bokt geschiedenis

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49554
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:40

Ja dat is nog eens boktnostalgie!

En ik was tweede dacht ik ja, hihi. OK dan!

Alja

Berichten: 25677
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:53

ik ben lid vanaf oktober maar het is iddd erg verslavend kan geen dag meer zonder!!!

Fitzroy

Berichten: 25210
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 20:56

Ik zit er ook al vanaf het begin, usernr. 30 ben ik.

In het begin vooral meegekeken, daarna ook gereageerd.

Topics die me bij zijn gebleven is het Rijmtopic waarin Sjuim en mijn persoontje tegen elkaar op gingen rijmen. Ik weet niet eens meer hoe dat ding heet. Stond op KH iig en nu op de Mesthoop.

Hier is de link [MH] De Vossen rukken op ....

Voor de rest zijn er altijd al ruzies geweest en zal dat ook altijd wel zo blijven.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 24-07-03 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:01

Lielle schreef:
En Pokemon!
gebruik de zoekfunctie maar eens *LOL*


Inderdaad, ik Bokt ook nog niet zo lang, maar als ik even lol wil hebben, zoek ik altijd Pokemon even op!
Er komen steeds meer disciplines en rassen hier, volgens mij was debo (die ook iedereen wel kent denk ik Knipoog ) een van de eerste met een fjord hier, moet je nu eens kijken...
Maar Pokemon blijft nummer 1!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 21:05

Sinds oktober 2001 kom ik elke dag op bokt. De meetings die er worden georganiseerd zijn erg leuk. Voor mezelf is de meeting met obelix, alja, cowgirl en danniele me het meest bij gebleven. 3 dagen met z'n vijven op de equitana rond gehobbeld. We hebben echt heel veel lol gehad.
Door deze site heb ik ook veel mensen leren kennen uit de paarden wereld van Noord-Holland.
Vind het wel jammer dat bokt nu zo super groot is geworden en er te veel 'penny'gezeur wordt neer gezet.
Ik wil wel tegen bart zeggen ga zo door, want dit is DE site voor mij.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 22:05

ben volgens mij sinds augustus 2001 geregistreerd, weet het niet meer zo precies.
Idd de leren laarzen was een fantastisch topic.
Maar goed ik stam uit de Mytens/Puck periode en lees nu alleen veel, vooral fokkerij gebeuren en verder zoek ik naar interessante topics.
Ben ooit door iemand aangeraden dat het tijd was voor een verhuizing, dat heb ik gedaan.
Wil niet zeggen dat ik bokt niet leuk meer vind, zoals je ziet wil ik best nog wel eens reageren.
Besluit dit stukje dan ook Bart nog eens te vragen zich eens te beraden over Puck en Mytens, per slot Steef mag ook nog steeds terugkomen Haha!
denk dat ik iig kayla hier ook een plezier mee doe Haha!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 10:59

fitzroy, dat topic bestaat niet meer.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:29

Ik ben rap opgroeiend groentje, heb kennelijk veel leuks gemist,
maar mis dat met het huidige aanbod toch ook weer niet zo... Ziek

Plek voor iedereen, van Penny tot joker, felle debatteur, freak, frustri en
'de serieuze user'.
Ik ben niet dol op platvloerse en vunzige topics (+ idem users), maar die zijn gelukkig nooit een lang leven beschoren....
.

Fitzroy

Berichten: 25210
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:34

kattebeest schreef:
fitzroy, dat topic bestaat niet meer.


Ja hoor, gisteren nog gelezen. Maar misschien kun jij niet op de Mesthoop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:37

astridastrid schreef:
[ volgens mij was debo (die ook iedereen wel kent denk ik Knipoog ) een van de eerste met een fjord hier, moet je nu eens kijken...
[/quote]


Hoho nou moet ik Milena toch effe verdedigen hoor, dat is DE BoktFjord van het eerste uur! Aanmelding nummer 6 op dag 1 Haha! Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 12:45


Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:37

Ik bok vanaf de eerste dag nouja de eerste dag heb ik veen mee gelezen en ben de 2de dag lid geworden als 19de van heel bokt.
Ik heb aan bokt heel veel lieve vrienden over gehouden waarvan ik veel mensen niet meer als bokker zie maar als echte vriendinnen/vrienden.
Mijn vriend ken ik min of meer via bokt.

Het boktsnob topic is me erg bijgebleven een uitdrukking die nogsteeds zoveel word gebruikt.
verder het PMU de groengelakte nagels van BartVB (als je alles wil weten PB laudine even)Het grote Dildo-dee raadsel.
de vele meetings en dan vcergeet ik bijna bats dag.

Ook heel belangrijk voor mij is Dorine al kende ik die allang voor bokt.
Vooral de manier waarom bokt bij haar dood betrokken was heeft voor mij heel hard geholpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:50

Hahaha sorry Syph, nu werd ik TE enthousiast.... was ik pas zevende.... Haha! <grijns>

De dingen die indruk gemaakt hebben van de laatste jaren?
Hmmmmmmmmmm..........
Ik heb erg met Heike meegeleefd toen Julius er niet meer mocht zijn. En vreselijk gelachen om het Boktsnobgedoe. Me vaak geergerd aan de domme adviezen op RT (kom ik ook niet vaak meer), flink gevochten met Blaze in z'n begin-Bokt-tijd (inmiddels aardig goedgekomen Haha! ), en natuurlijk de Dorinedag van vorige maand, die heeft heel veel indruk gemaakt. Dat een groep 'vreemden' zo met elkaar mee kan leven, heel indrukwekkend.

En ik heb ook hele leuke mensen via Bokt leren 'kennen'. Sanderijn is en blijft m'n favo Bokker, op een of andere manier altijd al geweest. En ik 'had ook wat' met Tender, vind ik erg jammer dat die er niet meer is. En natuurlijk Miran, via Bokt leren kennen, tijdje stalgenoot geweest, ook erg leuk. Hihi en dan al die Bokkers in het Oosten nog die ik lekker ga meeten als we daar straks wonen!!! Tong uitsteken

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 14:01

leuk dit topic wel. misschien zouden we een soort bokt-geschiedenis-kalender kunnen maken. Lachen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 14:08

ik ben er pas van okt. 2001 en vond mezelf uit de boot vallen door mijn leeftijd en feit belgische te zijn. toen ben ik een hele tijd niet meer gekomen, en toen opeens opnieuw. en toen was ik verslaafd Haha!
er zijn niet zoveel topics die me bijgebleven zijn, toch enkele maar die weten terug te vinden...?
ohja, die topics over levensovertuiging enzo... vond ik wel speciaal.
maar verder kom ik meest op de paardenfora.... jammer, dat ik zo veel mis en weinig mensen leer kennen. ook al door in belgië te wonen.

bokt is eigenlijk een belangrijk ONDERDEEL van mijn leven geworden, omdat hier relaties bestaan tussen personen die echt speciaal zijn en die je in het gewone leven niet tegenkomt.
bokt is zeker een forum dat zich ONDERSCHEIDT van andere fora. het is heel erg speciaal! wat hier gebeurt, met medeleven, intelligente en doordachte topics, lieve reacties, discussies en hun oplossingen..., het is enorm leerrijk, voor elk probleem lijkt er een oplossing, ontzettend veel KENNIS is SAMENGEBRACHT
bokt is iets speciaals, werkelijk waar Haha!...

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:13

Personen als pokemon vond ik erg leuk, en die geirriteerde reacties op lisannehaffmans Schijnheilig

gomir

Berichten: 25574
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 17:00

Het rijmtopic van Sjuimpje Wat een gezever over vossen en bruinen Knipoog Heb ik echt vreselijk om gelachen Haha!

Verder het topic waaruit de term boktsnob gekomen is, welke was dat ook alweer Verward
En natuurlijk pokemon en alle andere irritante 'tijdelijke' users die de boel even op stelten gezet hebben *LOL*

Lielle

Berichten: 66270
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:06

he tweelingzusje, kijk eens hier:

Lielle"]
dit topic dus, voor de geïnteresseerden onder ons Haha!
[PP] mijn leren laarzen zijn 'op'
[/quote]

[quote="lielle schreef:
Nog een oudgediende (39e lid ). Het verhaal van Laui klopt aardig. Wat mij nog enorm bijstaat is het "mijn leren laarzen zijn op" topic van Suzanne waarin de term bokt snob is geïntroduceerd. En Pokemon!

gebruik de zoekfunctie maar eens

carina

Berichten: 2788
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:44

Ik ben lid vanaf 27-5-2001. En ben er dus nog steeds, hoezo verslaafd??

Purno was ook altijd leuk Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:10

Tja, ik ben ook een bokker van het eerste uur. Ik was al bokker toen die nog niet eens open was voor andere.

Ik weet nog dat ik Iris vroeg een kijkje te nemen op ons nieuw forum. Ze had er volgens mij niet echt zin in, maar melde zich toch aan. En meer mensen volgde.

Ik ben nog steeds verbijsterd dat zoveel mensen elkaar gevonden op hebben door iets wat wij verzonnen hebben. Blijkbaar was er echt behoefte aan zo'n forum.

Ik ben dus nog steeds trots op alle bokkers. Zij bewijzen toch wel dat internet helemaal niet kil is, maar ook juist heel persoonlijk soms.

Ik kan me nog goed herinneren dat ik mijn rug had gebroken en dat er toen zoveel kaartjes kwamen en bezoekjes. Ook de kaartjes die ik nu ontvang waardeer ik enorm. Fijn zo'n steuntje in mijn rug.

[edit]= Iris is dus eigenlijk de eerste echte bokker!!!
Laatst bijgewerkt door Heike op 26-07-03 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:18

Ik ben aangemeld sinds 17 januari 2001. En nog steeds verslaafd *LOL*

Tsja, wat is mij bijgebleven? Ehh... heel veel Haha!

Vooral rondom de ziekt en het overlijden van mijn hondje, daar heb ik heel veel lieve reacties op mogen ontvangen, wat mij toch erg geholpen heeft en nog steeds helpt. En ook rondom de blessure en ziektes van Kasmier, daar heb ik ook veel steun bij gehad.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:23

25-6-2002, 1 jaar en een maand dus nu Lachen
Leuke mensen ontmoet en nog steeds veel plezier hier Haha!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:57

5-11-2001. Jeetje zolang alweer, dat lijkt helemaal niet zo! In het begin lekker meelezen.. en af en toe een beetje meedoen. Pff dit is echt het meest verslavende forum, zeker weten