Ook een updateje over mij...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 10:52

Ik merk zelf als broertje van Roy (slapen op 1 kamer dat het toch goed heeft gedaan dat hij naar de dokter is geweest. Hij praat nu meer met mijn ouders en met mij nog niet zoveel maar ben er van overtuigd dat dat goed zal komen. Vroeger gingen wij echt super met elkaar om veel spelen, praten, kloten en natuurlijk ruzie dat hoort erbij. De tijd daarna is Roy alleen maar met zijn Pc En UT bezig geweest en kreeg je een preek als je iets vroeg. Wij zeiden zelfs zelden hoi en hajje tegen elkaar. Ik heb ook gehoord van mijn ouders dat het beter gaat, want hij heeft zelfs weer een uur tot 1,5 uur buiten op het balkon gezetn, met mijn ouders praten dat heeft hij eerder zelden tot nooit gedaan. Hij was een periode heel snel op de teentjes getrapt. Hij praatte wel met mijn ouders maar dan was dat 5 tot 10 minuten. Als mijn moeder vroeg of hij ging slapen zei hij dat hij nog verder ging met computeren, en kreeg ook mijn moeder wel eens een preek. Dit i nu veranderd hij gaat veel beter om met dingen die tegen hem gezegd worden en nogmaals ik ben ervan overtuigd dat hijweer wordt zoals vroeger. Hij is heel trots op zijn auto en op zijn vriendin al helemaal. Ook is hij er achter gekomen dat hij het leuk vind om met paarden om te gaan en dat vind ik dan ook weer leuk, nu kunnen we samen eens over de paarden praten en over het rijden enzo (als hij erweer helemaal bovenop is). Ik ga nu stoppen maar ben erg trots op mijn GROTE BROER! Ilona en Roy veel succes samen nog en ik ben er ook van overtuigd dat het met jouw (Ilona) ook weer helemaal goed komt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 10:57

Weet even niet wat ik moet zeggen Dennis, heb de tranen in mijn ogen staan. Je bent een kanjer! Lovers

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 11:07

echt heel goed van je dat je zo'n persoonlijk verhaal op bokt durft te zetten.

Ik wil je echt heel veel sterkte wensen en dat je deze stappen al ondernomen hebt bewijst alleen maar dat je op de goede weg bent

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 12:05

Roy en Ilona je weet dat mijn aanbod al heeeeeeel lang staat. Ik hoop dat jullie die snel gaan inlossen denk dat dat wel verstandig is Lovers .

Sterkte en ik denk aan jullie Lovers .

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:05

Je zit in een hele moeilijke periode, maar het klinkt alsof je er weer aardig uit aan het komen bent. Je hebt iig hulp en ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt binnenkort. Veel sterkte en succes, jij ook Ilona!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:22

you 2 will make it , that;s for sure

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:38

Da's wel heel makkelijk gezegd Tije! *LOL*

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 01:47

poeh even mijn bericht aanpassen,want hij was wat warrig. Verward

ik zal nogmaals een stukje uit mijn leven vertellen dan.Is altijd fijn om van een ander te horen dat je niet de enige bent die het effe moeilijk heeft.

25 jaar geleden ben ik geboren(ja ik ben dus 25,hihi)
tot mijn 21ste heb ik thuis gewoond.Ik had op mijn 16de echt zoveel te veel gehad dat ik toen al niet meer kon,maar ik had geen keus(treed effe niet in details om het niet te lang te maken)Het was echt een living hell!!!.Rond mijn 21ste was ik ook echt compleet op het randje van doorgedraaid zijn.Ik praatte altijd wel tegen mensen,niet echt uitgebreid maar ik zei het.Toch is er nooit op de hele wereld iemand geweest die me serieus nam.Het probleem zou wel bij mij liggen.Ja tuurlijk ik ben hartstikke gek!Ik kon niet meer.Ik kon niet meer denken,ik kon niet meer eten en drinken,ik kon niet meer uit mijn bed komen,ik kon niet meer praten.ik kon niet meer lachen of huilen.Ik was compleet op!Ik voelde me echt zo ellendig.

Toen ik 21 was kwam er gelukkig voor mij de kans om weg te gaan en alles achter me te laten.Die kans heb ik zonder na te denken genomen.
Ik heb toen zoveel aan mezelf proberen te veranderen.Ik wilde niet zijn wie ik was.Binnen in zat een lief meisje die graag grapjes maakte,mensen aan het lachen kreeg,met mensen uren kan ouwehoeren enz.Ik heb stapje voor stapje aan mezelf gewerkt en zo ben ik langzamerhand veranderd in dat meisje wat ik wilde zijn.Ik kan nu lachen,praten,denken,enz.Dat alles omdat ik voor mezelf gekozen heb.
Het was wel erg moeilijk en soms heb ik er nog moeite mee.Niet met het idee van ik wil terug,juist absoluut niet,maar meer in de riching van ik zou graag af en toe eens familie willen hebben.Soms eens iemand hebben om tegen te vertellen hoe trots ik op mijn paardjes ben enz.Ik heb alleen de familie van mijn vriend en als ik dat zo zie dan vraag ik me soms af waarom de ooievaar mij nou net door die schoorsteen heeft laten zakken en niet een andere.Het enige wat ik had was een oma die geweldig veel om mij gaf.Helaas leeft zij allang niet meer. Huilen
Nu leef ik dus alleen op de wereld en om het maar even grof te zeggen kom ik nergens vandaan.
Wie ik nu ben heb ik ook helemaal aan mezelf te danken.Ik heb er erg hard aan gewerkt en moet zeggen dat ik me weer goed voel.Ik heb veel keuzes moeten maken,die niet allemaal even makkelijk waren,maar toch ben ik blij dat ik de moed heb gehad.
Tot mijn 21ste was ik niemand.Totaal kapot en kon niks meer.nu ben ik 25 en eigenlijk alles wat ik wil zijn(pas op ik zeg niet dat ik helemaal perfect ben)Ik zal nog wel moeten blijven sleutelen aan mezelf om het allemaal nog beter op een rijtje te krijgen,maar mensen die mij nu voor het eerst onmoeten zien aan mij niet meer datik ooit in een oliebol situatie heb geleeft.

Ik heb wel ervaren dat je niemand kan veranderen behalve jezelf.Hoe graag ik ook gewild had dat ik de mensen uit mijn omgeving kon veranderen,het gaat niet.Hellas pindakaas,dan maar zonder deze mensen verder.Ik ben nu ongeveer wie ik wil zijn en dat is alleen zo gebeurt doordat ik voor mezelf heb gekozen om mezelf te veranderen.Ik wilde de persoon zijn die ik diep van binnen was.Ik heb voor mezelf op een rijtje gezet wat mijn slechte eigenschappen waren en wat de goede.Daar ben ik toen eens mee gaan werken en heb de slechte veranderd in de goede en dat heeft me veel goed gedaan.Kijk ik straal helemaal Haha! Nu kan ik op mijn gemakkie werken aan de droom die ik altijd heb gehad.

Roy ga er eens lekker voor zitten en kijk eens waar jij eigenlijk diep van binnen mee zit,want wat aan de oppervlakte ligt hoeft niet altijd het juiste te zijn.Ik weet zeker dat ook jij er weer boven op komt.Heel veel sterkte!

Druif_01

Berichten: 8863
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:48

Nou Roy, ik vind het geweldig van je dat je die stap hebt genomen. Ik moet toegeven dat ik met die ruzie flink geschrokken ben, want zo ken ik je helemaal niet. Ik weet niet hoe je nu bent nadat je naar de dokter bent geweest want ik heb je niet meer gezien. Maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal weer goed komt! Roy je kunt het!!! Samen met Ilona slaan jullie je er wel doorheen!

Pauline
Berichten: 12191
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:57

Holly wat jij zegt is helemaal waar: je kunt niemand veranderen, niemand kan jou veranderen. Je kunt alleen jezelf wijzigen evt. met hulp van anderen maar thats it.
Wat is je geheime droom:) Vast iets heel mooi want je komt heel positief over hier, knap van je.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 04:40

Wat goed dat je dat allemaal hebt opgeschreven, volgens mij ben jij er ook zo 1 die beter kan schrijven als praten over je problemen.
Jullie (lees: jij en ilona) passen dan ook leuk bij elkaar (maak ik op uit jullie berichtjes op bokt ) Heel veel suc-6 samen en als er nog een een meeting is tikken jullie me dan ook even aan van ik ben die en die? *LOL*
Verder suc-6 met de psygoloog (weet niet hoe je dat schrijft.. heel erg ) en het komt allemaal wel goed, met veel geduld kom je er wel .. (lis spreekt uit ervaring Lips are sealed )
Groetjes liss