Bestaat er ook iets dat een mens...(paranormaal)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:41

Ik denk dat je je er niet te veel op moet focussen. De kracht zit in jezelf. De kracht zit tussen je oren. Het is maar net wat je jezelf aanpraat of niet.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 00:33

orri"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
de baksteen werkt bijvoorbeeld goed tegen wind en regen!


....volgens mij kan ik nog wel een toepassing bedenken..... }> }> }>
[/quote]


OH Verward Verward Verward Verward Verward Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 00:36

SuperSnel"]
[quote="orri"][quote="SuperPepeijn schreef:
de baksteen werkt bijvoorbeeld goed tegen wind en regen!


....volgens mij kan ik nog wel een toepassing bedenken..... }> }> }>
[/quote]


OH Verward Verward Verward Verward Verward Verward
[/quote]

Gebrek aan fantasie? kom maar hier hoor *LOL* geef gaarne een demonstratie....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 01:03

De baksteen hoort niet echt thuis in dit onderwerp. De baksteen is namelijk gemaakt door de mens:

De oudste manier om een baksteen te vervaardigen is het vormen met de hand. De vormer neemt een hoeveelheid klei, werpt deze in een houten bakje dat vooraf met zand werd bestrooid (om aankleven op de wanden te verhinderen), drukt haar aan, strijkt de overtollige klei af en keert het bakje om zodat de 'groene steen' (= ongebakken steen) uit de vorm glijdt. Op het strand maken kinderen hun zandtaartjes niet anders.

Voor de geneeskrachtige werking gebruikt men edelstenen. Knipoog

Edelstenen groeien diep in de aarde en daar is het heel erg heet. Zo heet dat stenen daar smelten. De gesmolten steen (lava) komt naar boven door spleten in de aarde of doordat vulkanen het uitspugen.
De lava komt andere stoffen tegen zoals gas of klei (friemeltjes) dan gaat het zich daarmee mengen.
De ene berg lava koelt sneller af dan de andere en komt weer andere stofjes onderweg tegen. Zo ontstaan er verschillende edelstenen. Die verschillende stenen hebben allemaal energie.


~~~

Paul legt de stenen in prachtige patronen op de plaatsen waar de chakra's (concentratiepunten van energie) zich bevinden. Welke stenen hij gebruikt en in welke patronen hij ze legt, staat niet van tevoren vast. "Dat gebeurt spontaan," zegt Paul, "ik laat me leiden."

(ik hoop dat ie dat niet met bakstenen doet! Knipoog)

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:06

Mag ik even waarschuwen dat voodoo geen spelletje is?
Ik heb mensen gezien die er helemaal bezeten van waren (letterlijk)
Ik heb een tijdje in amsterdan gewoond en 1 straat achter ons waren 2 baby lijkjes vol gestopt met stro gevonden, die mensen hadden die opdracht gekregen van satan.
Voodoo is echt heel gevaarlijk en als je er eenmaal mee begint kan het gebeuren dat je er helemaal in verstrikt raakt.
Je moet dan 3x per dag naar jezelf ingerichte voodoo kamer satan eren, doe je dat niet gebeuren er vreemde (nare) dingen.
Ik geloof zeker wel dat er zwarte magie bestaat, spot er niet mee.
Het zelfde geldt voor geesten oproepen.
Mischien heb ik het wel helemaal mis hoor, maar ik heb vaak documanteres gezien waar mensen ten einde raad waren omdat ze niet van de kwade kracht afkwamen.