Postcodeloterij, wie doet er aan mee?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 14:11

Hij is vorige maand 10 minuten bij mij vandaan gevallen Huilen

1 man had 7,5 miljoen, hij heeft er 5,5 aan over gehouden. Hij gaat in Thailand wonen waar hij meer dan 4 kinderen heeft wonen ongeveer haha.
En bij utrecht laat ie een appartement aan de vecht bouwen.

Is toch heerlijk mals je dat wint?
Ik zou echt gaan huilen als het in onze straat zou gebeuren en je speelt niet mee.

Ik denk dat ik zelf wel een postcodelot neem als ik op mn eigen woon. Gewoon voor de zekerheid. Maar ja als je er eenmaal aan begint kun je eigenlijk niet meer stoppen.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 14:42

wij doen er niet aan mee, alhoewle ik dat wel graag gewilt had, een aantal weken terug...Knipoog toen viel de postcodeloterij hier, in eenb boeredurpske *LOL* MaAsBrEe!

juval

Berichten: 13373
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:30

wij doen sinds kort weer mee met de postcodeloterij en heb er nog nooit iets mee gewonnen. Dat de opbrengst naar een goed doel gaat vind ik op zich ook wel aardig.
Ik doe ook al een aantal jaar mee met de staatsloterij en daar winnen we wel vaker iets, kleine bedragen, niet spectaculair helaas.
Als je niet mee doet win je zowiezo niets hè.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:09

mijn ouders spelen wel mee met de postcodeloterij, al weer een aantal jaren! vroeger keek ik het nog wel eens op tv maar nu echt nooit meer. mn ouders hebben wel eens 10.000 gulden gewonnen waar 7.500 van over bleef Lachen en ze zullen vast ook nog wel eens iets van 10 gulden gewonnen hebben. volgens mij hebben ze nu al een tijd niks gewonnen, word weer eens tijd Schijnheilig Tong uitsteken