secretaressedag.... wat vind je ervan ??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 09:53

Weet je wat nog veel erger is? Haha!

Als je als vrouw van de directeur 's-avonds een bos bloemen krijgt en dan op het kaartje leest, voor secretaressedag Verward Verward En ik dacht nog wel dat mijn lieftallige echtgenoot spontaan een bos bloemen voor me mee had genomen Haha! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 09:55

irene schreef:
Weet je wat nog veel erger is? Haha!

Als je als vrouw van de directeur 's-avonds een bos bloemen krijgt en dan op het kaartje leest, voor secretaressedag Verward Verward En ik dacht nog el dat mijn lieftallige echtgenoot spontaan een bos bloemen voor me mee had genomen Haha! Haha!


hahahahahaha! maar het kan nog erger! Als je voor die directeur moet werken! Geloof me, ze zijn heel anders als je er voor moet werken dan wanneer je er mee getrouwd bent. (heb me vaak afgevraagd "tjee, zou hij zo ook met z'n vrouw omgaan?"). Geldt natuurlijk niet voor allemaal hoor. Ik ken ook een paar mannen in pakken die echt sympathiek zijn en je wel degelijk met respect kunnen behandelen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 11:23

irene schreef:
Weet je wat nog veel erger is? Haha!

Als je als vrouw van de directeur 's-avonds een bos bloemen krijgt en dan op het kaartje leest, voor secretaressedag Verward Verward En ik dacht nog wel dat mijn lieftallige echtgenoot spontaan een bos bloemen voor me mee had genomen Haha! Haha!


Hahahhahaha.... foutje!
Wat zei hij er zelf van?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 11:30

Desiree"]
[quote="runningkawa schreef:
omdat waardering door het jaar heen veel belangrijker is.
Als het alleen maar kan op zo'n gemaakte dag, vind ik het niet eens een blijk van waardering.
.

het is wel waar wat je zegt hoor. Ik heb wel eens een bos bloemen ontvangen van die heren met pakken, maar hoe ze me soms door het jaar heen behandelden, of mijn collega's (wat voor mij hetzelfde is).......
[/quote]

Helemaal mee eens! Ik heb ook liever waardering het hele jaar door dan een "afkopertje". Aan de andere kant vind ik het ook wel weer fijn als ik een kadootje krijg op secretaresse dag van mijn manager zonder dat ik het verwacht... Je voelt je knap l*llig aan het eind van de dag als op straat al die vrouwen met bloemetjes lopen en jij hebt niets.