Wat zouden jullie doen met een jaar vrij?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:05

mijn vrienden, ouders en vooral mijn paard een jaar niet zien, nee dank je feestelijk. samen met een vriend of vriendin een jaar reizen? mij ben je na 3 dagen al zat.

met een jaar vrije tijd zou ik de dingen doen waar mijn interesses liggen en ik nu niet of niet veel aan toe kom.

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:07

Dat luie ben je dus na een maand of twee zelf ook wel zat. Ik heb een periode gehad dat ik ernstig werkeloos was en ook nog met mezelf wat in de knoop zat... Op een gegeven moment wordt je dat echt zo ontzettend zat.

Nu sta ik tijdens mijn vakantie (als ik op reis ben) meestal vroeger op dan als ik naar mijn werk ga Tong uitsteken

Reizen zou voor mij ook inderdaad de voorkeur hebben. Gelukkig krijg ik het voor elkaar om nu ook al best veel te reizen, maar dan vaak maar voor een paar dagen.

Ik probeer het al een hele tijd voor elkaar te krijgen om naar een vriendin in Budapest te gaan, maar dat wil nog niet zo erg lukken... Komt steeds iets anders tussen Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:07

Met een jaar vrije tijd en leuk zakcentje zou ik ook gaan reizen, mijn beste vriendin gaat over een paar weken voor een paar maanden naar Thailand en ik was ontzettend graag met haar meegegaan, maar het is niet anders. De laatste loodjes van mijn studie zijn nu even belangrijker.

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:13

Idd rk. Van niks doen word je heel lui. Ik heb van begin juli vakantie, en moet volgende week weer beginnen. Heb deze vakantie niet gewerkt (wilde eerst wel maar mijn ouders vonden dat ik rustig moest doen door de pfeiffer Knipoog en tja, ik vond dat wel een goed plan haha) en rol idd tegen 12'n mn bed eens uit.. Vervolgens doe ik weinig omdat niks moet.. En nu aan het eind van mn vakantie ben ik gewoon echt vreselijk lui.
Zin om straks stage te lopen heb ik niet, maar ben tegelijk ook wel blij dat ik weer iets ga doen.
Want ik geloof niet dat iemand gelukkig kan zijn als ze echt nooit iets hoeven te doen.. Ken een aantal mensen die niks doen, en ik snap dat gewoon echt niet.. Ik zou er zelf niet gelukkiger van worden iig..

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:29

Echt langdurig helemaal niks doen? Ik zou het niet eens kunnen.

prompter

Berichten: 11365
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:36

Een acupunctuur-opleiding gaan volgen! Reizen is niks voor mij, ik kan net een week zonder mijn paarden, dan moet ik weer terug naar ze Lachen

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:41

Als ik geen paard zou hebben, zou ik gaan reizen. Maar ik kan dat gewoon niet, ik ga dat beest vreselijk missen denk ik.
Ik zou gewoon gaan werken, maar in ieder geval niet de hele dag in mijn pyama rondlopen bij wijze van en niks doen. Daar kan ik echt niet tegen. Geen luie acties Knipoog
Zoek werk en werk gewoon een jaartje en spaar dat geld op, leuk voor later of weet ik het.
Misschien weet je tegen die tijd ook wel wat je werkelijk wilt gaan doen Lachen

Fitzroy

Berichten: 25205
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:54

Ik zou bij ons op stal gaan helpen. Er is altijd genoeg te doen: paarden mesten, voeren, rijden. longeren enz. Paarden naar de smid en naar de kliniek brengen. Kortom, ik zou me zeker niet vervelen.
Beetje lesgeven erbij.

En ik zou mijn eigen huis wat beter schoonhouden Knipoog

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:58

Ik ga volgend jaar een jaartje vrij nemen (ik verwacht dat ik niet word ingeloot bij diergeneeskunde) en in dat jaar ga ik reizen door Australie/Nieuw Zeeland.
Dan moet ik alleen nog wel even heel goed gaan sparen, om aan die 3400 euro te komen die je nodig hebt om Australie binnen te komen Scheve mond .

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:32

SuperPepeijn schreef:
mijn vrienden, ouders en vooral mijn paard een jaar niet zien, nee dank je feestelijk. samen met een vriend of vriendin een jaar reizen? mij ben je na 3 dagen al zat.

met een jaar vrije tijd zou ik de dingen doen waar mijn interesses liggen en ik nu niet of niet veel aan toe kom.


kan je eindelijk mij eens opzoeken Knipoog

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 23:15

Nee niks doen is ookecht niets voor mij. Ik heb vanaf juni vakantie en was het al vrij snel beu om zoveel vrije tijd te hebben. Ik heb dan ook deze vakntie thuis gewoon een hoop dingen gezocht die gedaan moesten worden. Heb bijvoorbeeld zelf springmateriaal gemaakt, een onderstel van een oud karretje voor Beau opgeknapt en wat aan de paardenstal geknutseld en verder gewoon het gehele verzrgen en trainen van mijn twee paardjes gedaan.
Interessante cursussen en/of (part-time) werken lijkt me wel wat.