Wie heeft er een tatoe?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:21

Pervinco schreef:
De vrouw die het zette heeft me al meteen veel te veel verdoving gegeven, aangezien ik het bleef voelen (en dan bedoel ik ook echt voelen!). Tussendoor heeft ze nog een paar maal verdoving erin moeten spuiten... Daarbij heeft ze de inkt heel ver in mijn huid moeten spuiten, mijn bloed duwde de inkt omhoog zei ze. Ze heeft me ook afgeraden om een 2e tatoo te nemen, omdat er een reele kans op bloedvergiftiging is


Verdoving bij het zetten van een tattoeage? Als de inkt te diep wordt ingebracht heb je grote kans op littekenvorming. Bij wat voor shop ben jij geweest, vraag ik me dan af...

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:21

Ik heb 4 tattoos. Eentje op mijn schouder, eentje onder aan mijn rug, eentje op mijn enkel en eentje aan de onderkant van mijn pols.
Van die laatste heb ik een foto:

Afbeelding

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:22

Yorghos"]
[quote="Pervinco schreef:
De vrouw die het zette heeft me al meteen veel te veel verdoving gegeven, aangezien ik het bleef voelen (en dan bedoel ik ook echt voelen!). Tussendoor heeft ze nog een paar maal verdoving erin moeten spuiten... Daarbij heeft ze de inkt heel ver in mijn huid moeten spuiten, mijn bloed duwde de inkt omhoog zei ze. Ze heeft me ook afgeraden om een 2e tatoo te nemen, omdat er een reele kans op bloedvergiftiging is


Verdoving bij het zetten van een tattoeage? Als de inkt te diep wordt ingebracht heb je grote kans op littekenvorming. Bij wat voor shop ben jij geweest, vraag ik me dan af...
[/quote]

Idd erg raar. Waarom zou je verdoven? Echt onzin lijkt mij..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:25

Je foto doet het niet Esme

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:25

he verdorie, heb ik altijd last van met fotohub...
Word tijd voor een nieuwe uploadsite..

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:43

Sting schreef:
Dan hoeven ze jou iig niet meer te brandmerken om te kijken hoe je heet Haha!

Haha!:D:D

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:45

Dit is mijn tattoo. In grijstinten met schaduwwerking. De foto is niet helemaal scherp, maar het gaat om het idee.
Afbeelding

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:56

Yorghos schreef:
Verdoving bij het zetten van een tattoeage? Als de inkt te diep wordt ingebracht heb je grote kans op littekenvorming. Bij wat voor shop ben jij geweest, vraag ik me dan af...


Zonder verdoving was het onbegonnen werk... Zelfs met flinke verdoving heb ik af en toe zitten janken van de pijn. En ik ben echt niet iemand die om elke scheet naar de huisarts rent of wat dan ook...

De inkt zat trouwens niet te diep, ze zei zelf ook al dat ze niet dieper kon gaan vanwege dat littekenweefsel. Het zit wel dieper dan de meeste tatoo's...

Die 'shop' waar ik geweest ben, was een goedgekeurde, erkende, hoe je het ook wilt noemen, tatoo-shop...

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:57

Wow yorghos!! Die is mooi!
Sorane heeft ook een leuke..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:00

paardjuhsgek schreef:
Wow yorghos!! Die is mooi!
Sorane heeft ook een leuke..


Dank je wel!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:10

Ik heb er geen. Vroeger leek het me erg leuk, vooral toen het niet mocht van mijn ouders. Ik heb heel kort een piercing gehad. Maar ik kwam er al snel achter dat ik mezelf mooier vond zonder piercings en tattoos. Soms vind ik het wel mooi (bij anderen), maar voor de originaliteit kun je beter helemaal niets nemen. Zoals tribals, vroeger vond ik dat echt mooi en bijzonder, maar nu heeft zo ongeveer ieder meisje boven de 18 wel een tribal. Maar ja, ieder zijn meug.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:44

Mooie tatoo Yorghos, lekker appart!
Ik heb nog geen tatoo, maar die komt zeker op m'n onderrug later!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:22

Ik heb er eentje, maar die is vrij groot.

Deed geen pijn, wel irritant zoals XoNo zei Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48700
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:26

ik heb 9 tattoo's..... foto's heb ik niet... mijn comp is gecrashed geweest... Verdrietig

Alle tattoo's zijn met kleding te bedekken... dit ivm mijn werk.... ik heb over alle tattoo's heel goed nagedacht... ik heb ze voor mezelf, en niet voor anderen.... ze geven fases in mijn leven aan... Lachen

Logo van de Chippendales (rechter bovenarm)
Logo van Roméo (linker bovenarm)
Konijntje (linker onderbeen, buitenkant)
Smiley (linker onderbeen, binnenkant)
Kyra (naam van mijn hond, rechter enkel, binnenkant)
Nikita (naam van mijn andere hond, net boven Kyra)
Paardenhoofd (rechter onderbeen, buitenkant)
Banjer (naam van mijn paardje, onder het paardenhoofd)
Dolfijntje (op mijn onderbuik)

dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:41

Ik heb pas geleden ook een tattoo laten zetten.
Tussen me schouderbladen zitten twee dolfijnen in een hartvorm.
Ik denk dat ik binnenkort weer een tattoo laat zetten.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:54

ik heb der een op mijn bovenarm een soort van tribal teken. Mijn ervaring met kleuren ben ik niet echt over te spreken ik de mijn nu in het zwart laten zetten aangezien de gekleurede tatoos van vriendinnen (diie zij wel hebben laten zetten in een gerenomeerde tatooshop) nu al na een half aan het verkleuren zijn! das minder natuurlijk....

Daarom voor mij geen gekleurde tatoo

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:57

Ik heb er een op mn rug .... en eentje op mn arm.
Ik heb ze beide al jaren.... Was erg jong toen ik mn eerste liet zetten (16). En de tweede op mn 17e... eigenlijk wil ik er nog wel een

IcePrincess

Berichten: 7746
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:23

ik heb een kleintje op mijn onderrug Lachen

het lijntje zetten voelde irritant en op sommige plekken deed het echt ongelooflijk veel pijn Scheve mond , het inkleuren heb ik niets van gevoeld.

Maar de pijn weerhoud me er niet van om er nog meer te laten zetten Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 01:41

Ik heb er 2, onder ´n rechterheup, aan de buitenkant van m´n dijbeen.
Een bloemetje met een kolibrietje Lachen .
Echt zeer deed het niet, was hooguit irritant; net alsof je door de kat gekrabt werd Knipoog !

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 09:52

claudia23 schreef:
aangezien de gekleurede tatoos van vriendinnen (die zij wel hebben laten zetten in een gerenomeerde tatooshop) nu al na een half aan het verkleuren zijn! das minder natuurlijk....

Daarom voor mij geen gekleurde tatoo


Ik heb 4 jaar geleden een gekleurde tattoo laten zetten en de mijne is nog altijd mooi. Het kan dus wel... Ik heb het er vrijdag nog met de tattoeerder over gehad en volgens hem heeft dat vervagen te maken met het type huid, de diepte van de kleurinbreng en de kwaliteit van de gebruikte inkt.

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 10:32

Net boven mijn linker enkel zit een poes die als het ware omkijkt.

Deed niet echt zeer maar werd op een gegeven moment wel irritant!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 10:59

Pervinco"]
[quote="Yorghos schreef:
Verdoving bij het zetten van een tattoeage? Als de inkt te diep wordt ingebracht heb je grote kans op littekenvorming. Bij wat voor shop ben jij geweest, vraag ik me dan af...


Zonder verdoving was het onbegonnen werk... Zelfs met flinke verdoving heb ik af en toe zitten janken van de pijn. En ik ben echt niet iemand die om elke scheet naar de huisarts rent of wat dan ook...

De inkt zat trouwens niet te diep, ze zei zelf ook al dat ze niet dieper kon gaan vanwege dat littekenweefsel. Het zit wel dieper dan de meeste tatoo's...

Die 'shop' waar ik geweest ben, was een goedgekeurde, erkende, hoe je het ook wilt noemen, tatoo-shop...
[/quote]


Lijkt me geen goedgekeurde en erkende shop, want verdoven mag in Nederland niet. Het is ook totaal niet nodig. Ik hoop voor je dat dat ding nooit ellende gaat veroorzaken.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:06

Ik heb er een net onder mijn heup.
Een eenhoorn in zwart/grijs echt heel mooi.
Zeer deed het niet maar het was meer irritant.
Ben er na 5 jaar nog steeds erg blij mee en ook dat ik hem op die plek heb laten zetten.
Heel waarschijnlijk wil ik er nog èèn op mijn enkel laten zetten iets van een egyptische sleutel of oog.

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:54

Ja mensen ik heb er ook een.
De aller eerste had ik al toen ik 15 was het is mijn sterrenbeeld teken steenbok op mijn rechter enkel.
En op mijn verjaardag 2 januari heb ik er nog een bij gezet samen met mijn vriend hij zn naam op zijn rechter boven arm en ik een pootje van een kat net boven me bil aan de linker kant. die deed wel erg veel pijn die andere ook wel hoor maar dat pootje is iets groter.

Leuk hoor al die tattoo's.

Groetjes

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 15:24

Ik wil een heartagram op de binnenkant van m'n pols, aan de rechterkant.
Voor de mensen die niet weten wat een heartagram is:
Afbeelding
Dit, maar dan zonder dat rondje eromheen.
Niet alleen maar omdat het het logo van HIM is, maar ook omdat ik de combinatie van pentagram en hart heel mooi vind...