De ellende is begonnen................

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:37

Wij hebben gelukkig een aggregraat( of hoe t heet) dus hier kom ik niet zo snel zonder stroom Haha!

Veel succes/sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:19

Ik dacht na het lezen van de titel dat jullie al aan het verhuizen waren in deze hitte (ja, ben altijd optimistisch Haha! )
Sterkte de komende tijd.
Ben wel erg benieuwd naar hoe het appartement is geworden als alles klaar is

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:15

Da's even afzien zeg!! Maar ja, toch een heel mooi gebaar van MamaPrima toch?? En zaterdag ben je er weer even uit met de BBQ.

See you there (waarschijnlijk) en sterkte!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:06

mamaprima is heel lief, maar kan af en toe zeuren over futuliteiten. Oja en het eten is soms overdatum, maar dan eten ze het toch op.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:08

ik wil je toch nog een keer een hart onder de riem steken en zeggen dat ik heel veel respect heb voor je geduld en je aanpassingsvermogen. prima EN prima's moeder... wow. dat dwingt respect af.

Tong uitsteken

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:44

nou ze mogen wel blij zijn met prima's moeder ondanks een beetje gezeur Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:50

sp, het wordt door vele vrouwen beschouwd als een eer om mij te kennen......dat alleen door bijzondere vrouwen. Vrouwen die zich weten te onderscheiden van de grijze massa. De grijze massa ziet niet eens het bijzondere in mij. En dat is ook alleen maar beter natuurlijk!!

Belker

Berichten: 15386
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:16

Prima schreef:
sp, het wordt door vele vrouwen beschouwd als een eer om mij te kennen......dat alleen door bijzondere vrouwen. Vrouwen die zich weten te onderscheiden van de grijze massa. De grijze massa ziet niet eens het bijzondere in mij. En dat is ook alleen maar beter natuurlijk!!

Oeps val ik nu onder die grijze massa Verward

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:47

ja ik denk het dan wel? Maar dat maakt je niet minder hoor!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:01

Prima schreef:
sp, het wordt door vele vrouwen beschouwd als een eer om mij te kennen......dat alleen door bijzondere vrouwen. Vrouwen die zich weten te onderscheiden van de grijze massa.
ja die vrouwen verdienen zeker een onderscheiding, dat is zeker. Tong uitsteken een medal of valor oid.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 14:27

Moedigheid heeft hier niets mee te maken. Juist het onderkennen en herkennen van intellect en natuurlijke superioriteit.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:05

napoleon"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
met prima wonen lijkt me al een klus maar met zijn moeder er nog bij... Tong uitsteken grapje, hou je taai die 2 wkn.


Idd dat heb je helemaal juist gezien Knipoog kan je alleen vertellen dat zij nog erger kan zijn dan Prima Een voorbeeldje, ik mag nu geen wassen meer draaien omdat er code rood is.................. weet je wel hoe smerig mijn kleding is na een dagje opereren in de praktijk!!!!!! Bah, dat zijn dus dingen waar ik dan van baal. Vandaag dus maar mijn moeder lief aangekeken en die wil wel mijn was draaien OK dan!
[/quote]

Opereer je dan ????????

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:07

Prima schreef:
Moedigheid heeft hier niets mee te maken. Juist het onderkennen en herkennen van intellect en natuurlijke superioriteit.
precies, jammer dat ze die vaardigheid dan net missen!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:23

Cantaor"]
[quote="napoleon"][quote="SuperPepeijn schreef:
met prima wonen lijkt me al een klus maar met zijn moeder er nog bij... Tong uitsteken grapje, hou je taai die 2 wkn.


Idd dat heb je helemaal juist gezien Knipoog kan je alleen vertellen dat zij nog erger kan zijn dan Prima Een voorbeeldje, ik mag nu geen wassen meer draaien omdat er code rood is.................. weet je wel hoe smerig mijn kleding is na een dagje opereren in de praktijk!!!!!! Bah, dat zijn dus dingen waar ik dan van baal. Vandaag dus maar mijn moeder lief aangekeken en die wil wel mijn was draaien OK dan!
[/quote]

Opereer je dan ????????
[/quote]

nee, maar ze is wel aanwezig bij de operaties.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 23:10

Prima"]
[quote="Cantaor"][quote="napoleon"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
met prima wonen lijkt me al een klus maar met zijn moeder er nog bij... Tong uitsteken grapje, hou je taai die 2 wkn.


Idd dat heb je helemaal juist gezien Knipoog kan je alleen vertellen dat zij nog erger kan zijn dan Prima Een voorbeeldje, ik mag nu geen wassen meer draaien omdat er code rood is.................. weet je wel hoe smerig mijn kleding is na een dagje opereren in de praktijk!!!!!! Bah, dat zijn dus dingen waar ik dan van baal. Vandaag dus maar mijn moeder lief aangekeken en die wil wel mijn was draaien OK dan!
[/quote]

Opereer je dan ????????
[/quote]

nee, maar ze is wel aanwezig bij de operaties.
[/quote]

En ik ben aktijd het "haasje" om met een vuilnisbak het bloed op te vangen als dat nodig is Knipoog Af en toe zit je van een infuus inzetten al aardig onder het bloed....................

Maareh, inmiddels gaat het redelijk goed, we hebben elkaar nog niet in de haren gevlogen dus da´s positief uiteraard ben ik natuurlijk dankbaar voor het feit dat ik bij ]prima zijn moeder mag inwonen, scheelt een hele hoop andere rompslomp en bovenal een heleboel geld!