Opdracht voor school, horoscopen. hulp nodig.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 22:10

meisje, 16 jaar, leeuw

twijfelaar, voelt gevoelens vaan anderen goed aan, verlegen, koppig, gevoelig


deze passen denk ik het beste bij mij, vooral een twijfelaar. Verlegen ben ik niet altijd maar over het algemeen wel, het ligt een beetje aan m'n bui en de mensen.. (ik ben "naar buiten" ook heel rustig, maar met m'n vriendinnen kan ik ontzettend druk en energiek zijn, daarom heb ik rustig er ook niet tussen gezet, omdat ik eigenlijk helemaal niet rustig ben Verward ehh k weet niet hoe je dat zegt)

verder ben ik soms een beetje te gevoelig denk ik, een boze blik van iemand daar kan ik me dagen zorgen om maken, een complimentje kan ik ook dagen gelukkig om zijn hoor Haha!
ik ben behoorlijk koppig, als ik iets echt wil dan zal het gebeuren ook hoe lang ik ook moet wachten. ik kan mensen ook moeilijk vergeven. ik blijf altijd wel aardig maar van binnen kan ik heeel lang boos blijven, terwijl die ander het allang vergeten is!


ik pas trouwens helemaal niet bij mijn sterrenbeeld denk ik zelf, een leeuw zou trots en zelfvertrouwen zijn maar ik heb volgensmij geen 1 van de eigenschappen die een leeuw heeft

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 18:20

meisje 16 jaar, ram

twijfelaar, verlegen, vriendelijk, koppig gevoelig