en strekken met als gevolg dat er een stukje is uitgelekt. Dat komt doordat de dieper gelegen cellen scheuren en zo gaat de inkt iets uitlopen...kijk nog maar even uit voor de zekerheid, zou zonde zijn als jij dat ook kreeg.


Hahahah ik weet niet wat de volgende wordt,eerst maar even awachten hoe deze er straks uit komdt te zien.
Maare nog bedankt voor de tip OK dan! kun je dat stukje niet opnieuw in laten kleuren?
Trowens doet het niet ontzettend veelpijn als je een tattoo rondom jemiddel laat zetten Verward lijkt me erg gevoelig

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:22

ik vond het zelf erg erg pijnlijk inderdaad maar niet op alle stukjes, en ik heb het er echt dubbel en dwars voor over gehad. Mijn zwarte omleining is uitgelopen en ik heb het laten zien aan hem, hij gaat proberen om er wat aan te doen maar ehhe ik durf niet meer op die plek....even moed verzamelen nog dus.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:26

Maare.. Minkie..was deze nou 150 euro? want die ik op het oog heb is toch wel een stukje kleiner.. Zou die dan ook goedkoper zijn? Verward

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 22:29

Misja schreef:
Maare.. Minkie..was deze nou 150 euro? want die ik op het oog heb is toch wel een stukje kleiner.. Zou die dan ook goedkoper zijn? Verward


Nee deze heeft me 120 euro gekost. OK dan!
Een kleine tattoo zit je hier in het noorden al snel op een 90 euro.maar het hangt er ook vanaf of ie alleen met zwart wordt gezet of in kleur,want in kleur wordt ie wel weer duurder.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:31

minkieboy"]
[quote="Misja schreef:
Maare.. Minkie..was deze nou 150 euro? want die ik op het oog heb is toch wel een stukje kleiner.. Zou die dan ook goedkoper zijn? Verward


Nee deze heeft me 120 euro gekost. OK dan!
Een kleine tattoo zit je hier in het noorden al snel op een 90 euro.maar het hangt er ook vanaf of ie alleen met zwart wordt gezet of in kleur,want in kleur wordt ie wel weer duurder.
[/quote]

Neej, ik wil hem gewoon in het zwart..alleen.. ik woon helemaal in het zuiden.. Ga deze week informeren, laat het nog weten!!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 22:31

Er zit ook wel verschil in per tattooshop, de een rekent voor de tijd dat hij er mee bezig is en de ander rekent met de afmeting. Het beste kan je gewoon bij verschillende shops gaan kijken en vragen of ze je kunnen vertellen hoeveel zij er voor rekenen.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:30

minkieboy schreef:
Trowens doet het niet ontzettend veelpijn als je een tattoo rondom jemiddel laat zetten Verward lijkt me erg gevoelig


Ik heb een tattoo boven en onder mijn navel. Ik vond het vreselijk, maar was eigenlijk zelf veel te gespannen waardoor het dus wel zeer deed. Beide tattoo's op mijn arm heb ik nergens last van gehad.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 06:33

Buitenzorg schreef:

Ik heb een tattoo boven en onder mijn navel. Ik vond het vreselijk, maar was eigenlijk zelf veel te gespannen waardoor het dus wel zeer deed. Beide tattoo's op mijn arm heb ik nergens last van gehad.


Aii een tattoo op de buik lijkt mij ook best wel pijnlijk Scheve mond
Die op mijn rug viel best wel mee,niet dat ik er meer heb hoor,dit was mijn eerste en zit nu al te denken waar de volgende komdt Schijnheilig
Zal manlief blij mee zijn Haha! NOT Ach gut

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 07:43

Volgens mij staat ie wel recht hoor maar is jouw ruggegraat ietsje scheef.

Ziet er gaaf uit zeg. Dat je het gedurfd hebt. Ik zou met zoiets toch bang zijn dat ik het uiteindelijk niet meer zou willen. Maar goed, jij hebt er ook al een flinke tijd over nagedacht he. Ik ben zo'n eeuwige veranderaar Haha!

Veel plezier ermee.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:07

Mooie tattoo hoor Lachen

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 21:18

Fasel schreef:
Volgens mij staat ie wel recht hoor maar is jouw ruggegraat ietsje scheef.

Ziet er gaaf uit zeg. Dat je het gedurfd hebt. Ik zou met zoiets toch bang zijn dat ik het uiteindelijk niet meer zou willen. Maar goed, jij hebt er ook al een flinke tijd over nagedacht he. Ik ben zo'n eeuwige veranderaar Haha!

Veel plezier ermee.


Mijn rug staat inderdaad een beetje scheef Verward dat is helaas niet anders.

Maare ik heb er niet zo heel lang over nagedacht hoor Haha! ben af en toe ook nogal flink impulsief Haha!
Maar ik heb er zeker geen spijt van. OK dan!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:46

mooie tattoo, heb er ook net eentje zette, hoe meer ze naar de kanten toewerkten was het toch wel even tandjes bijten vond ik(heb ook eentje vanonder op mijn rug) zou graag eentje op mijn borst laten zetten iemand ervaring mee? Want volgens mij hoe meer ze op "losser" vel komen hoe meer je voelt

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:31

Geeft toch niet Minkieboy? Overigens is er geen mens geheel symmetrisch. Je moet mijn rug soms eens zien Haha!