tatoeage

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:11

en als hij een puber van 14 is? Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 14:45

Ik wil eigenlijk heel graag een tattoo op mijn onderrug, ik weet ook al ongeveer hoe hij er uit moet zien. Ik loop al een aardig tijdje met dit idee rond

Nu alleen nog een beetje moed om over die drempel te stappen, ik ben erg kleinzerig en als de dood dat het erg zeer doet..

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:07

Ja ook dat zou ik wel eens willen weten,hoe voelt het,het zetten van een tattoo?
Mensjes zat hier op bokt die er een hebben,dus misschien is er iemand die dat voor mij onder woorden kan brengen?
En dan wil ik ook graag weten of de ene plaats veel zeerder doet dan de andere?b.v schouder ,enkel,enz? Scheve mond

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:28

nou goed: hier groter hoe irritanter moet je maar denken en die op mijn bil en onderrug (heel erg onderrug, komt amper boven mijn bikini uit)waren erg pijnlijk. op mijn arm, borst en schouder vielen best mee.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:35

Ik heb een tribal met paarsrod roosje erin op mijn enkel, en ik vond de pijn erg meevallen.
Heb hem bij Rinto in Groningen laten zetten, en ben daar erg tevreden over. Ik heb hem nu 2,5 jaar ren hij ziet er nog tiptop uit.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:01

Ik heb zelf geen tatoes, maar vind die van RW*8 wel erug stoer.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:42

Ik heb een tatoeage op mijn enkel staan... Het is een chinees teken (betekend eeuwig) Ik heb er absoluut geen spijt van gehad! Ik vond het wel pijn doen... maar dat is echt maar evenjes (alleen als ze hem er op zetten) Ik heb hem laten zetten in Arnhem. Ik vond dit echt ee super vent.... Ik twijfelde heel erg en hij zei daarop dat ik zelf de beslissing moest maken, maar als ik het besloten had om het te doen zou hij zo lang de tijd nemen als ik nodig had (dus tussen door stoppen enz) Als je het adres wilt hebben moet je me even pb-en want heb het adres nog! Ik moet wle eerlijk zeggen dat ik 2 jaar heb nagedacht over die tatoe... dus denk er goed over na en laat eventueel eens een henna tatoe op die plek zetten, dan kun je zien hoe grootje hem wilt en op welke plaats precies! Succes er mee!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:46

De kleine op mijn schouder was niet zo erg, wel een scherpe pijn maar niet schokkend. De grote tattoage zit recht over mijn ruggegraat, dat was... nou ja, absoluut geen feest. Laat niemand je ooit wijsmaken dat het 'alleen kriebelt' ofzo - er gaat een naald ontelbare keren door je huid, natuurlijk is dat pijnlijk.

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:43

Ik hou persoonlijk niet van tatoeages, mn vriend heeft een kleine en die vind ik niet lelijk, maar als je helemaal volgetatoeerd bent, of als je (veel) grote hebt vind ik het echt niet mooi en al helemaal niet bij een vrouw

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:17

Mijn tattoo was zeker wel gevoelig, zeker ook omdat ze hem met verschillende kleur laagjes hebben ingekleurd dus dat werd er niet aangenamer op, behalve dat heb ik m dus zitten waar je weinig vet etc hebt zitten, maar ik ben persoonlijk van mening dat je het ongeacht waar je hem laat zetten, zeker wel zult voelen, het is alleen maar net hoe je daar mee om gaat!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:27

Ik had niets geen last van mijn Tatoes. Heb er drie een duiveltje in een maanvorm, eem adelaar alle twee op een bovenarm. En een ring om mijn vinger. geen last van alle drie heb ze in Alkmaar laten zetten

GOJIRA3D

Berichten: 33
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 07:18

lonneke schreef:
ik wil graag weten wie er een tatoo heeft en hoe je er nu over denkt. ik wil een tatoo van nina's hofdje op mijn arm laten zetten maar wil eerst nog eens wat reacties van mensen die ook een tatoo hebben. ik wil hem dan dus ook alten inkleuren in nina's kleur. en ook zou ik graag een goed adres hebben waar ze netjes vakkundig tatoos zetten. wel een beetje in de buurt van rotterdam. ook hoor ik dat tatoo bob niet aan te bevelen is. wie heeft er daar een tatoo laten zetten?


Ik vindt de arm niet de plek voor een vrouw om een tattoo te laten zetten
onderug en lies enkel schouderblad midden op de rug zijn mooie plekken voor een vrouw .

ik laat er van de winter een zetten op mijn onderarm .
groetjes edwin Hendriks

www.thai-ridgeback.tk meer dan 200 foto´s

Afbeelding

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:18

Persoonlijk vind ik een tatoo helemaal niks , maar iedereen moet met zijn/haar lijf doen wat hij/zij wil.

Houd er wel rekening mee dat er werkgevers zijn (b.v. in de Zorg) waar je eruit vliegt met een zichtbare tatoo!

Een ex-collega van me had in een dronken bui ooit in een grijs verleden een tatoo op zijn onderarm laten zetten en als hij op bedrijfsbezoek moest, moest hij altijd een overhemd met lange mouwen aan, ook met warm weer. Bloos

Ik heb 2 buurmannen die van top tot teen onder de tatoos zitten en met van die stoere hempjes buiten lopen te pronken, ik moet zeggen dat ik iedere keer weer ff aarzel als ik er eentje zie, misschien zijn ze wel aaridg,maaar ik loop wel ff een straatje om met mijn (overjarige) hondje, of zou dat komen dat ze met grote, woest kijkende honden lopen te wandelen???? Clown Knipoog

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:46

Houd er wel rekening mee dat er werkgevers zijn (b.v. in de Zorg) waar je eruit vliegt met een zichtbare tatoo!

Ik werk al flink wat jaaren in de zorg en ook bij verschillende werkgevers, ik heb nog nooit een opmerking (laat staan ontslag) gehad op mijn tattoo's.
Het gaat er in de zorg om dat je goed bent in je werk en niet om tattoo's Haha!
[/quote]

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 10:02

Zelf heb ik er 1 op mijn schouder, een schorpioen...

Echt zeer deed het niet, maar fijn is ook anders Haha! .

Op mijn arm zou ik niet snel een tattoo zetten, mijn schouder vond ik de mooiste plaats, ook omdat hij niet zichtbaar hoeft te zijn als ik dat niet wil. Tegenwoordig (vooral met deze hitte) hoor ik veel: IEK, er zit een beest op je rug!! En dan vraag ik mezelf echt af wat het dan zou zijn.... Verward

Poosje81
Berichten: 21233
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:28

heb zelf 4 tattoo's. 1 op mijn enkel, 1 in mijn lies, 1 op onderrug en 1 tussen de schouderbladen. Allemaal plekken die je makkelijk kan verbergen met kleding. Wil niks op een plek die je altijd ziet (heb ook 5 piercings).
Het zetten van een tattoo moet je overwogen doen, als je bereid bent om te reizen kan ik je tattoo Ser hier in Vlissingen aanbevelen. Hij werkt snel, doch vakkundig en zet echt kunstwerken neer.
Over de pijn, ja het kan af en toe goed pijn doen, maar altijd op het moment dat het teveel wordt, zijn ze net klaar met een lijn of vullen ze de inkt aan. Ik heb het altijd ervaren als een kick, de adrenaline spuit door je lijf waardoor je toch wat verdoofd wordt
Voor piercings kan ik je bodypleasures in Maastricht aanbevelen, ken geen betere én hij is relatief goedkoop.

Succes bij de overweging, persoonlijk zou ik hem gewoon zwart laten zetten, kleuren vervagen snel
Zelf wordt mijn 5e tattoo heel simpel de letter RB (roberto baggio), maar waar ik die moet laten???

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:35

GOJIRA3D schreef:
Ik vindt de arm niet de plek voor een vrouw om een tattoo te laten zetten
onderug en lies enkel schouderblad midden op de rug zijn mooie plekken voor een vrouw .

ik laat er van de winter een zetten op mijn onderarm .
groetjes edwin Hendriks


oh moet je mijn arm niet zien... Haha! (en ik heb juist zo'n mooie arm... boeeehoeeeee Huilen )

hier een slechte foto van mijn arm
Afbeelding

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 00:20

Ik wil over een paar jaar ook een tattoo. Op mijn schouderblad. Ik zelf weet nog niet wat ik zou willen. Maar ik blijf er echt goed over na denken omdat het toch heel je leven blijft zitten. Ik wil gewoon een kleine...
Maar denk er echt goed overna!!
Ik ben het meest bang voor de pijn.