Terug in de tijd- waar zou jij heen willen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 20:44

Ik zou terug gaan om wat dingen recht te zetten en dan vooruit om het effect te bekijken, als het effect me niet bevalt, dan ga ik weer terug in de tijd om het ongedaan te maken Knipoog en dingen te laten zoals ze zijn.

Charaz

Berichten: 24378
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 23:30

nergens heen, ben gelukkig op dit moment. In de toekomst zou ik wel willen even kijken met wie ik oud word

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 23:47

Voor wat betreft mij eigen leven zou ik nog wel eens 14 willen zijn. Toen ik nog geen eigen pony had maar er wel heel graag een wilde. Kan ik nog eens bedenken dat ik maar wat blij mag zijn nu met twee! Offuh nog eens terug naar de basisschool tijd. Daar vermaakte ik me de eerste jaren vooral, echt prima

In de geschiedenis zou ik wel honderd jaar terug willen naar mijn eigen dorp om alle oude winkeltjes te bekijken en ons huis. Ook lijkt een bezoekje aan een familiefeestje bij mijn grootouders en hun drie dochters en zoon (waaronder mijn moeder en overleden oom) wel leuk. Oja mijn opa van de andere kant zou ik ook wel eens willen zien. Die stierf namelijk al toen ik twee was. Zeg eh... wanneer komt die tijsmachine mijn kant uit eigenlijk Schijnheilig ) Ik heb wnensen genoeg Haha! !

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 23:48

Laura schreef:
Hmmm ik zou voor de late middeleeuwen kiezen. Dan zou ik natuurlijk een felbegeerde rijke jonkvrouwe zijn waar de heren om vochten. En dan zou ik verliefd worden op een echte lord die mij uit de handen van de struikrovers bevrijdde waarna ik samen met hem naar zijn kasteel zou vluchten en we leefden nog lang en gelukkig....

*zwijmel*

(ik geloof dat ik iets te veel kasteelromannetjes gelezen heb Knipoog )


Ik wil ook wel in die tijd komen. Beetje op wit sprookjes paard rond rijden Haha!

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 07:46

Ik denk dat ik terug wil naar 3 februari 2000. Toen is Tiqueté geboren en daar had ik best bij willen zijn.

Dennis

Berichten: 31492
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:23

Ik zou wel terug willen naar 10 april 2002 rond een uurtje of half 5. Ik werd toen gebeld dat Floortje besloten had om te voorschijn te komen.
Ja, de geboorte van 'mijn' kindje. Dat zou ik nog wel een keer mee willen maken. Dat is echt mijn mutsie, ik zou haar nog liever vandaag op halen om hier te komen wonen dan morgen.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:14

Het liefst het oude china,maar het lijkt mij ook leuk om een kijkje te nemen bij de franse revolutie.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik in een vorig leven in die tijd heb gezeten,dus wil ik kijken of er iets herkenbaars is voor mij. Haha!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 08:16

Dan zou ik terug gaan naar afgelopen donderdag dan zou ik nu nog normaal kunnen zitten en de clubkampioenschappen mee kunnen doen Verdrietig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 08:50

newforestlover schreef:
nergens heen, ben gelukkig op dit moment. In de toekomst zou ik wel willen even kijken met wie ik oud word


En wat doe je dan als de toekomst je dingen laat zien die je niet wilt zien?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 08:50

ik zou terug willen gaan naar mijn twaalfde........ ja dat denk ik