Waarom zien de jongens mij niet staan?????????

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:07

ja maar waarom zouden jongens op die leeftijd verder kijken dan alleen naar uiterlijk? ZE willen helemaal geen serieuze relatie, starten die ook niet met het oog erop om later met dat meisje te trouwen, en dat is heel logisch. Ze willen alleen maar wat dollen, dus waarom niet alleen naar uiterlijk kijken en niet verder? Ik zou dus ook niet te zwaar tillen aan relaties op die leeftijd. Je denkt dat je nu wat mist, maar dat is echt niet zo. En dat haal je allemaal wel in later.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:09

Wmijn schreef:
En verder ben ik het wel met bovenstaande eens. Jongens van 14 Lips are sealed Knipoog

Nou, ook niet allemaal hoor Tong uitsteken

Maar idd, ik sluit me voor de rest helemaal bij de anderen aan. Er komt vast wel iemand die jou wil zoals je bent. Het zou wel heel abnormaal zijn als dat niet zo zou zijn en als ik het zo lees valt jou abnormaalheid alles sinds mee Knipoog Wat anderen ook al zeggen: Gewoon lekker je eigen gang gaan, en NIET op zoek. (en dan spreek ik uit ervaring) Zodra je gaat zoeken dan bijt je je erin vast. Terwijl als je niet op zoek bent je hoogstwaarschijnlijk veel losser met jongens om gaat enz. En als jij je goed voelt dan straal je dat idd uit, en dat helpt ook hoor! Ik ben zelf ook ontzettend onzeker, hoor. En ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Maar alsjeblieft ga je niet te veel vastzetten op het idee van "ik wil een vriendje" of "ze moeten naar me kijken" Ik denk dat ze dat pas echt zullen doen als jij helemaal jezelf bent. Bij mij in de klas ook: De jongens houden helemaal niet van die barbie-pop-meisjes. Ik heb toch zo ontzettend vaak moeten aanhoren van: waarom maak je je op, oh zit je haar weer niet goed, oh kijk maar uit zometeen loopt je mascara uit (wel vriendelijk bedoeld hoor) Maar als we het dan een keer hebben over liefde e.d. dan zeggen de meeste dat ze iemand willen die zichzelf is. En niet zo'n opmaaktutje (zoals ik Knipoog ) Dus alsjeblieft maak je geen zorgen, want als veel jongens van deze leeftijd (14) al zo iemand willen, dan willen ze dat later al helemaal.
En je moet niet naar ze luisteren als ze het over dikke tieten hebben oid want dat is werkelijk alleen maar stoer-doen. Laat ze maar eens zien dat je geen perfect figuur hoeft te hebben om leuk te zijn!

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:45

Van dit topic ga ik me heel blij voelen Lachen
Dank jullie wel allemaal....

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 16:29

Ik voel me ook een stuk beter door dit topic.
Ook doordat ik me eerst de enige voelde en nu niet meer.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:36

en geloof me ik dacht dat als ik 21 zou zijn getrouwd zou zijn hahahah
ik moet er nog niet aan denken en word er over 2 weken 22!!!!!!!
geloof me de tijd tussen je 14 en je 18 duurt nog super lang dus je hebt nog zoveeeeeeeel tijd
veel te veel tijd hahahhahaha

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:59

Als je houdt van jezelf en geniet van het leven dan kom je het vanzelf wel tegen Haha! er naar op zoek gaan is niet de manier.
Verder sluit ik me bij Lis en Gijsenkim aan

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 21:07

Ja, heel toevallig.
Ik zat vandaag en de vorige paar dagen met een jongen op msn die echt heel aardig is.
En toen ik zei datr ik niet echt super dun was, hij zei dat zoeits toch niet uitmaakt, omdat hij zelf ook niet superdun is, wat hij dus wel is *LOL*.

Hij's heel aardig, en misschien vind ie mij ook wel een beetje leuk.
We zien wel Haha!:D

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:01

Ik heb precies in dezelfde situatie gezeten als jij. Ik ben mijn hele leven nogal stevig geweest en toe ik een jaar of 15 was was ik op mijn top qua gewicht (114 kg) Ik ben vroeger altijd gepest en nooit vriendinnetjes gehad. Ook ik begon er steeds meer van te balen dat al de meisjes om me heen begonnen met vriendjes en uitgaan terwijl er nooit een jongen naar mij keek. Na mijn 15e ben ik behoorlijk wat afgevallen maar bleef toch vrij zwaar. Altijd zo tussen 80 en 90 kg. En wonder boven wonder (vond ik..) kwamen er ook eindelijk eens jongens op mij af. Nou wat geweldig vond ik dat! Ik was helemaal blij en vrolijk. Tja, totdat bleek dat het bij die jongens alleen ging om het 'gat' wat een vrouw heeft. Of terwijl ze met mij verkering hadden maar even vrolijk vreemdgingen.
Toen heb ik altijd gedacht dat het om mijn figuur ging waarom er geen "normale" jongens op mij af kwamen. Ik had het helemaal gehad met de liefde. Ik heb jarenlang gedacht dat het nooit goed zou komen met zo'n vet varken..Ik blijf de eeuwige vrijgezel omdat ik een dikke kont heb. Door deze dingen heb ik ook nooit mijn best gedaan op school, ik wou zo snel mogelijk weer naar huis.
Ik kan je vertellen dat het echt geen pretje is om zo minderwaardig over jezelf te denken en ook steeds slecht gaat denken.
Ik heb heel veel gepraat met mijn moeder hierover en ze beweerde altijd dat het echt wel goed zou komen met mij en dat als de mensen waar je mee omgaat wat ouder worden, dat mensen dan andere dingen belangrijker gaan vinden. Belangrijker dan een modellenfiguurtje met maatje 34, cup C en blond haar.
Gelukkig heeft mijn moeder gelijk gehad! Ik ben nu 21 jaar en weeg 77 kilo. Ik heb de afgelopen 3 jaar eindelijk mijn lichaam kunnen accepteren waardoor ik veel zelfverzekerder werd. Ik zat op een leuke MBO-opleiding waar ik al begon te merken dat mensen innerlijk belangrijker gaan vinden. Ik heb nu al een tijd een hele lieve en leuke vriend, die mij neemt zoals ik ben. Hij heeft mij verschrikkelijk goed over de schaamte voor mijn lichaam heengeholpen. Een paar jaar terug had ik nooit kunnen denken dat ik mij geen moment zou schamen voor mijn blote lichaam in het bijzijn van een jongen. En toch is dat gebeurd! Ik ben nu begonnen met een HBO-opleiding en heb weer lol in het studeren.
Met dit toch een beetje langere verhaal dan dat de bedoeling was, Bloos! probeer ik dus hetzelfde te vertellen wat mijn moeder mij ooit verteld heeft. Je zult zien dat over een paar jaar jij ouder bent en de mensen in je omgeving ouder zijn en dat andere dingen echt belangrijker worden dan je figuur! Je blijft echt niet als enige over!!
En zoals de rest ook al gezegd heeft, blijf lekker jezelf en leef gewoon lekker je leventje en probeer ervan te genieten!

Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:13

Ik ben 1.70, en ik weeg zo rond de 70 kilo. En ik heb toch zo nu en dan aandacht van jongens, maar meestal zijn het oudere jongens, en niet 14/15 jarig. Vat dit niet op als eigendunk, want ik ben vreselijk onzeker!!! Het komt allemaal vanzelf goed Ach gut
Als je onzeker bent, straal je dat ook uit, en dat zien ze weer. (Heb zat ervaring hiermee Scheve mond)

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:41

Ik ben 19, ben nooit super slank geweest maar aan aandacht nooit te kort gekomen van t mannelijke volk!
Tot voorkort woog ik 122 kilo met een lengte van 1.72 ik heb een vriend die gewoon onvoorwaardelijk van me houd! Die me mooi vind hoe ik er ook uitzie, die me accepteerd zoals ik ben.
weeg nu inmiddels zo'n 20 kilo lichter en heb nog steeds regelmatig dat ik leuke complimentjes krijg van mooie mannen die vinden dat ik er goed uitzie!

Nu ga ik over iets minder als een maand trouwen met mijn kanjer dat bewijst toch wel dat er zoiets is als echte liefde he Knipoog

Kop op meisje, je bent nog jong hoor! T komt echt wel goed!!!!

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:57

Och meis kop op.. komt echt goed.. ik zelf ben 30, lang en mager met weinig borst maar toch kijken bepaalde mannen.. zijn het mijn ogen, is het mijn lach..???? Ik weet het niet maar weet wel dat ik nu meer bekijks heb dan vroeger...
Alleen vind ik vrouwen veel leuker, dus mogen ze lekker kijken maar niet aankomen.
Gewoon lekker van het leven genieten en hoe meer tijd iemand in zichzelf steekt hoe meer andere zullen kijken.
Succes

p.s. al die super "knappe" meiden (althans die modellen waar de bladen vol van staan) hebben vaak mensen om zich heen die voor de buitenkant gaan. En het blijft een cliche maar echte schoonheid komt van binnen.....
want wat hebben die "knappe" mensen aan een knap gezicht als het ooit nog beschadigd??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:38

DAn rijst er een vraag bij mij Myrddin. Hoe zijn vrouwen eigenlijk? Zijn die ook zo op uiterlijk gericht als jongens en sommige mannen?

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:44

Desiree schreef:
DAn rijst er een vraag bij mij Myrddin. Hoe zijn vrouwen eigenlijk? Zijn die ook zo op uiterlijk gericht als jongens en sommige mannen?


Desiree mag ik hier ook op antwoorden?
Persoonlijk als ik kijk naar jonge meisjes (hetro) die zullen ook niet snel omkijken naar een wat dikkere jongen...Eerlijk is eerlijk, ik bedoel dan wordt je gepest op school en dan hoor je er niet meer bij.. Toch?
lesbische dames vind ik dan een ander verhaal, zelf val ik zowel op mannen als op vrouwen, dit weet ik al vanaf heel kleins af aan, zelfs m'n ouders zagen het bij mij al heel vroeg.
Affijn ik denk dat het eigenlijk heel veel te maken heeft met leeftijd, wanneer je wat ouder wordt leer je te kijken naar het karakter van iemand, en leer je dat dat is waar het in een relatie om draaid!
Een mooi lijf is hartstikke leuk, maar als dat mooie lijf een paar losse handjes heeft dan heb je er imo weinig aan.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:46

Tja wat moet ik hier allemaal aan toevoegen. Verward

Kijk de tijden veranderen, (niet dat ik antiek ben maar toch...)
Toen ik 14 was merkte ik wel dat er natuurlijk modepopje met maat 34 rondliepen maar ik had altijd zoiets van....Ach ik zal wel nooit maatje 34 krijgen maar ik ben gezond, kan leuke dingen doen en die jongens komen wel.....(ik was ook een bolletje met pijpenkrullen en een brilletje)

Ik kreeg ook pas verkering op mijn 18e ofzo en dat was met mijn danspartner.. ja ook ik heb nog op stijldansen gezeten naast het paardrijden.
Ik heb me nooit veel zorgen gemaakt en dacht altijd... ach ze nemen me maar zoals ik ben en zo niet... dan laten ze het lekker.
Ik MOET geen verkering er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven naast een vriend.
Daarmee bedoel ik de eerste regel... dat tijden veranderen. Kinderen worden vroegrijp en willen zo graag een vriendje en hebben ze die op hun 14e nog niet (om erbij te horen) dan stort de hele wereld in.
Ik zie dit bij ons op stal ook gebeuren.... daar lopen natuurlijk ook meiden van 14-18 jaar rond. Giebelen over vriendje, uitgaan naar een soos.... verliefd op die en gezoend met die......


Meid,... je kan nog zo lang aan een vent vast zitten en fouten maken op het gebied van jongens/mannen... geniet lekker van je leven voor je het weet zit je vast aan een huisje/boompje/beestje... hypotheek/werkgever/kinderen....

Door de jaren heen, veel fouten en veel relaties gehad en de echte ware pas 9 jaar geleden tegengekomen.
Ik ben nu 37 (voel me 25 gni gni) en moest echt ff diep graven hoe ik op mijn 14e was....

Als ik terug kijk kan ik maar een ding zeggen... het komt allemaal wel goed... leef, geniet en maak je geen zorgen, die zorgen krijg je later nog genoeg.

Oma heeft gespoken hahahahahahaha Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:16

Angelique18"]
[Affijn ik denk dat het eigenlijk heel veel te maken heeft met leeftijd, wanneer je wat ouder wordt leer je te kijken naar het karakter van iemand, en leer je dat dat is waar het in een relatie om draaid!
Een mooi lijf is hartstikke leuk, maar als dat mooie lijf een paar losse handjes heeft dan heb je er imo weinig aan.
[/quote]
geheel mee eens. Vandaar dat mensen op latere leeftijd (gelukkig) niet meer zo afgerekend worden op uiterlijk(e gebreken). Blij toe.
[quote="Tartuffo schreef:

Meid,... je kan nog zo lang aan een vent vast zitten en fouten maken op het gebied van jongens/mannen... geniet lekker van je leven voor je het weet zit je vast aan een huisje/boompje/beestje... hypotheek/werkgever/kinderen....
Als ik terug kijk kan ik maar een ding zeggen... het komt allemaal wel goed... leef, geniet en maak je geen zorgen, die zorgen krijg je later nog genoeg.

Oma heeft gespoken hahahahahahaha Haha!




Je hebt helemaal gelijk. Jammer genoeg willen die jonge grietjes dat niet aannemen en die hangen zich op aan een jongen. Jammer, ze lopen er veel mee mis.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:25

LANG LEVE DE LOL HAHAHHAHAHAHAHAHHA *LOL*

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:29

Desiree schreef:
DAn rijst er een vraag bij mij Myrddin. Hoe zijn vrouwen eigenlijk? Zijn die ook zo op uiterlijk gericht als jongens en sommige mannen?


Zoals Angelique18 eigenlijk ook al zei.
En dat verschilt ook nog per vrouw lijkt me. Net zoals er gelukkig ook nog mannen zijn die niet alleen op uiterlijk af gaan. Maar die wijsheid komt met de jaren...
Ik vind mijzelf een goed voorbeeld omdat de relatie die ik nu heb is voortgekomen uit vriendschap en niet door uiterlijk of door lust....

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:12

jouw tijd komt nog wel (zeg ik tegen mezelf ook altijd Knipoog
wat me wel ergert in deze reacties is het nagatieve beeld over meisjes die wel het zogenaamde "modelfiguur" hebben, het idee dat dat persé leeghoofden zijn vind ik even opervlakkig als wat haffielover beschrijft.
Zelf kom ik redelijk in de buurt van het gewenste figgur en geloof me dat betekent echt niet dat alles ineens vanzelf gaat, zeker niet als je niet altijd genoeg vertrouwen in jezelf hebt.
wat ik probeer te zeggen is dat je niet moet denken dat het bij slanke meisjes allemaal vanzelf gaat, het lijkt misschien zo maar perfect bestaat gewoon niet.
kom op meid, wat je al bereikt hebt (met afvallen) daar mag je echt trots op zijn.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:42

lis schreef:
Het ligt niet aan jou.
Jongens van een jaar of 14/15/16 zien idd meisjes die een beetje mollig zijn niet staan. Waarom niet? Omdat slank toch mooi is? Dat vinden al hun vrienden ook. Ze zouden niet met een 'dik' vriendinnetje aan durven komen, want al hun vrienden zullen hen uitlachen, slank horen ze te zijn (liefst hartstikke mager, met grote borsten ). Als je zo'n vriendin hebt, hoor je er helemaal bij!

Dus echt, het ligt niet aan jou. Ze zijn nog te onwetend om verder te kijken, dan je figuur. Blijf jezelf en wacht gewoon rustig af. Want met de jaren, zullen jongens wel voor hun mening durven uitkomen, ook al is dat niet de 'standaard'. Er zijn genoeg mannen die niet van die graatmagere meiden houden. Ik heb er ook één Haha!



AMEN!!!!

heb geduld liefje! Jou tijd komt nog wel!!! (je moest eens weten hoeveel jongens op mollig vallen)

Blijf zelf wel kieskeurig he, niet de eerste de beste nemen. Anders krijg je alleen maar de verkeerde!! Playing hard to get!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:30

tja das wel vervelend dat je daar zo mee zit,ben zelf bijna 20 en heb nooit echt relatie gehad,niet zo zeer dat dat niet wou lukken maar had er nog helemaal geen aandacht voor,dacht er nooit zo over na,altijd slobber truien enz.was niet echt heel onzeker maar intresserde me gewoon niet.

Pas het laatste jaar ongeveer lijkt me toch wel leuk worden om een relatie te hebben vooral omdat je dat in je omgeving toch veel gaat zien dan,en op vakantie gaan met ouders is best leuk hoor,maarre zou ook wel met zijn 2en wilen *LOL*
Besteed nu ook als we ergens heen gaan of zo meer aandacht aan me uiterlijk,ben z'on 1.78 en weeg z'on 66kg en tja heb erg lang haar dat doet het altijd goed en lange benen he Knipoog
Maar ben niet echt van de one night stand dingetjes,dus wacht rustig af en ik heb er ook geen haast mee,zie het allemaal wel gebeuren,is wel grappig al meer mensen proberen je te koppelen,ach ze doen maar.

dus maak je maar niet te druk komt allemaal vanzelf goed,ik woog rond 15e z'on 85 kilo en heb nooit gelijnd,wel gewoon gezond eten natuurlijk en gewoon om dat ik ouder en vrouwelijker werd ging het babyvet eraf.
net terug van vakantie en heb me er prima vermaakt,genoeg aandacht Haha!

en tja over uiterlijk,dat is nou eenmaal toch het 1e waar je op let he,of je moet iemand leren kennen door werk of hobby of zo maar moet toegeven ik ga toch echt alleen flirten met iemand die ik knap vind,en tja val nou eenmaal niet echt op zwaarlijvigen kan je toch niks aan doen,op ieder potje past een dekseltje toch! OK dan!

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:16

op ieder potje past een dekseltje, dus maak je geen zorgen.

je ziet ook vaak dat wat dikkere mensen minder arrogant zijn dan sommige slanke mensen, en er zijn genoeg jongens die gewoon een lief vriendinnetje willen hebben.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:34

plagom schreef:
op ieder potje past een dekseltje, dus maak je geen zorgen.
.

Daar ben ik het eigenlijk toch niet helemaal mee eens. Want niet iedereen komt iemand tegen waarmee die verder wil. Soms gewoon door domme pech, soms omdat ze gewoon niet met iemand samen kunnen leven. En sja, sommigen nemen dan genoegen met minder. Die forceren het dekseltje zodat het toch op het potje past. Maar ja, dat forceren he, dat werkt niet voor altijd.

DuDe

Berichten: 206
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: SomEwHeRe I BeLoNg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 16:03

Blijf vooral jezelf en ga niet dingen veranderen omdat jongens dat zogenaamd leuker vinden, ze moeten je respecteren zoals je bent, zoniet dan kunnen ze opflikkeren, wedden dat er wel iemand is die jou juist leuk vind zoals je bent?? ;)

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 16:07

Jongens letten ook niet echt op mij, terwijl ik aardig slank ben. Dus het ligt echt niet aan zou en je bent dus ook niet de enige Lachen Over een paar jaar zul je zien, dat je een hele lieve vriend hebt die je gewoon respecteert om wie je bent.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:00

Is denk ik je uitstraling waardoor jongens niks tegen je zeggen, of ze durven het gewoon niet (je hebt geen ideaal uiterlijk, dan val je af voor ze)
Probeer gewoon veel lol te maken met je vriendinnen e.d, dan straal je zelf uit dat je vrolijk en spontaan bent, dat vinden jongens vaak wel leuk.
Ik ben zelf wel zo slank, maar mijn beste vriendin heeft ook geen maatje 34 ofzo, maar toch krijgt zij even veel, of zelfs meer aandacht van jongens dan dat ik krijg hoor Knipoog Zij heeft ook een veel leukere uitstraling e.d.
Dus ga je er niet op focussen, richt je op je vriendinnen en lol hebben, dan komen die jongens vanzelf naar je toe hoor!