'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:25

__Charlotte schreef:
Shanna schreef:
Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op :+

Bescheidenheid siert je zullen we maar zeggen. :')

???

Als dat de waarheid is dan mag dat toch gezegd worden? Ik zie hier een meid met zelfvertrouwen, dat is juist super! :)

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:31

__Charlotte schreef:
Shanna schreef:
Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op :+

Nou ! :=

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:32

Citaat:
???

Als dat de waarheid is dan mag dat toch gezegd worden? Ik zie hier een meid met zelfvertrouwen, dat is juist super! :)

Ah :) Nou, jij kent je zelf beter dan wie dan ook denk ik! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:33

Angelita schreef:
???

Uiteraard. Maar ik vind het nogal wat als je jezelf de mooiste van de klas noemt en een van de mooiste van de school. :)) Zullen namelijk ongetwijfeld mensen zijn die daar anders over denken. :')

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:34

__Charlotte schreef:
Angelita schreef:
???

Uiteraard. Maar ik vind het nogal wat als je jezelf de mooiste van de klas noemt en een van de mooiste van de school. :)) Zullen namelijk ongetwijfeld mensen zijn die daar anders over denken. :')

:') Ik denk het ook!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:40

Pff toen ik 10 was liep ik alleen maar bij de paarden! En ik was
12 geloof ik toen k voor t eerst lipgloss opdeed ! ( na de prinsessen vaze dan :+ )

Maar ben nu 15 en draag meestal alleen mascara en soms foundation :) En in t weekend loop
ik nog de hele dag bij de paarden !Als ik niet moet werken dan !

En tsjaa jongens gaan maar lekker mee als ze willen afspreken! kunnen ze meteen helpen met de rot klusjes als die er zijn! :=

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:40

__Charlotte schreef:
Angelita schreef:
???

Dat is absoluut zo, maar arrogantie zit 'm in gedrag. En ik vind het nogal wat om iemand n.a.v. een simpele reactie arrogant of ''bescheiden'' met een ondertoon te noemen.
Zij mag zichzelf toch één van de mooiste meisjes van de klas/school vinden? Dat wil niet meteen zeggen dat ze zich ook als een kreng gedraagt. :)

Ik vind mezelf ook erg mooi, maar dat betekent niet dat ik arrogant ben. ;)

ShadowPizza

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:43

Oh dat zeg ik ook niet.
Ik ben ook trots op me zelf.
Maar er zullen vast wel mensen zijn die haar niet de mooiste vinden.
Dan vind ik de mooiste van de school / klas een veel veeel veeeeeel te grote zin.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:44

True, daar heb je helemaal gelijk in. :j

En nee dat zei jij inderdaad niet, was een andere bokker. ;)

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:46

Pardon! :o

Anoniem

__Charlotte schreef:
Shanna schreef:

Haha :')

Marijee

Ik was op mijn 10e nog lang niet mee bezig, ik draag pas sinds mijn 15e echt make-up, maar ik loop er niet bij als een barbiepopje.
Het valt bij mij op school ook al op, de meeste 1e klassers worden steeds brutaler en dragen al make-up etc. Dat is natuurlijk niet erg, maar hoe ze op andere leerlingen reageren zseg :n

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:48

Ik begon met me make-up toen ik in de eerste zat. Maar niet overdreven, ik vond het al eng om een laagje mascara op te doen :') straks zágen ze het, en dan zeggen ze dr wat van! Nu draag ik gewoon mascara, oogpotlood. Ik geef eigenlijk ook niks om me kleren, een spijkerbroek, shirt en vest hupatee klaar :+

Als ik naar de manege ga zoek ik het niet eens me make-up eraf te halen, dus het zit er nog op. Maar ook ónder me ogen maarja daar geven ze daar niets om :')

Ik hbe me peerden en jongens strikt gescheiden, geef toe ben best veel met jongens bezig. (ben derdejaars ;) ) Maar als ik heb afgesproken om te gaan rijden, dóe ik dat ook. :)

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:51

Het valt me ook op dat een groot deel van de 1ste klassertjes roken. En dat ze op hakken lopen waar ik U tegen zeg. Ik ben 16 heb alleen mascara op. Toen ik naar de 1ste ging, ben ik regelmatig in mijn paardrijbroek naar school gewandeld. Gewoon omdat ik daarna door ging naar mijn paard. Niemand zei er toen wat van. Moet ik nu eens proberen, wordt aan alle kanten tegen me gescholden.

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:52

xGaab schreef:
Het valt me ook op dat een groot deel van de 1ste klassertjes roken. En dat ze op hakken lopen waar ik U tegen zeg. Ik ben 16 heb alleen mascara op. Toen ik naar de 1ste ging, ben ik regelmatig in mijn paardrijbroek naar school gewandeld. Gewoon omdat ik daarna door ging naar mijn paard. Niemand zei er toen wat van. Moet ik nu eens proberen, wordt aan alle kanten tegen me gescholden.

_O- _O-
Moes tik eens proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:53

xGaab ; ik zou je toch ook wel uitlachen hoor denk ik :')

Ik draag nog steeds geen make-up. Vind ook niet dat ik het nodig heb ofzo. Bovendien lig ik liever een halfuurtje extra in m'n warme bedje dan die onzin op m'n gezicht te smeren. En 's avonds er weer af te moeten halen. Nee, ikben te lui daarvoor :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:54

Jaaa ze worden idd steeds sneller makeup dozen :Y)
Maarja als ze grote mond hebben geef ik ze wel een hele harde duw hoor en dan weten ze weer tegen wie ze wel en niet zoon grote mond moeten hebben :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:54

Bij mij op de middelbare school begonne ze met roken om erbij te horen niet omdat het lekker was

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:57

shilady schreef:
Bij mij op de middelbare school begonne ze met roken om erbij te horen niet omdat het lekker was

Ja dat was ook mijn fout..
TOtdatik het ook ging doen toen ik alleen thuis was.
En de hond is 20 kilo af gevallen door het vele wandelen volgens mij! :')

Helaas heb ik er aan over gehouden dat ik nu nog steeds rook...

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:58

Het maakte mij in de 1ste echt niet uit wat mensen van mij dachten. Het zat lekker. Ik zorgde natuurlijk wel dat het schoon was enzo, maar voor de rest intresseerde het mij niet zoveel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:58

Kayleigh_ schreef:

He jou ken ik. :') Wat heb jij een ongelofelijke schattige pony in je profiel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:02

__Charlotte schreef:
Kayleigh_ schreef:

He jou ken ik. :') Wat heb jij een ongelofelijke schattige pony in je profiel!

Dankje :o Dat is Bo, echt een super pony. Heb nog nooit zo'n band gehad met een paardje :+:

Haha, maar nu gaan we offtopic!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:03

i, wort dnu donderdag 13 maar ik weet van mij zelf dat ik ook een echt penny meisje ben :P
hang het liefst de hele tijd rond bij de paarden en ben dan ook van smorgens vroeg tot savonds laat op stal te vinden.
Make-up gevruik ik wel wat maar nit overdreven naar school bijna nie maar als je sommige mensen rond ziet lopen ..........
ook roken wordt heel vroeg gedaan ken iemand van 11 die al rookt, nou ik begin er niet aan!
ook mensen die de hele dag op straat ornd hangen schelden tegen leraaren en zelfs drugs gebruiken het gebeurt allemaal bij mij op school...
Als mijn moeder zoiets zou horen! oeii :'(
Ik ben zelf ook een beetje voorzichtig tegen die 4de klassers (A)

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:04

Shanna schreef:

Het stinkt hier

Er is hier een groep meiden, sirieus ze zitten nog in groep 8. Opgemaakt, hakjes, haren gestyled en maar bij jongens van een jaar of 18 achter de kont aan lopen. :') triest!

Natuurlijk ben ik ook gek van tutten en loop ik graag op hoge hakken rond en ik ben er nog redelijk vroeg bij (ben 15) maar dat is tenminste een beetje acceptabel! :D
& stiekem rook ik ook al sinds mijn 11e maar toen vond ik het vooral erg stoer 8-) .. inmiddels is het meer een gewoonte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:05

Kayleigh_ schreef:
Dankje :o Dat is Bo, echt een super pony. Heb nog nooit zo'n band gehad met een paardje :+:

Haha, maar nu gaan we offtopic!

Haha klopt maar topic wordt sowieso wel gesloten, is het 100ste topic met dit onderwerp namelijk. :+