Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Urbanus schreef:Jongens, ik zit steeds op servet te zoeken maar er staat Brabant op
Nu verder zoeken.
princequillo schreef:Pakketje uitgepakt
[ [url=m/UgunEN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pPLn5q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qRWd9I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CYbIPz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gwNrg7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een boek wat ik al lange tijd op mijn lijstje heb staan, en nu eindelijk ga lezen Ook echt een heel leuk pakket! Mooie boekenlegger die lekker lenteachtig is, leuke kaarsjes, bloemenzaadjes, kan er altijd wel bij in bij mij, en ook nog aan de katten kinderen gedacht. Ze boffen maar weer!
Echt de grootste Toblerone die ik ooit heb gezien, omg. Één stukje is praktisch mijn hele hand.
Ik dacht eerst: hoe ga ik OOIT de hint uitvogelen… Maar een Ravenclaw sticker, en dichterbij dan ik denk… Dan kom ik na even zoeken uit op jou, @Marjo. Ben jij mijn Paashaas?
Sirius_ schreef:Ik gok ook op Suliko
Omdat zij zo enthousiast was over haar boek en vooral het extraatje. Het enthousiasme was te merken
De hint had ik niet gevonden, dus als ik fout zit is een extra tip inderdaad welkom haha
Gecondoleerd Ryukapple
Wat een leuke pakketten weer! Het boek Emily Wilde heb ik ook nog mee in mijn handen gestaan. Super mooie kaft!
Marjo schreef:Jaaa
Zo blij dat je blij bent met het boek!
Ik wilde deze titel heel graag cadeau doen, maar kon hem nergens met deze cover vinden (de nieuwe is zwart en dat is zo niet lente ).
Helaas is hij dus wel wat beschadigd, aan de hoek rechtsonder op de voorkant. Ik heb een nieuwe paperback liggen, maar omdat je eerder al aangaf liever hardcover te hebben, heb ik er toch voor gekozen deze in te pakken. Maar, mocht je toch liever de paperback hebben dan kom ik die gewoon langsbrengen, dat is geen probleem!
Ik wil het boek zelf ook graag lezen dus dat komt helemaal goed dan
Ohja en die grote Toblerone is wel echt enorm lekker
princequillo schreef:Marjo schreef:Jaaa
Zo blij dat je blij bent met het boek!
Ik wilde deze titel heel graag cadeau doen, maar kon hem nergens met deze cover vinden (de nieuwe is zwart en dat is zo niet lente ).
Helaas is hij dus wel wat beschadigd, aan de hoek rechtsonder op de voorkant. Ik heb een nieuwe paperback liggen, maar omdat je eerder al aangaf liever hardcover te hebben, heb ik er toch voor gekozen deze in te pakken. Maar, mocht je toch liever de paperback hebben dan kom ik die gewoon langsbrengen, dat is geen probleem!
Ik wil het boek zelf ook graag lezen dus dat komt helemaal goed dan
Ohja en die grote Toblerone is wel echt enorm lekker
Nee joh, dat zit mij echt helemaal niet dwars! Ik ben gisteravond al heel enthousiast begonnen en bedacht me om 2 uur ‘s nachts dat ik misschien ook nog moest slapen gezien ik vandaag gewoon moet werken… Wat een heerlijk luchtig boek!
Helaas is de Toblerone al bijna op… Mijn vriend kwam thuis en heeft tijdens mijn dutje zichzelf geholpen
Ik wist trouwens helemaal niet dat je zo dichtbij woonde. Ik woon dan weer net aan de andere zijde van Amersfoort maar alsnog, praktisch naast de deur
Gecondoleerd Ryukapple! Ik had dat even gemist.
Sirius_ schreef:Nee mijn santa is Kookaburra!
Super leuk. De letters brachten mij even in de war maar google wist wel wat het betekent haha. Was er niet zelf op gekomen hoor, ik had een hint nodig
Haha echt super leuk gedaan. Je reactie op mijn post ook
Kookaburra schreef:Sirius_ schreef:Nee mijn santa is Kookaburra!
Super leuk. De letters brachten mij even in de war maar google wist wel wat het betekent haha. Was er niet zelf op gekomen hoor, ik had een hint nodig
Haha echt super leuk gedaan. Je reactie op mijn post ook
Je was een leuk lootje!
En die doos versieren? Dat vond ik juist heerlijk relaxt om te doen. Zoveel werk was dat niet Dat boek daarentegen Maar ik vond het wel heel leuk om te doen! The making of:
[ [url=m/YQw8KA.jpg]Afbeelding[/url] ]