MarlindeRooz schreef:12 graden.
Ik loop nu al met een trui + vest erover en een elektrische deken.
De oude MarlindeRooz kende ik als een diehard.
Ik verbaas mij nu wat over je algehele gesteldheid...
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Tazzey schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie is maar het koude, gure, natte poedersuiker weer is gearriveerd
Ik lig onder een dik donsdek film te kijken met een grote beker warme chocola met marshmallows. Het ruikt zo lekker buiten.
black_kelpie schreef:Koud en guur? Het was hier vandaag 21 graden
Veel regen wel, het is weer lekker rustig in het bos!
Tazzey schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie is maar het koude, gure, natte poedersuiker weer is gearriveerd
Ik lig onder een dik donsdek film te kijken met een grote beker warme chocola met marshmallows. Het ruikt zo lekker buiten.
Jindai schreef:Tazzey schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie is maar het koude, gure, natte poedersuiker weer is gearriveerd
Jaaaaa heerlijk! Ik zit al de hele avond lekker onder een dekentje, eerste keer dit jaar
Pffff 35°, moet er echt niet aan denken! Geniet nog even van je vakantie Purny, volgende week wordt het nog kouder zag ik!