benieuwd naar hoe mooi julluie huisje woont.....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:16

Een boeberijtje? *LOL* leuk woord! Ach Sofionna zo erg is dat niet dat je opgegroeid bent in een rijtjeshuis. Een boerderij is ook niet alles, altijd een half uur op de fiets naar school of om boodschappen. Als je ergens wilde spelen moest dat lang van te voren afgesproken en geregeld qua vervoer worden. En je bent verwend, want als je gewend buiten te wonen, kan je helemaal niet wennen in t dorp of stad, en dat is niet best voor je portemonnee

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 21:21

en je bent altijd veel tijd en geld kwijt aan allerlei klusjes die gedaan moeten worden, en door de vele ruimte wordt het al gauw een rotzooi omdat je alles bewaard....en je hebt soms mensen van de neckerman die er vies van zijn dat ze voor bij de weg een hek moeten openmaken of door het gras moeten lopen en dus maar gewoon doorrijden...
tja een boerderij heeft zeker nadelen...

juval

Berichten: 13304
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:33

Afbeelding

Hier wonen wij, een heel leuk Houten Huisje, niet echt groot, maar wel een heerlijk grote tuin erbij (30 meter lang) met een ZWEMBAD!!
Helaas net niet groot genoeg om paarden/beesten te houden, dus ik droom toch nog wel van een leuk boerderijtje.
Helaas in onze omgeving (utrecht) onbetaalbaar voor ons. We zijn net terug van een weekje Drenthe, en daar staan toch prachtige stekkies te koop zeg.... kwijl kwijl, maar helaas manlief wil hier niet weg uit de omgeving....

groetjes,

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:23

Ik woon ook zo ongeveer in hartje stad..Het centrum en cafees op 2 minuten lopen..En toch,ik ben in 10 minuten lekker buiten af en bij mijn paard..
We hebben een vrij groot huis en tuin..Maar natuurlijk niet groot genoeg voor mijn paard..(de tuin dan Schijnheilig )
Gelukkig zijn er al een hele tijd plannen voor een huis met grond..(lees redelijk veel grond) ..Dus we zijn hard aan het zoeken!

groetjes!

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 01:51

Wij wonen in een negen onder een kap Haha!

Groetjes Ayrton

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 07:47

Ik woon in een vrijstaand houten huis in het dorpje Veikkola, 35 km ten wetsen van het centrum van Helsinki. 275 vierkante meter huis, 1054 vierkante meter tuin.

De tuin is bijna af, foto's volgen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 08:46

Joostvangestel: " Ik woon in een vrijstaand houten huis in het dorpje Veikkola, 35 km ten wetsen van het centrum van Helsinki. 275 vierkante meter huis, 1054 vierkante meter tuin. "

En hoeveel biljoen muggen? Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:00

Afbeelding

Afbeelding

Is te koop Haha!

Vrijstaande villa, (6 kamers) met 220 m2 woonoppervlakte, 296 m2 perceel,
tuin van Eigen Huis en Tuin en carport,

Afbeelding

Hij lijkt smal omdat het plafond op de zolderverdieping 3,60 mtr hoog is!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:16

Botervlieg schreef:
En hoeveel biljoen muggen? Haha!


Minder muggen dan in Nederland Haha! Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:11

" Minder muggen dan in Nederland "

Ja, hoor.
(verliefde Lovers mensen nooit tegenspreken, heb ik geleerd Haha! )

Of bedoel je 'muggen' in overdrachtelijke zin? Bloedzuigers? Extreme duivel
Maar dan toch niet op Bokt? Knipoog

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:14

Orri: " Is te koop "
Waarom verkoop je dan?

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:57

Botervlieg: niet overal in Finland zijn veel muggen. In het merengebied zijn er heel veel, in Lapland zijn er zelfs bij waarvan je zo denken dat het gewoon kleine vogeltjes zijn (zo groot dus Haha! ). Hier in het zuiden (van Finland) zitten echter veel minder muggen dan bij ons in Noord-Brabant en overigens ook andere provincies met veel stilstaand water en bossen (niet aan zee dus).

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:06

juval schreef:
Afbeelding

Hier wonen wij, een heel leuk Houten Huisje, niet echt groot, maar wel een heerlijk grote tuin erbij (30 meter lang) met een ZWEMBAD!!
Helaas net niet groot genoeg om paarden/beesten te houden, dus ik droom toch nog wel van een leuk boerderijtje.
Helaas in onze omgeving (utrecht) onbetaalbaar voor ons. We zijn net terug van een weekje Drenthe, en daar staan toch prachtige stekkies te koop zeg.... kwijl kwijl, maar helaas manlief wil hier niet weg uit de omgeving....

groetjes,



waar in Cothen is dit ergens?? Ik kom bijna dageljks in Cothen op de hoek bij de rotonde..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:09

Botervlieg schreef:
Orri: " Is te koop "
Waarom verkoop je dan?


Omdat we willen verhuizen Haha! dat is denk ik de meest gangbare reden, niet dan Knipoog

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:19

Zo wat een huizen, ben jaloers!! Ik wil ook een boerderij met land voor mn paardje...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:42

Ik woon in een rijtjeshuis,

Voorkant (Ik woon dus in het huis waar de auto voor staat)
Afbeelding

Achterkant: 1e verdieping, rechterraam is logeer-studeer kamer, linkerraam is mijn slaapkamer (heerlijk op het zuiden Frusty ) Alles links van de deur is dus van de buren...
Afbeelding

Achtertuin
Afbeelding

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:40

Afbeelding

Misschien dat ik straks nog wel meer foto's maak..

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:19

joostvangestel schreef:
Botervlieg: niet overal in Finland zijn veel muggen. In het merengebied zijn er heel veel, in Lapland zijn er zelfs bij waarvan je zo denken dat het gewoon kleine vogeltjes zijn (zo groot dus Haha! ). Hier in het zuiden (van Finland) zitten echter veel minder muggen dan bij ons in Noord-Brabant en overigens ook andere provincies met veel stilstaand water en bossen (niet aan zee dus).


Nerd Weer wat geleerd!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:21

orri"]
[quote="Botervlieg schreef:
Orri: " Is te koop "
Waarom verkoop je dan?


Omdat we willen verhuizen Haha! dat is denk ik de meest gangbare reden, niet dan Knipoog
[/quote]

Schiet echt lekker op met jou, he? (NOT) Misselijk *LOL*
.

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:24

Wat een huizen allemaal zeg! Wij wonen gewoon in een rijtjes huisje Lachen

Clair

Berichten: 139
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:06

Goh ik kijk inderdaad mijn ogen uit....maar goed wij mogen ook niet klagen en dat doe ik dan ook niet.
Wij wonen in een leuke 3 etage tellende Drive-in Woning. (op een rijtje)
Beneden garage, toilet, hal en tuinkamer en een tuin van 12 bij 4,5 meter.
1e etage in een U vorm een open leefkeuken met balkon en huiskamer
2e etage een douche en 2 slaapkamers en een toilet. Een slaapkamer van 5 bij 4,5 meter dus we kunnen tikketje doen hahahahaha.

Ik denk maar zo.... het huis is er voor mij en ik ben er niet voor het huis..... tuurlijk kunnen we een duur huis kopen.. geen probleem maar ik wil nog zoveel meer dan alleen werken voor een huis.....

Ach ik ben in 10 minuten op mijn werk, in 20 minuten hartje stad en 5 minuten van het Lage en Hoge Bergse Bos... wat wenst een mens nog meer.

Ik ben eindelijk weer gezond, kan weer lachen heb een lieve vent... daar kan niets tegenop......... *LOL* *LOL* *LOL*

happyhorse

Berichten: 4385
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:09

ik woon ook in een ruitjeshuis, wil groter huis me kamer is te klein voor me rommel! Boos!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:17

orri schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Is te koop Haha!

Vrijstaande villa, (6 kamers) met 220 m2 woonoppervlakte, 296 m2 perceel,
tuin van Eigen Huis en Tuin en carport,

Afbeelding

Hij lijkt smal omdat het plafond op de zolderverdieping 3,60 mtr hoog is!


was jou huis laatst op dat makelaars programa op rtl 4? volgens mij heet het ook de makelaar maar dat weet ik niet zeker.

enne, ik woon in een groot hoekhuis van 2 onder 1 kap woningen aan de rand van het bosen 3 min fietsen naar de manege. ben niet ontevreden ofzo, maar ik woon toch liever op die mooie boerderijtjes van jullie Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:49

Nee, dat was het huis van de buurman op TV makelaar, die heeft een vide, vind ik niet erg praktisch (is toch helft van je plafond en dus vloer dat op de bovenverdieping ontbreekt). Die presentratice is heel erg kort in het echt Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 00:38

ow ow ow wat luxe weer allemaal die vrijstaande huizen met die grote tuinen!
wij wonen 2 onder 1 kap.

zijkant van het huis: (als je goed op het hout let aan de voorkant van het huis dan zie je waar het huis overgaat in die van de buren (die hebben donkerder hout)
Afbeelding
ik slaap op de halve zolder, het stuk van voor tot achter waar geen dakkapel zit.

en ons achtertuinje (= altijd een rommel met al die beesten die van alles opeten en een pony die zo af en toe gezellig de boel komt vertrappen/kaalvreten Schijnheilig )
Afbeelding
vroeger liepen er koeien achter onze tuin, nu is het landbouw. wel handig trouwens als ze koren verbouwen, kopen we stro en dan mogen we de balen zo over het hek de tuin in gooien en die gaan dan gelijk de schuur in.
maar de koeien waren toch leuker...