Grote ophef over jong lesbisch stelletje op school

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 02:09

waarom vraag je er als twee meiden al helemaal om
beetje onzin hoor
en als er niet gezoend mag worden dan niet door hetero homo of bio
en niet alleen gaan miepen als er een stel staat te zoenen wat de de afkeur van iemand heeft

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 09:14

Ik vind het belachelijk day er zo een ophef over gemaakt word Boos!
En zeker door die leraar die dat zo zegt, dat mag hij niet eens maken, als je zou weillen zou je hem daarvoor flink in de problemen kunne brengen.
Wat i kdan zeker ook zou doen als ik een van die meisjes was Scheve mond

En dan vind ik het helemaal voor schandaal dat het ook nog eens in een dagbald komt, das toch helemaal te gek voor woorden...

En staat er ergens i nde regels dat je niet met elkaar mag zoenen? Als het een jongen en een meisje waren geweest had het niks uitgemaakt..Gewoon vanwege dat het 2 meisjes zijn is het niet goed...

Grrr, wat kan ik me hier kwaad om maken Boos! , laat die mensen toch gewoon in hun waarde, ze zijn evenveel als ons hoor!!!!!d

Caira
Berichten: 26086
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 10:31

Nou ik vind het niet normaal dat 2 mensen zo provocerend midden op een schoolplein staat te zoenen. Of het nou 2 meisjes, jongen meisje of 2 jongens zijn. Ik vind dat vreselijk ordi en echt not done! Het is een school hoor! Dat soort dingen doe je maar thuis! Of ben ik nu echt ouderwets?

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 10:37

Ik vind het ten eerste wel een erg toffe actie. OK dan! Wat een lef, echt grappige ja binnen no time weet de heel school ut. Haha!

Lekker dom dat ze bij andere niets ervan zeggen en bij hun wel, gewoon belachelijk. Laat ze lekker, en trouwens mannen vinden dat toch altijd lekker om te zien Verward Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 10:37

Wat belachelijk zeg!!!! Laat die twee meiden lekker verliefd zijn. Wat een ophef over niets zeg. Alsof die meiden nu nog lekker naar school gaan

Noucca
Berichten: 220
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: viva Belgica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 11:44

Stephanie100 schreef:
...(en al helemaal 2 meiden)


Verward Waarom? Ik dacht dat we in een moderne samenleving leefden?
Ik vin dhet trouwens wel raar dat iemand hier schreef dat twee mannen die zoenden meer aanvaard zijn dan twee vrouwen.. Ik heb de indruk dat het hier (in het kleine belgica Knipoog ) net andersom is.
In elk geval: ik vind het onzin.
Het maakt mij echt niet uit wat of wie iemand is.
Live and let live zou ik zeggen!!!

Saul

Berichten: 9669
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 11:53

Noucca"]
[quote="Stephanie100 schreef:
...(en al helemaal 2 meiden)


Verward Waarom? Ik dacht dat we in een moderne samenleving leefden?
Ik vin dhet trouwens wel raar dat iemand hier schreef dat twee mannen die zoenden meer aanvaard zijn dan twee vrouwen.. Ik heb de indruk dat het hier (in het kleine belgica Knipoog ) net andersom is.
In elk geval: ik vind het onzin.
Het maakt mij echt niet uit wat of wie iemand is.
Live and let live zou ik zeggen!!!
[/quote]
`
idd vind ik ook. Maar ik had ook het idee, dat de vrouwen eerder geaccepteerd werden aan de mannen. of komt dat nu omdat ik tegen belgie aan zit Knipoog

Kana

Berichten: 9061
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:20

hier kan ik me nou echt om opwinden wat een onzin zeg

in welke eeuw leven we in godsnaam ?
homo's kunnen zelfs trouwen ..... Verward
en nu zijn er 2 meisjes met gevoelens voor mekaar en dan is het meteen een ramp Boos!

die leraar als ik daar nu over begin...... word het een en al geschel...

en dan die krant Scheve mond tjonge jonge
als ze bij alle stelletjes die homo of lesbie's zijn daan kunnen ze ja een extra krant uitbrengen met alleeen maar ''nieuws'' over dit soort dingen Scheve mond echt.. dat slaat nergens op



echt waardeloos en ik zou zeggen dat die meisjes er niks van aan moeten trekken en maar gewoon verder moeten kijken waar hun gevoelens liggen Lachen

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:23

K zou dr ook niet echt blij van worden hoor...ik vind t ook niet echt fijn als 2 mensen elkaar staan af te lebberen..daar hoef ik niet bij te zijn..tis hartstikke lekker zoenen mjah niet op school in de gang ofzo.

En als ik eerlijk ben dan zou ik het erger vinden als het 2 mensen van het zelfde geslacht waren.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:26

Noucca"]
[quote="Stephanie100 schreef:
...(en al helemaal 2 meiden)


Verward Waarom? Ik dacht dat we in een moderne samenleving leefden?
Ik vin dhet trouwens wel raar dat iemand hier schreef dat twee mannen die zoenden meer aanvaard zijn dan twee vrouwen.. Ik heb de indruk dat het hier (in het kleine belgica Knipoog ) net andersom is.
In elk geval: ik vind het onzin.
Het maakt mij echt niet uit wat of wie iemand is.
Live and let live zou ik zeggen!!!
[/quote]

Ik kan het helemaal niet echt aanvaarden, dat ze het doen mij best maar ik hoef er niet bij te zijn.Betekent een 'moderne samenleving' dat alles maar kan?

Dit was misschien niet provocerend bedoelt, maar het kan wel zo overkomen.

Kana

Berichten: 9061
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:30

Ctal schreef:
K zou dr ook niet echt blij van worden hoor...ik vind t ook niet echt fijn als 2 mensen elkaar staan af te lebberen..daar hoef ik niet bij te zijn..tis hartstikke lekker zoenen mjah niet op school in de gang ofzo.

En als ik eerlijk ben dan zou ik het erger vinden als het 2 mensen van het zelfde geslacht waren.


waarom???

ik snap dat niet ? Verward
alleen omdat ze allebei van het zelfde geslacht zijn? Verward
wat is er erg aan uiteindelijk gaat het toch om de gevoelens Lovers
ik vind dit een beetje ouderwets sorry Scheve mond
maar die 2 meisjes zijn verliefd. en ze zijn nieuwsgierig naar elkaar en tja daar hoort het uitvinden van wat je met elkaars lichaam kunt doen ook bij dus tongen.. ook

sorry maar dit is niet om je aantevallen maar eigenlijk voor alle mensen die een beetje er zo over denken Knipoog



(hoor mij het meisje van 13 Clown )

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:34

kan me er absoluut niet druk om maken. Vind het ook walgelijk dat een leraar zo reageerd. Waar haalt hij het recht vandaan iemand zo diep te kwetsen?! Dat recht heeft niemand, en al helemaal niet een docent.
Laat ze lekker hun gang gaan.

dell_1
Berichten: 1967
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:35

Noucca"]
[quote="Stephanie100 schreef:
...(en al helemaal 2 meiden)


Verward Waarom? Ik dacht dat we in een moderne samenleving leefden?
Ik vin dhet trouwens wel raar dat iemand hier schreef dat twee mannen die zoenden meer aanvaard zijn dan twee vrouwen.. Ik heb de indruk dat het hier (in het kleine belgica Knipoog ) net andersom is.
In elk geval: ik vind het onzin.
Het maakt mij echt niet uit wat of wie iemand is.
Live and let live zou ik zeggen!!!
[/quote]

Ja zo is het gewoon! Ik zeg niet dat ik het zo erg vind. Maar zeg nou eerlijk dat 2 meiden die zoenen op school iig altijd een ophef over zou zijn.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:13

Kana"]
[quote="Ctal schreef:
K zou dr ook niet echt blij van worden hoor...ik vind t ook niet echt fijn als 2 mensen elkaar staan af te lebberen..daar hoef ik niet bij te zijn..tis hartstikke lekker zoenen mjah niet op school in de gang ofzo.

En als ik eerlijk ben dan zou ik het erger vinden als het 2 mensen van het zelfde geslacht waren.


waarom???

ik snap dat niet ? Verward
alleen omdat ze allebei van het zelfde geslacht zijn? Verward
wat is er erg aan uiteindelijk gaat het toch om de gevoelens Lovers
ik vind dit een beetje ouderwets sorry Scheve mond
maar die 2 meisjes zijn verliefd. en ze zijn nieuwsgierig naar elkaar en tja daar hoort het uitvinden van wat je met elkaars lichaam kunt doen ook bij dus tongen.. ook

sorry maar dit is niet om je aantevallen maar eigenlijk voor alle mensen die een beetje er zo over denken Knipoog



(hoor mij het meisje van 13 Clown )
[/quote]

Kben qua gedachten ook vrij 'ouderwets' ook al ben ik nog maar 15, maar voor mij ligt er gewoon een taboe op, misschien wanneer je in de stad woont dit minder is, maar als hier zoiets gebeurt zou dat ook gelijk overal bekend zijn.

Als ze het lekker vinden heel best, maar ik zou me er niet prettig bijvoelen om dat te zien op school.

dell_1
Berichten: 1967
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:01

Jah misschien is het dat wel! Hier zou ook heel het dorp ervan weten! Haha!

Maar ik ben modern zat om me er niet aan te storen. Maar ik weet wel dat zoiets heel de school rond gaat en een beetje vragen om aandacht is.

Noucca
Berichten: 220
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: viva Belgica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:36

Stephanie100"]
[quote="Noucca"][quote="Stephanie100 schreef:
...(en al helemaal 2 meiden)


Verward Waarom? Ik dacht dat we in een moderne samenleving leefden?
Ik vin dhet trouwens wel raar dat iemand hier schreef dat twee mannen die zoenden meer aanvaard zijn dan twee vrouwen.. Ik heb de indruk dat het hier (in het kleine belgica Knipoog ) net andersom is.
In elk geval: ik vind het onzin.
Het maakt mij echt niet uit wat of wie iemand is.
Live and let live zou ik zeggen!!!
[/quote]

Ja zo is het gewoon! Ik zeg niet dat ik het zo erg vind. Maar zeg nou eerlijk dat 2 meiden die zoenen op school iig altijd een ophef over zou zijn.
[/quote]

Bij ons zijn der lesbische stellen genoeg.
Dat je het niet graag ziet dat hevig zoenen enzo ok, iedre zne zin, maar dan kijk je toch even gewoon de andere kant op zeker?
Er is tioch niemand die je verplicht om er ook naar te kijken.?

edit: domme fout Bloos!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:49

Ik kan me er best iets van voorstellen dat een leraar er iets van zegt. Maar dan niet om het feit dat ze lesbisch zijn maar dat ze daar staan te zoenen. Het lijkt wel een beetje provoceren. Lekker mensen op stang jagen!

Ik voel me zoiezo niet op mijn gemak als er een stelletje (van welke geaardheid dan ook) uitgebreid gaat staan zoenen in mijn buurt.
Vorig jaar zomer in de efteling zaten we in zo'n bootje met zijn vieren + een burqa en haar man. Die zaten me daar toch een partijtje te vrijen! Bloos! Wij zaten daar echt zo van... ja! Verward

Qerty
Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:57

Malabarista schreef:
Ik kan me er best iets van voorstellen dat een leraar er iets van zegt. Maar dan niet om het feit dat ze lesbisch zijn maar dat ze daar staan te zoenen. Het lijkt wel een beetje provoceren. Lekker mensen op stang jagen!


Dit was ook mijn eerste reactie. De leraar had inderdaad iets subtieler kunnen reageren, maar ik denk dat het deze twee meiden er vooral om gaat te laten zien hoe veel lef ze wel niet hebben, en dat ze lak hebben aan de mening van anderen. Prima, maar ik vind het niet raar dat de school hier tegen optreed.

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 20:01

Ikeje"]
[quote="Malabarista schreef:
Ik kan me er best iets van voorstellen dat een leraar er iets van zegt. Maar dan niet om het feit dat ze lesbisch zijn maar dat ze daar staan te zoenen. Het lijkt wel een beetje provoceren. Lekker mensen op stang jagen!


Dit was ook mijn eerste reactie. De leraar had inderdaad iets subtieler kunnen reageren, maar ik denk dat het deze twee meiden er vooral om gaat te laten zien hoe veel lef ze wel niet hebben, en dat ze lak hebben aan de mening van anderen. Prima, maar ik vind het niet raar dat de school hier tegen optreed.
[/quote]

Ik kan me dit ook erg goed voorstellen, heb ik ook al een aantal keer gezegd. Ik vind het ook niet prettig als er gezoend word op school en dat ik daar dan langs moet lopen, ik heb dan ook zoiets van doe dat in je eigen tijd!.... maar het verschil is, de MANIER WAAROP die leraar die meisjes heeft aangesproken. Volgens velen (en eenv an de meisjes zelf) stond die leraar over de top van zijn longen te schreeuwen en gebruikte woorden waaruit bleek dat het hem echt niet over dat zoenen ging! maar over het feit dat het 2 meisjes waren... Bij elk ander groepje (dus niet skate/gothic) of bij een jongen en een meisje zou er NIKS van gezegd worden, of zou een leraar een tikje op de schouder hebben gegeven en hebben gezegd "heej kap is ff..." en DAT is het verschil

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:51

vreselijk dat die leraar zo ging preken... laat iedereen toch lekker zich zelf zijn.... ookal zijn ze lesbisch dat is toch niet erg? oke de discussei wel of niet zoenen op school ja daar kan ik niet veel over zeggen bij mij op school gebeurd dat niet geloof ik maar als ghet gebeurd wat dan nog? zolang ik er geen last van heb en anderen ook niet....