ik had zelfs een vriendje, ontmoet op een zomerkamp, via omwegen zen adres gevonden en verkering gevraagd in een brief vet foto;s naar elkaar sturen en zo haha
lalunamyo
Geplaatst: 16-06-09 21:13
Ik had dr vroeger ook 1, heeeel soms nog snel een briefje, maar meer mail/sms/etc
kennen jullie die kettingbrieven nog dat was ook wel leuk, kreeg hier een keer een, die was al in amerika geweest je weet natuurlijk niet welke namen allemala echt zijn, maar stonden behoorlijk wat op
xXLiekeXx
Geplaatst: 16-06-09 21:13
Ik heb nu al 2 penvriendinnen en één penvriend gehad. De twee meiden uit de V.s. en de jongen uit Australië. De jongen had ik veel op msn en via mail. Hij is nu denk ik in Nederland. Hij had veel penpalls. Echter is ons contact kapot gelopen, hij vond het niet leuk dat ik 'n vriend had Het eerste meisje was wel gezellig, maar na meer als 'n halfjaar ook stukgelopen. We verschilde teveel van elkaar. Nu schrijf ik met een 17-jarig meisje uit NY. Echter zijn we beide erg slecht in snel antwoorden. Ik wacht nu al meer dan een week op een mailtje. Ik ben lid van zo'n site. Ik doe alles via mail. Met die Australische jongen zat ik ook op msn en ik heb hem ooit een kaartje gestuurd. Maar, dit is wel vrij duur om er een gewoonte van te maken. Alhoewel het echt veeeeeeel leuker is om een kaart te krijgen, handgeschreven!
Verder schreef ik vroeger met een verhuisd vriendinnetje en een verhuisde vriend. Die laatste heb ik laatst nog een kaartje gestuurd, vond ie erg leuk
Stefaaah
Geplaatst: 16-06-09 21:14
Ja, die kettingbrieven Moest je dan geen kaartje sturen naar iemand? En die brief zelf 6 keer overschrijven?
enssa
Geplaatst: 16-06-09 21:23
Ik heb ook een penvriendin!! Ik heb haar 9 jaar geleden ontmoet op een camping in frankrijk, en we schrijven nog steeds!
Ik heb heel veel verschillende penvrienden gehad. Met één meisje schrijf ik echt nog steeds wel. Meestal msnen/mailen maar als ik er zin in heb gewoon een brief. En echt altijd kaartjes sturen op vakantie. Haar heb ik op de camping ontmoet.