Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
SuperPepeijn"]misschien als er meer vrouwen zouden zijn met die ambitie *proest* zou dat er inderdaad doorheen komen. volgens mij had astridh daar laatst een scherp topic over.
[quote="dems75 schreef:Kijk, en dat bedoel ik! Vrouwen worden bewust gediscrimineert! De overheid zou er voor moeten zorgen dat het voor een werkgever niets uit zou moeten maken of hij nou een vrouw of man aanneemt...
gijsenkim schreef:prima toch? maar het gaat even om de statistieken.Tegenwoordig gebeurt het heel veel dat vaders een dag minder gaan werken om voor de kinderen te zorgen.
SuperPepeijn"]prima toch? maar het gaat even om de statistieken.
[quote="gijsenkim schreef:Tegenwoordig gebeurt het heel veel dat vaders een dag minder gaan werken om voor de kinderen te zorgen.
youngster schreef:Was het niet bij wimbledon, de vrouwen minder prijzengeld kregen omdat ze minder lang op de baan stonden dan de mannen?? Een BH Fabrikant heeft dit gelijkgetrokken door het "tekort"aan te vullen.. dat is toch belachelijk..
Riëtte"]
[quote="Lestria schreef:op kosten van de baas, met zwangerschapsverlof gaan.
dems75 schreef:Niet met je eens Miss Petit, helemaal niet in bepaalde "werkomgevingen".
Momenteel werk ik in de expertisesector (auto-expertises) en mensen nemen van een vrouw gewoon veel minder snel iets aan in deze wereld. Dan willen ze je "baas" spreken....TSK! Mooi niet, ik kan het prima zelf afhandelen dus vraag het aan mij of vraag het niet!
Dimple schreef:Ik ben van mening dat het afstamt van vroeguh.......
Mannen moeten het gezin voorzien van een inkomen. Vrouwen werkten vroeger gewoon niet. Of ze poetsten wat'' bij', maar een betaalde baan hadden vrouwen vroeguh (:D) niet veel.