Nudistencamping

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8698
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:32

Persoonlijk zou ik niet meegaan. Ik walg alleen al van het idee om iemand anders als mijzelf/m'n vriend in z'n nakie te zien. Bah! Dat is echt niets voor mij.

Zelf naakt rondlopen lijkt me nog niet eens zo erg, maar anderen naakt zien, nee, echt niet!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:33

Als je het wat lijkt zou ik gewoon gaan. Ik zelf zou bedanken.. haha, niks voor mij.

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 17:43

Nou, ik heb tegen mijn vriendin L. gezegd dat ik toch maar niet mee ga. Het is wel heel jammer, want we hadden al heel veel vakantieplannen, maar ik zie zo 'n camping toch echt niet zitten, hoor. Stel je voor dat je dan juist ongesteld bent ofzo.
Helaas reageerde L. niet zo goed, ze was best boos en snapt niet waar ik me druk om maak. Ik stelde al voor om met zijn tweeen ergens te gaan kamperen maar dat wilde ze niet. Hopelijk draait ze wel weer bij.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:21

Ymkje schreef:
Nou, ik heb tegen mijn vriendin L. gezegd dat ik toch maar niet mee ga. Het is wel heel jammer, want we hadden al heel veel vakantieplannen, maar ik zie zo 'n camping toch echt niet zitten, hoor. Stel je voor dat je dan juist ongesteld bent ofzo.
Helaas reageerde L. niet zo goed, ze was best boos en snapt niet waar ik me druk om maak. Ik stelde al voor om met zijn tweeen ergens te gaan kamperen maar dat wilde ze niet. Hopelijk draait ze wel weer bij.


Ik vind het alleen nergens op slaan dat ze boos is. Het is toch jou beslissing Verward

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:30

Je kan toch ook gewoon je bikini aanhouden


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:19

Volgens mij ligt het aan de regels op het strand of je iets aan moet of niet. Op sommige stranden is het dus echt VERBODEN om wel met kleren aan te lopen al is het maar een string bikini oid. Je moet het gewoon zelf weten, als je niet wil, moet je niet gaan. Wel een beetje l*llig om zo laat pas te melden dat ze naar een nudistencamping gaan.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:24

nou als je met bikini áán loopt dán loop je pas voor l*l daaro Knipoog

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:33

precies, dan val je volgens mij pas op Verward

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:40

Ik vind het goed dat je het eerlijk hebt verteld aan je vriendin, Ymkje! Ik kan precies begrijpen hoe je je voelt. Op zich respecteer ik de mening en gebruiken van iedereen, maar dan moeten ze dat van jou ook respecteren. Ik zal zelf nooit naar een nudistencamping gaan, simpelweg omdat ik me daar waarschijnlijk niet op mijn plaats zou voelen en het nut er ook niet van in zie om naakt overal te verschijnen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je gaat jeu de boulen in je nakie. Maar van mij mogen mensen het doen hoor!

Ik merk wel dat nudisten er vaak nogal gemakkelijk over doen; ze zien het waarschijnlijk als vanzelfsprekend en snappen niet waarom anderen er lacherig over kunnen doen of er zelfs een beetje raar tegen aan kunnen kijken. Het is beter om het nu aan je vriendin te vertellen dan straks een aantal dagen rond te lopen op de camping, terwijl je je er helemaal niet lekker onder voelt. Zij zijn waarschijnlijk snel en gemakkelijk uit de kleren, maar ik kan begrijpen dat je er als 'buitenstaander' (om het maar even zo te noemen) niet zo laconiek over denkt. Ik denk dus dat je een goede beslissing hebt gemaakt en denk ook wel dat ze nog bij draait. Ze kan toch niet boos worden om het afzeggen van een vakantie, terwijl ze zelf als het ware iets verzwegen hebben? Stel: zij houdt helemaaaal niet van paardrijden, is zelfs bang voor paarden, maar ze heeft al toegezegd aan een vakantie met jou. Je vertelt een paar dagen nadat ze met de vakantie ingestemd heeft, dat het een ruitervakantie betreft. Dan is het toch ook logisch dat ze het misschien af gaat zeggen? Ja, het is een ander voorbeeld, maar zo zie je maar dat het op allerlei manieren kan gebeuren..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:56

Ik vind het een beetje raar van je vriendin dat ze niet meteen heeft verteld dat het om een nudistencamping ging. Jij wist dus eigenlijk van te voren niet waar je "ja" tegen zei.
Ik vind het heel terecht dat je het nu hebt afgezegd. Als jij je er niet prettig bij voelt om naakt te lopen dan moet je dat gewoon niet doen. Je vriendin draait vast wel weer bij.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:46

En draait ze niet bij, dan zou ik daar zelf geen problemen mee hebben. Knap asociaal dat ze je hier überhaupt in gelokt heeft en behoorlijk kortzichtig dat ze er nog boos om wordt ook, wanneer jij toch maar bedankt Haha!

Overigens heb ik enorm wat strandritten gemaakt waarbij we in rengalop over een naakstrand gingen *LOL* En sommige dingen waren best onsmakelijk hoor. Van die oude vrouwen die veel te veel gewicht mee tossen en op een dergelijke manier in hun stoel hangen dat je bij wijze van spreken kunt zien wat ze gegeten hebben Misselijk

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 01:41

Mij zal je ook niet snel op het naaktstrand vinden Clown , dus ik snap wat je bedoelt! Als je het niet ziet zitten, moet je het gewoon niet doen!
Laat je vriendin een paar dagen betijen en praat dan nog eens met d´r ! Voor haar is het misschien heel gewoon, maar dat wil dus niet zeggen dat het voor jou ook vanzelfsprekend is Scheve mond !!