Op mezelf...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:02

en natuurlijk gefeliciteerd randy01!!!!!!!!!!!!!! lekker hoor je eigen plekkie!!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:26

Gefeliciteerd!!! Ja werd inderdaad wel een beetje tijd Haha! Ik ben net 19 en ga deze zomer ook op mezelf in Amsterdam. Ik zou het echt niet uithouden tot mijn 27e bij mijn ouders te wonen! Wil gewoon lekker mijn eigen plekje! Maar heel erg gefeliciteerd met je huis! Veel plezier ermee.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:03

Gefeliciteerd! Leuk hoor!

En ik zou, als ik het geld had, best op mezelf willen, maar met 21 kom je er echt NIET in amsterdam!!! (en dan bedoel ik huren, kopen kan al helemaaaal niet!). Ik studeer en werk daarbij 2 dagen in de week, maar zou absoluut niet rond kunnen komen..

Saluut, hoe heb jij dat zo mooi voor elkaar gekregen??? Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:23

MacavityL schreef:
Gefeliciteerd! Leuk hoor!

En ik zou, als ik het geld had, best op mezelf willen, maar met 21 kom je er echt NIET in amsterdam!!! (en dan bedoel ik huren, kopen kan al helemaaaal niet!). Ik studeer en werk daarbij 2 dagen in de week, maar zou absoluut niet rond kunnen komen..

Saluut, hoe heb jij dat zo mooi voor elkaar gekregen??? Haha!


Je komt er wel in hoor Haha! Gewoon goed zoeken en heel belangrijk, de juiste mensen kennen Bloos Daar heb ik wel mazzel mee. Als wat ik nu op het oog heb toch niet doorgaat, gaat mijn broer waarschijnlijk van de zomer een pand kopen!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:53

een pand kopen nog wel?! Aardige broer! (waarom heb ik niet zo'n broer? Knipoog ). En nee, de juiste mensen ken ik (helaas) ook niet, hooguit wat andere studenten die soms een kamer te huur hebben, maar voor die prijs heb je ook een woning alleen (als je die kunt vinden dus).. Enne, nog wat zoektips?? Haha!:D

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:15

Gefeliciteerd!
Stiekem wel erg jaloers, mijn vriend is al 4 jaar ingeschreven in Heerhugowaard, maar we zijn nooit bij de eerste 10.
Dus ik zou er maar erg van genieten, hihi.

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:58

Randy, als eerste van harte gefeliciteerd met je (bijna) huisje!!!


maar ik snap eigenlijk wel wat laura bedoelt. In mijn ogen zorg je eerst voor de eerste levensbehoeften, dus onderdak, eten en kleding. Als dat op orde is, komen de hobby's, in dit geval paarden. Zo ben ik opgevoed, maar ik begrijp ook dat voor anderen die prioriteiten anders liggen. Maar ik zou er niet aan moeten denken om tot m'n 27e bij m'n ouders te wonen, hoe lief ik ze ook vind. En mijn ouders hebben die zelfde mening!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:01

MacavityL schreef:
een pand kopen nog wel?! Aardige broer! (waarom heb ik niet zo'n broer? Knipoog ). En nee, de juiste mensen ken ik (helaas) ook niet, hooguit wat andere studenten die soms een kamer te huur hebben, maar voor die prijs heb je ook een woning alleen (als je die kunt vinden dus).. Enne, nog wat zoektips?? Haha!:D


Uhm nee heb eigenlijk geen zoektips. Wat is je budget?