Jippie, ik heb angina...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:09

Lautje"]
[quote="Chrissie schreef:
had ik ook altijd
tot mijn amandelen er vorig jaar uit gehaald zijn

is dat geen idee voor jou?


Daar had mijn dokter het inderdaad ook over. Maar hij zei dat ik er eerst goed over moest nadenken. Dat het niet zomaar iets is. Het kan namelijk erg pijnlijk zijn om ze eruit te laten halen.

Hij adviseerde me om nog even af te wachten en als ik het snel weer een keer krijg, dat ik er dan maar serieus over moest gaan nadenken.

Heb vandaag al 2 pillen op. Ik hoop echt dat het helpt. Heb nu alleen het gevoel dat het erger is geworden. Slikken gaat nu nog moeilijker.

Maar ja, we wachten het af...
[/quote]


ik zou er niet te lang over nadenken
maar het gewoon doen
het doet inderdaad enorm pijn
bij mij in ieder geval wel
ik kon 5 dagen niet praten, zat de vijfde dag wel weer op mijn paard Haha!
was eraf gevallen, zat zonder zadel en hoofdstel en hij pikte dat niet...
en 7 dagen na de operatie heb ik weer wedstrijd gereden, keek de dokter enorm van op
ik heb ook 5 dagen niet kunnen eten, en met heel veel moeite kunnen drinken
op mijn kamer lag nog een meisje, die was zelfs nog een jaar ouder dan ik en die had er helemaal niet zoveel last van

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 17:02

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Lachen

Pfff, hele dagen niks doen en thuiszitten is dus echt niks voor mij (goh, familie van Ka?? Tong uitsteken )
Ik ben gister wel naar Ret geweest. Wilde hem eerst rijden, maar toen ik hem in de wei had gezet voor 2 uurtjes, zag ik daar toch maar vanaf. Voelde me toch nog slapjes en heb besloten om hem dan toch maar 20 minuten te longeren. Beestje moet toch beweging hebben he!

Vandaag wilde ik met Ret het bos in. Had me al helemaal omgekleed vanmorgen en zat aan de keukentafel en toen werd ik ineens niet lekker. Kreeg het heel warm en werd duizelig. Toen toch maar besloten om Ret niet te rijden..
Wel samen met mijn moeder naar stal gegaan om de paardjes buiten te zetten. Krijgt toch nog iets beweging.

Heb nu met de stalhouder overlegd dat Ret eventjes terug gaat in zijn voer, nu ik de komende dagen toch niet veel zal rijden. Lijkt me beter voor Ret.
Hij staat nu 's ochtends op 3/4 ipv 1kg net als 's avonds en 's middags een halve kg muesli ipv 1 kg.

Zo kan ik met een gerust hart uitzieken en niet elke keer hoeven denken dat m'n paard ook nog ziek kan worden.

Heb vanmiddag maar potje tennis gekeken (Verkerk/Coria), was zeker geen verkeerde keus om mijn tijd mee te doden Haha!.

Maar leuk is anders....

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 18:41

Familie van mij? Tsk, mocht je willen! Tong uitsteken

Eigenwijsje ben je toch ook hè? Ziek maar toch willen rijden. En niet slim om het bos in te gaan, stel dat je daar niet lekker wordt? Toch maar niet doen zusje!

En nou kan ik het ook nog niet eens van je overnemen omdat ik nog steeds met die manke poot zit... Nou ja, voor Retje ook niet verkeerd om even rustig aan te doen, die heeft de laatste tijd hard genoeg gewerkt. En jij gaat uitzieken, desnoods vraag ik Susan wel of ze me zondag ff helpt met Ret. Als-ie op weinig voer staat, heb ik ook weinig te vrezen als ik er weer op klim. Haha!