Kan dit? boze brief aan directeur!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:49

ik kan dat niet. als iemand mij unfair behandelt kan ik dat echt niet over me heen laten gaan. ook niet als het mijn werkgever is.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 18:25

Nou ben weer online,

Er werken 70 mensen bij mij. Ik werk daar als Personeelsfunctionaris en heb als enige boven mij de directeur..........Ik ben de 5 de functionaris in 7 jaar tijd. Ondanks dat ik hier een goede baan heb die heel goed met Sanne en de paarden te combineren is vind ik toch dat die man niet zo tegen mij kan en mag praten. Ik kan het mij voorstellen dat hij het vervelend vind dat wij hem niet nodig gehad hebben maar om dat op zo een manier, zo een oneerlijke manier (hij verteld per slot van rekening onzin) in een MT te doen heeft bij mij heel veel te weeg gebracht. Ik werd er gvd vanacht wakker van!

Er is een positief iets en dat is dat hij in december met pensioen gaat, ander iets is dat mijn contract 1 oktober afloopt......Dus mijn situatie is dubbel.... Aan de ene kant denk ik "dit kan je niet over je heen laten komen" en aan de andere kant denk ik "nog een paar maanden, laat het maar gaan en zing het uit"

Ik moet wel zeggen dat het in iedergeval al heel erg oplucht om erover te praten........