Jippiej 22 maart word ik geopereerd !!!!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:26

wat leuk die reacties !! lot genoten !!
jah ik heb er ook alles voor over,weet dat het pijnlijk is en me een tijd niet geweldig zou voelen,maar ik heb er alles voor over..
en wat heb ik zin in de zomer !
lekker met spaghettie truitjes aan paardrijden..eerder kon dit nooit..want ik draf vlogen die dingen alle kanten op,niet echt een prettig gevoel..
zelfs met 35 graden in de hete zon..ik reed met een bodywarmer aan...*schaam*
er zal echt een last van me schouders afvallen jah !!
en natuurlijk laat ik weten hoe alles gaat(mag 6 weken niet werken dus dat word lekker 6 weken bokken Tong uitsteken !!!!!!)

SaskiaB

Berichten: 3279
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:44

komt helemaal goed, ik kon na 5 weken weer rustig paardrijden, en ik had weinig last van pijn gehad, en nu kan ik een rijbloes onder mijn rij-jas aan tijdens wedstrijden. hahaha

succes

hoelang heb je nu moeten wachten, ik hoefde maar 1 maandje te wachten

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:54

Een vriendin van mij heeft het ook gedaan, die was ook zo megaslank, die had ook erg veel last van haar rug. Die is ook superblij dat ze het gedaan heeft, en het ziet er een heel stuk mooier uit!!
Succes in iedergeval..

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:55

Ik heb me 10 jaar geleden laten opereren Er zijn toen 5 cupmaten verwijderd! In totaal Bijna 2,5 kilo eraf. Nooit geen spijt van gehad. Pijn van de operatie valt reuze mee. Het is niet leuk als de drains verwijderd worden. Wat een luxe was het voor mij om paard te rijden zonder 2 of drie bhs over elkaar, een trap op te rennen zonder mijn arm onder mijn borsten te houden, Geen dagelijkse zere schouders meer, veel minder hoofdpijn. etc. Het enige nadeel dat ik heb ervaren is dat het gevoel in de tepels is verminderd (worden verplaatst) en dat borstvoeding niet meer mogelijk is.

Veel succes, je zult er geen spijt van krijgen!

Yessy

Berichten: 23040
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:10

bij mij is het eerder andersom, met een beetje erbij zou ik heel blij zijn Knipoog
maar zo groot lijkt me heel erg rot, als alles schudt enzo... het zal wel een opluchting zijn komende zomer Haha!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:17

Een "oude" vriendin van mij heeft het ook laten doen en was er erg gelukkig mee. Reacties die zij kreeg waren onder andere: "ben je afgevallen?" Zij: "Ja, een kilo of anderhalf" Haha!

Sterkte & suc6! Doe wel echt een poosje rustig aan voor het beste resultaat.

=^.,.^=

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 16:47

Yessy schreef:
bij mij is het eerder andersom, met een beetje erbij zou ik heel blij zijn Knipoog
maar zo groot lijkt me heel erg rot, als alles schudt enzo... het zal wel een opluchting zijn komende zomer Haha!


ik vraag wel of ze een beetje bewaren..dan stuur ik et wel op Tong uitsteken
neej ik begrijp dat sommige mensen juist het tegenovergestelde hebben,maar ik heb nog een geluk meer..dit word vergoedt.en een vergroting moet je van eigen geld betalen !

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:52

sterkte met de operatie. ben je ook gelijk een stuk afgevallen als je terug komt Knipoog

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:53

Klopt dat een borstverkleining in de meeste gevallen door de verzekering wordt vergoed. al kan ik me nog wel herinneren dat ik het behoorlijk vernederend vond bij de verzekeringsarts. Zo'n man die bepaald of het "erg" genoeg is. jak

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:55

meid, hoe herkenbaar, dat altijd maar rijden met bodywarmer....vreselijk. Afgelopen zomer heb ik voor het eerst in jaren in een hempje gereden...Ik ben nu een jaar verder, de littekens zijn mooi genezen. Alleen daar waar de drains uitgehaald zijn, aan de zijkanten, zit nog een knoopje, maar dat is niet storend en met een bh aan zie je al helemaal niks meer. Bij mij deden de drains uithalen helemaal geen pijn, al was ik daar het bangst voor...Maar ik ben ook maar 1 nachtje in het ziekenhuis geweest. Inderdaad is bij mij ook het enige nadeel dat het gevoel in de tepels bijna weg is (al komt het wel steeds meer terug). Borstvoeding is inderdaad niet meer mogelijk, maar dat is bij mij ook niet aan de orde.....Ga ervoor!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37360
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:16

Ja ik heb ze alweer 10 jaar geleden laten verkleinen van een grote E cup naar een C. Kleiner konden ze helaas niet worden omdat er te weinig vetweefsel zat om weg te halen. Had ze ze toch kleiner gemaakt dan waren het waarschijnlijk heel rare vormen geworden.

Ik heb er 4 dagen voor in het ziekenhuis gelegen en mocht minimaal 6 weken niets zwaars tillen of paardrijden of zo. En na 3 maanden hadden ze hun definitieve vorm, en die hebben ze nog steeds. het enige probleem dat ik nog steeds heb is dat ik geen beugelbh kan dragen. Omdat de breedte van de borst nog steeds hetzelfde is en dan prikken de beugels erin.

Heel veel succes.

Yessy

Berichten: 23040
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:24

Saskia9"]
[quote="Yessy schreef:
bij mij is het eerder andersom, met een beetje erbij zou ik heel blij zijn Knipoog
maar zo groot lijkt me heel erg rot, als alles schudt enzo... het zal wel een opluchting zijn komende zomer Haha!


ik vraag wel of ze een beetje bewaren..dan stuur ik et wel op Tong uitsteken
neej ik begrijp dat sommige mensen juist het tegenovergestelde hebben,maar ik heb nog een geluk meer..dit word vergoedt.en een vergroting moet je van eigen geld betalen !
[/quote]
ach ik heb altijd geleerd blij zijn met alles wat je hebt toch Knipoog en ik heb er nooit last, en als ik een dagje depri ben ga ik naar de winkel voor een push-up bh Knipoog borstvergroting zou ik zelf nooit doen, dan maar A Tong uitsteken

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 19:31

ik heb er totaal geen problemen mee gehad..om bij die dokter te staan..
ik dacht dat ik heel preuts was(ben ik stiekem ook)
maar toen ik daar was ging er een knopje om,,die mensen kijken het zakelijk,dus die gaan echt niet zitten gluren ofzow..
ik heb trouwens geen verzekerings arts gezien,,me arts zei meteen van dit word verzekerd Haha!
lekker makkelijk..
na 10 minuutjes op gesprek geweest te zijn stond ik weer buiten.ik hoefde hem niks uit te leggen,hij snapte het volkomen...dus nu tel ik de dagen af !

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:07

Sterkte!
Als je straks hersteld bent, ben je reuze blij.
Een van m'n zussen heeft het 2 jaar geleden laten doen, en een (toenmalig)klasgenoot vorig jaar.
M'n zus vond de drains vooral erg pijnlijk de eerste dagen.
Zij had ook best last van de narcose, bleef zwak en ziek de eerste tijd. Maar is ontzettend blij dat ze het gedaan heeft natuurlijk, haar rug kon het ook niet aan.
Ze groeien wel weer iets terug idd, maar ik neem aan dat ze je goed voorlichten in het ziekenhuis.

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:57

Beugel-bhs heb ik na mijn operatie ook nooit meer gedragen. dat zit absoluut niet lekker meer. van de operatie heb ik best veel last gehad. misselijk en overgeven. Doordat ik behoorlijk wat bloed was verloren, heb ik ook flink aan de staaltabletten gezeten. Had een bloedarmoede opgelopen. Daardoor voelde ik me een paar weken moe en slap.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:43

Ik kan juist nu wel beugel-bh's aan en vroeger niet, omdat er bij mij een hoop van de zijkanten af is.
Tipje voor de misselijkheid, gewoon vooraf vragen voor een middeltje in je infuus tegen de misselijkheid. Ik voelde me prima na de operatie!
Doe gewoon lekker rustig die 6 weken, rij geen auto, ga af en toe lekker wat wandelen, laat je eens naar je paard brengen, je voelt vanzelf wel wanneer je teveel hebt gedaan. Het enige nadeel vond ik dat je best lang op je rug moet liggen 's nachts. Ik heb ook heel veel gehad aan www.borstenforum.nl

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 18:41

Ik ben in augustus geopereerd maar beugelbh's kan ik niet meer hebben. Dan krijg ik stekende littekens, ook kan ik niet meer tegen kant op bhs dus mooi ondergoed dragen is er nog steeds niet bij voor mij

Ik vond de operatie meevallen, de pijn daarna ook, ik heb er wel last van gehad maar niet zodanig dat ik er pijnstillers voor moest slikken. Meer irritant dan pijnlijk en je wordt natuurlijk erg beperkt in je bewegingen.

Ik mocht 6-8 weken niet paardrijden en daarna heb ik met sportbh en sporttop erover gereden anders was het wel pijnlijk. Nu kan ik nog steeds alleen rijden met sportbh anders heb ik het gevoel dat de littekens scheuren.

Succes alvast!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 22:18

datum komt steeds dichterbij..steeds meer zin Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:24

Nou als ik dit soort verhalen hoor ben ik weer erg blij met mijn kleine B'tjes Haha! Knipoog

Ik heb er zelf dus geen ervaring mee maar de ex van mijn broer had ook zulke grote borsten en naast het feit dat ze er ook rugklachten van had, had ze ook nogal overlast van mannen die vulgaire opmerkingen naar haar riepen (en de normale bos hout voor de deur, daar werd ze ook helemaal gek van) dus ik kan me voorstellen dat het een opluchting moet zijn om van die gevaartes verwijderd te worden

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:29

Ik heb bijna zin om je veel plezier te wensen, ipv sterkte Knipoog

Kan me best voorstellen dat je niet kan wachten, ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij met mijn kleine maatje.

Wel netjes geduld hebben tot alles geheeld is he!

och, ik zeg het gewoon: veel plezier, geniet ervan Haha!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 23:25

Nou een ex van mijn broer was ook zo smal, maatje 34/36, behalve van voren! Ze heeft ook een borstverkleining gehad naar een grote B, ze was er superblij mee!!
Veel succes; kun je strax ook van de trap af rennen en lekker rijden zonder een sport bh! Cool

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 12:45

ik kijk al uit naar de zomer..lekker bikini's shoppen Haha!
en inderdaad,er is altijd wel iets negatiefs aan..de pijn in het begin..maar ik heb het er voor over..Haha!

petraaken

Berichten: 44230
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:04

Saskia9 schreef:
wat leuk al die reacties...ik heb cupmaat 75 E/F...het is dus echt nodig..
ik ben heel smal..maat 34/36,en dan van die joekels..*schaam*
zenuwachtig ben ik niet echt..wel heel erg benieuwd na hoe het is..wat zal het een verschil zijn,en wat zal ik me kaal voelen..volgens mij schaam ik me straks omdat ik van die kleintjes heb Tong uitsteken



Misschien kan je dit aan Sonjabelgium geven. Zij klaagt dat ze zulke kleintjes heeft. Haha!

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:13

Ik had voor mijn operatie cup HH (nee geen grap) en ja, je denkt na de operatie dat cup c totaal niks voorstelt.

petraaken

Berichten: 44230
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:18

jeetje zeg en ik maar denken dat ik met mijn D cup zulke joekels heb. Bij mij is dat niets dan vergeleken met jullie problemen. iemand die 5 bh maten kleiner gaat durf ik zelfs niet te vragen welke maat ze had eerst. Ik klaag soms nu wel dat ik vaak geen mouwloze shirtjes vind dit leuk staan maar voor jullie moet de zomer echt een ramp zijn als het heel erg warm is.

Sterkte en ik zal maar zeggen veel plezier met je nieuwe borsten na de operatie.